lån trods rki

Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 263 i alt)
  • Indlæg
  • #110722
    AnonymForfatter

    Hej alle.

    Jeg er en af dem der er kunde hos Rki, og indberetter folk der er dårlige betalere.

    Først vil jeg sige at det er sværer at komme i Rki end at komme ud.

    Jer der er indberettet har alle fået min. 3 rykkere, efterfølgende har i, underskrevet forlig været i byretten, eller fogedretten, inden dette møde har man kunne tage kontakt til udlåner og lave en ny aftale.

    De fleste af os der indberetter til Rki vil kun have vores penge igen, og vi er ikke ude på at straffe folk der lægger ned. En god måde at komme ud af Rki før tid, er at vise man er villig til at betale sin gæld.

    Mit bedste råd til at komme ud af Rki er at begynde at betale af på Jeres gæld til tiden.
    Og helst prøve at undvære et par hundrede kr. mere.
    Dem må i jo have når i vil låne på det grå marked.

    Efter 3 måneder hvor man har betalt til tiden,
    kan man kontakte det firma der har indberettet en, hvor i taler sammen, om at det er begyndt at hænge sammmen igen.
    Muligheden er i de fleste tilfælde at indberetter sletter din reg. i Rki igen, fordi du har vist din vilje til at betale igen.
    Man kan så blive indberettet igen uden varsel hvis betalinger udebliver igen.

    Men de fleste der benytter sig af dettte får et pusterum uden at være reg. i RKI, og kan tage ned i Deres bank, og få et lån til billig rente.
    Og på en gang indfri deres dyre lån og starte på en frisk.

    Jeg håber med dette indlæg at, vise alle jer at der er en hurtig måde at komme ud af RKI på igen,
    uden at vente i 5 år.
    Men at vise man er villig igen til at betale af på sin gæld igen. Så er vi også villige til at slette dig igen.

    Rigtig god sommer til alle

    #110724
    AnonymForfatter

    hej SUPER, Jeg VED at man IKKE behøver at komme i “retten" inden man kommer i rki, prøv at spørge biva, Jeg har noget kørende med dem, de har solgt mig en del møbler hvor de fleste var i udu, eller var det forkerte som jeg havde bestilt, jeg oprettede et lån hos dem hvor jeg skulle afdrage med et vis beløb om måneden. men som alm. tænkene menneske har man selfølelig ikke lyst til at betale for varer som ikke er noget værd, og heller ikke hvis det er noget forkert. vel… men biva har reg. mig i rki UDEN jeg har været i retten..

    og noget andet er. der er ikke noget værer end rki. man kan intet når man er reg. der, og folk SER ned på folk som er reg. ikke??

    #110726
    AnonymForfatter

    Kære Athena. Jeg ved præcis hvordan du har det tro mig, jeg har selv prøvet det. men du må bare blive ved uanset hvor mange afslag du får. du har fuldstændig ret i at de vil skide på folk, sådan er det desværre blevet i danmark.. men blev ved. HELD OG LYKKE

    #110728
    MichaelForfatter

    Athena: Nu undrer jeg mig lidt…

    Du skriver at I umuligt kan spare noget op, men hvordan skal I så kunne klare at betale af på et nyt lån?? Der er jo ikke noget at tage af så?

    #110746
    AnonymForfatter

    HEY…. Hvad med at begynde at tale i en “SOBER & ORDENLIGT TONE" det skader bestemt ikke. Men din tale måde kommer til at sprænge broere på et tidspunkt.

    HUSK PÅ!!! Det er meget NEMT at sidde og spille klog og smart bag skærmen.

    Desuden tror du folk kan læse andres tanker. NEJ DU´´ så havde svaret jo ikke været således som det var.

    JEG ER TOTAL TRÆT AF DE MENNESKER DER IKKE KAN FINDE UD AF AT TALE ORDENLIGT TIL ANDRE FOLK.

    hAR DU IKKE NOGET VIGTIGT OG AF BETYDNING AT SIGE SÅ FOR AT SIGE DET LIGE UD.
    SÅ HOLD HELLERE DIN K… SAGT PÅ DANSK.

    Og m.h.s til du skriver personen må da være en ideot: Citeret!

    Så er det ikke ensbetydning med man bor på landet bare fordi der kun kører en skolebus. :o) Har du prøvet at tænke over den (NEJ du havde ikke for så havde du IKKE svaret sådan´´vel:)

    Jeg kan sige dig jeg bor på sjælland nærmer sagt lidt uden for Køge (små 9 km. uden for Køge) Og skal man/Jeg til køge så er der alså KUN en mulighed og det er en utrolig ireterene telebus, som man kan ringe til 1 time før man skal med bussen for at nå ind til byen eller bare ind til de andre offentlige transport muligheder der er.

    Og den bus, som jeg omtaler kører sjældent og ISÆR IKKE efter kl: 17:00 der stopper den ALLEREDE.

    Og så er der KUN 2 muligheder for at komme hjem igen og det ene er en TAXI (som kst. 150 kr. for skallede 9 km.) ellers kan man gå og det tager en fandes masse tid og er besværeligt.

    Der fik du lige en sandhed fra mig af, som DU jo kan tænke lidt over i fremtiden. (bare et god råd)
    -Og ISÆR INDEN du svarer på et indlæg eller kommer med en mærkværdig kommentar isteden for at holde din mund.

    HUSK PÅ der kommer et tidspunkt hvor du har sprunget for mange broere således du ikke kan gå over dem (som sagt tideligere).

    Venligst.

    Nitro_DK1

    #110748
    AnonymForfatter

    Hej crewealex
    Det er osse lige mine ord. Det er bare syndt der ikke er flere der har den opfattelse.;)

    #110754
    AnonymForfatter

    Hvem skriver du til Nitro?

    Har du hørt ordsproget “Grib i egen barm…." etc.?

    Du råber i dit indlæg, det kalder jeg ikke ordentlig debattone.

    #110762
    AnonymForfatter

    Du kalder det for at råbe.
    Jeg kalder det for at pointere noget der er vigtigt.

    #110766
    AnonymForfatter

    Jeg kan se at der er en masse fine råd her. Både fra virkelig velmenende mennesker og dem der fordømmer personer der er havnet i RKI.
    Interessant debat

    #110768
    AnonymForfatter

    Der er ingen grund til at fordømme nogen..Vil bare håbe at de som står i Rki og er så heldige at blive hjulpet ud af samme -lære noget af dette og ikke går ud og tager f.eks dyre forbrugslån igen. Jeg skal ikke lyde hellig har selv stået i rki, men kom heldigvis ud af det og jeg ved 100% at jeg aldrig vil røre de dyre forbrugslån med en ildtang, så hellere tale med banken..

    #110836
    AnonymForfatter

    indlæg til nusser der er en mulighed som kun vil koste dig små penge 500kr per sletning,er selv enlig far med to børn og var uheldig og havne i den kedelige ting rki,men fandt frem til rki sletning.dk og de slettede mig indenfor 3 uger og lagde en blokade ind så samme firma ikke kunne sætte mig i igen.

    #110840
    AnonymForfatter

    henvend dig til rkisletning .dk det koster 500kr for sletning og blokade så samme firma ikke kan sætte dig i igen,brugte dem selv efter skilsmisse og er selv enlig far med to børn,så kan anbefale det. held og lykke.

    #110852
    AnonymForfatter

    hej locher,er du helt sikker på at de sletter og blokerer igen?hvis det er helt korrekt så ved jeg da hvad jeg skal bruge penge på nu her,men vil bare være helt sikker først,gider jo ikke miste penge på noget der ikke virker…

    #110854
    MichaelForfatter

    Hej Athena. Måske så du ikke mit spørgsmål længere oppe, så jeg må lige forsøge igen:

    Du skriver at I ikke har mulighed for at spare noget op overhovedet, men hvordan kan I så finde penge til afdrag på et nyt lån?

    #110860
    MichaelForfatter

    Nej Athena, du tør ikke komme med det ærlige svar vel? Svaret er jo, at du ikke hverken kan eller vil betale lånet tilbage, så hvorfor bliver du ved med at spørge hvor du kan få et “lån" henne? Definitionen på et lån er – hvis du ikke ved det – en sum penge du låner og løbende betaler tilbage. Sandheden er, at du bare søger et sted hvor du kan få nogle penge og så “glemme" alt om at betale tilbage. Hvorfor skriver du ikke bare det istedet for at smyge udenom hele tiden?

    Skriv dog hvad du virkelig søger og lad os så svare derefter.

Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 263 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.