lån trods rki

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 263 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87305
    AnonymForfatter

    Jeg vil gerne høre efter om der er nogen der ved hvor man kan låne til en bil når man er uheldig og komme i rki

    #107360
    AnonymForfatter

    Hvorfor ikke vente lidt og bruge pengene på at komme ud af RKI igen … lidt sjovere og vil nok også vise sig at gøre din hverdag nemmere i fremtiden.

    #107362
    AnonymForfatter

    ja det er nemmere sagt end gjort
    jeg er alene mor med 3 børn og for det ikke skal gøre det bedre er jeg arbejdsløs, jeg har brug for en bil hvis jeg skal på arbejdsmarkedet igen så jeg har ikke tænkt mig en ny bil for det har jeg ikke råd til men har bare set en bil der er billig i forhold til andre i samme årg. og model

    #107364
    MichaelForfatter

    Som jeg og andre har skrevet 1000 gange før her på sitet, så ER der ingen muligheder for at låne penge til rimelige vilkår, når man er registreret i RKI. Forbrugslån til 25% i rente ja – det er en mulighed, som ikke er en reel mulighed alligevel, når du laver et regnestykke.

    RKI = tidligere misligholdt betalingsaftale = glem yderligere lån indtil det gamle er betalt.

    Iøvrigt kan det sagtens lade sig gøre at passe et arbejde uden bil. Det gør min kæreste og mange mange andre her i landet, så brug ikke det som undskyldning.

    #107366
    AnonymForfatter

    Ja jeg kan undvære en bil hvis jeg flytter for jeg bor hvor der kun køre skole bus, så ja hvis man vil flytte

    #107534
    AnonymForfatter

    det kan du hos 1+2 biler i herlufmagle de kræver 20 % i udbetaling så er lånet godkendt på forhånd det kræver kun at man er ærlig at sige til dem at man er registeret i rki

    #107536
    AnonymForfatter

    15000 kr i minimum udbetaling hos 1+2 biler og det er ok med rki.

    #107630
    AnonymForfatter

    hej prøvden her side: finansfyn.dk
    de kan sikkert hjælpe dig.
    og den her hjemmeside kan slette digfra rki: rki-sletning.dk

    #107632
    AnonymForfatter

    Hej mettegg.

    Rki-sletning har vist sig at være en ballon fyldt med dårlig luft, der er skrevet om siden talrige steder på nettet og også her på mybanker.dk.
    Du kan prøve at søge på ordet og se hvad der dukker op af sandheder om sitet.
    Det er en dårlig rådgivning, du der giver….beklager.

    #107634
    AnonymForfatter

    hej mette.
    okay det viste jeg så ikke.
    men hjemmesiden finansfyn.dk kan sikkert hjælpe de er ved at hjælpe mig med huskøb selvom jeg står i rki.og det gør min mand også.

    #107636
    MichaelForfatter

    Det er en elendig idé at købe et hus og finansiere det via et af “RKI ingen hindring" lånehusene. For det første har I stadig en gammel gæld der ikke forsvinder af sig selv. For det andet skal I betale en væsentligt højere rente end via et almindeligt realkreditinstitut. Grundlæggende forstår jeg ikke, at folk som jer der har gammel misligholdt gæld, uden tøven stifter ny gæld. Som Mette ganske rigtigt skriver, er det elendig rådgivning du kommer med.

    #107642
    AnonymForfatter

    hej mette

    hvordan går det så med at købe hus igennem finansfyn, er det lykkes at købe hus, og er det et iorden firma finansfyn.
    mvh Cocio

    #107646
    AnonymForfatter

    Det ved jeg ikke, kunne aldrig drømme om at låne penge sådan et sted 😉

    #107648
    AnonymForfatter

    hej mettegg

    prøver lige igen da det ikke var mette, mettegg

    hvordan går det så med at købe hus igennem finansfyn, er det lykkes at købe hus, og er det et iorden firma finansfyn.
    mvh Cocio

    #107654
    AnonymForfatter

    Hej Nusser,, hvis du har 20% i udbetaling, kan du købe bil hos bilcentret i køge deres hjemmeside er http://www.bil-centret.dk eller hos 1×2 biler deres hjemmeside er http://www.1x2biler.dk

    Mvh Søndergaard

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 263 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.