lån trods rki

Viser 15 indlæg - 226 til 240 (af 263 i alt)
  • Indlæg
  • #157318
    AnonymForfatter

    Ja hvis en Fiat seicento fra 1998 med km garanti på 103.000 km er en skrot bil ja så har du ret. Men der er jeg så meget uenig.

    Mvh
    Lars

    #157320
    MichaelForfatter

    Iflg. Bilbasen er den spand knap 5K værd i ren handel – og det er endda en 2000-model da Bilbasens vurderingssystem ikke går længere tilbage.

    Så svaret på dit spørgsmål er: Ja, det er såmænd en skrotbil præcis som alle de andre du har i butikken.

    #157322
    AnonymForfatter

    Jeg vil ikke sidde her og forsvare billigonline, men da min kone og jeg skulle købe Fiaten var vi rundt og kikke mange steder bl.a i Silkeborg og der var der ikke nogle til under Kr. 25.000 i samme stand, så jeg forstår ikke jeres kritik. Prøv engang at ta på bil shopping i Silkeborg det er biler magen til og i samme årg. der står tilsalg der nede. Men ved billigonline kunne vi få finanseret uanset at vi var reg i RKI

    Mvh
    Lars

    #157326
    AnonymForfatter

    Jeg har købt bil hos billigonline og har været yderst tilfreds.

    #163390
    AnonymForfatter

    hej Athena

    jeg har siddet og læst nogle af dine oplæg, vil starte med at sige det er ikke rart at være i sådan en situation, som du er, jeg har næsten selv, prøvet det samme, men mit råd er at du kontakter, din børns sagsbehandler på kommunen og fortæller din situation, læg pres på sagsbehandlren og fortæl at din børn ikke trives hvor i bor..

    hilsen betina

    #163392
    AnonymForfatter

    Eftersom det er 3 år siden Athena skrev her, mon så ikke hun har fundet en løsning?

    Er det ikke muligt at lukke alle de her tudsegamle tråde Mybanker?

    #178126
    AnonymForfatter

    Hej mig og min kæreste skal til og blive forældre og min kæreste står meget dårligt da han står i en stor gæld og er i
    Rki og har derfor brug for hjælp til og indfri det og få alt samlet i et stort lån og betal et beløb
    Hver månede men indtil videre vil ingen hjælpe ham pga eli og alt det gæld vi ved ikk hvad vi skal stille op
    Vi vil bare ha vores barn skal have den bedste opvæskst men vi er håbløse mvh isabella min email bella2006@live.dk

    #178130
    MichaelForfatter

    Man er ikke i tvivl om at det er januar på Mybanker.

    Hør her Isabella: Dit problem er blevet besvaret herinde 1 million gange. Der er INGEN – absolut INGEN – muligheder for at få et lån i én eneste bank eller finansieringsselskab med en RKI-registrering. Et barn på vej ændrer intet på den sag så det er spild af tid at forsøge at gå den vej. Iøvrigt ville en samling af gælden ikke hjælpe da renten ville være så høj at det ikke gør nogen forskel om I betaler til én kreditor eller 15.

    Ovenstående svar gælder også for ALLE andre RKI-registrerede så PLEASE! Gider I ikke nok lade være med at stille det samme spørgsmål om og om igen? Et lån med en RKI-registrering er hverken muligt eller nogen løsning på noget som helst.

    #178160
    PD 99Forfatter

    Drop klynkeriet – her er løsningen, som RKI-

    #178162
    PD 99Forfatter

    Mybankers debat-system kan åbenbart ikke tåle indlæg med anførselstegn, så jeg prøver igen uden:

    Drop klynkeriet – her er løsningen, som RKI-staklerne nok ikke har lyst til at læse:

    Få et job.
    Få et EKSTRA job, man kan sagtens arbejde MEGET mere end 37 timer om ugen.
    Børnene kan blive passet af venner og familie.
    Lad børnene få et fritidsjob (når de er gamle nok).
    Drop smøgerne (ingen grund til at bruge penge på at begå langsomt selvmord).
    Drop udlandsferien.
    Bliv hjemme og oplev egen by/egn.
    Drop cafe/restaurant-besøg.
    Drop andre dyre fornøjelser.
    Sælg fladskærmen og lignende (med 2 jobs bør der alligevel ikke være tid til fordummende/indoktrinerende TV).
    Køb brugt tøj – og skift det ikke ud før det er udslidt.
    Drop colaen.
    Drik vand.
    Drop den dyre/usunde mad.
    Spis havregryn.
    Drop bilen.
    Brug cyklen eller gå.
    Flyt til noget billigere – evt. i anden landsdel.
    Osv. – listen er ikke udtømmende.

    Det er IKKE sjovt, men DET VIRKER! 🙂

    #178388
    AnonymForfatter

    hej vi er et par på 36 og 37 år vi mistet vores hus for et år siden bor nu til leje, vi kunne ke os eje hus igen om 4 5 år selv om der er lange udsigter til vi er ude af gælden på huset ville det være muligt at låne mvh karina

    #178390
    OBSForfatter

    Jeg ville vente med at få tanker om at eje et hus igen til I er ude af jeres nuværende gæld. Der er formodentlig nok ikke nogen banker i dag der vil yde lån til køb af et hus hvis man ikke kan stille med en eller anden form for opsparing, og derudover ville det efter min ydmyge mening heller ikke være smart at starte livet som boligejer med at være teknisk insolvent.

    #178430
    AnonymForfatter

    hej allesammen, vi er et par på forholdsvis 18 og 20 år.
    vi kunne godt tænke os at flytte i en større lejlighed, men mangler pengene til indskuddet.
    nogen ide om hvor jeg kan låne 15000 kr? vi skylder tilsammen 15000kr i vores banker og er på kontanthjælp. 🙁

    #178436
    MichaelForfatter

    Hej Sisse1306

    Her kommer et helt vildt bud som I sikkert aldrig har tænkt på: Bliv klippet, gå i bad og få et arbejde! Betal dernæst gælden af og spar 15000 kr. op.

    Det er en lille finte der kaldes

    #178438
    AnonymForfatter

    Hej Michael.

    Vi søger både arbejde og læreplads som maler begge 2, så det er jo ikke fordi vi ikke søger. Der er bare ikke rigtig noget at finde.
    vi har bare brug for et lån til indskud af lejlighed. Vi spare hvor vi kan og ligger penge til side hver måned.
    Så i stedet for at nedgøre mig når jeg spørg efter hjælp, så prøv på at hjælpe mig i stedet.
    Synes det er lavt af dig at nedgøre andre fordi de spørg om hjælp til nogen ting.
    jeg spørg fordi vi jo ligesom gør hvad vi kan.

    Mvh
    Sisse.
    Ps. hvordan kan du tillade dig at snakke om min person, når du ikke kender mig.

Viser 15 indlæg - 226 til 240 (af 263 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.