lån trods rki

Viser 15 indlæg - 241 til 255 (af 263 i alt)
  • Indlæg
  • #178440
    MichaelForfatter

    Altså – I er 2 mennesker og bor måske lidt småt, men I er på KONTANTHJÆLP og så må I altså bare indstille jer på at tingene er sådan indtil jeres økonomi er blevet bedre. I har ingen ret til en større bolig. Mangler jeres nuværende bolig noget vitalt? Varme, vand, el, bad, køkken? Er der noget helt grundlæggende der mangler for at I kan leve eller handler det bare om at I godt kunne tænke jer flere m2?

    Hvis I bor i en bolig der ikke er egnet til beboelse kan I søge hjælp hos kommunen. Hvis boligen intet fejler har I intet akut boligbehov, men et ØNSKE om en større bolig. Prøv at indse forskellen.

    #178442
    AnonymForfatter

    Michael.
    Hvis du synes du skal vide det, så ja vores 16,10m2 mangler et køkken.
    hvilket er en af grundene til vi gerne vil flytte.

    Men igen svare du ikke på det jeg spørg om. Hvis du ikke kender et sted hvor de måske ville være tilbøjelige til at hjælpe
    Så lad vær med at kommentere. Jeg spurgte ikk om hvorvidt det ville blive svært og hårdt, spurgte heller ikke efter din mening
    Om vores situation. Spurgte om der var nogen der kendte et sted…,

    Så dine meninger og spydige kommentarer er jeg ligeglad med. Hvis du ikke vil hjælpe så LAD VÆRE MED AT KOMMENTERE DET.

    #178444
    testForfatter

    Michael svare dig faktisk. Kommunen er jeres eneste mulighed.

    #178446
    AnonymForfatter

    Hej Sissel.

    Ja, man skal – åbenbart – ikke være sart overfor nedladenhed og arrogance herinde – desværre!
    Men der hvor I vil kunne finde hjælp er at man kan få et rente- og 5 afdragsfrit lån hos kommunen til indkud i en relevant bolig. Ofte er det dog sådan at kommunerne kun yder dette lån, hvis det er i en almennyttig boligforening – så jeg håber I bor i en kommune hvor der ikke er lang ventetid hos de lamene boligselskaber.

    Og pøj-pøj med at søge elevpladser. Håber det lykkes Jer.
    Mvh Henriette

    #178464
    testForfatter

    Ja sissel sandheden har altid været ilde hørt. Hvor kan jeg låne? Jer har ingen fremtidig forventning om indtægt, kun gæld, ikke noget at stille som sikkerhed, jeg har gæld jeg ikke betaler af på og jeg skal bruge pengene til dagligt forbrug…. Hallo ingen steder. Hvor tit skal det svares?

    #178662
    AnonymForfatter

    Det var godt nok det bedste råd jeg har set indtil videre…nu har jeg godt nok kun 2 kreditore som har registeret mig…alt andet gæld betalt men slettes også nu til august og september i år fra disse kredetore. men jeg vil i hvert fald prøve at ringe til mine kreditore i dag og finde ud af om de ikke vil slette mig allerede nu hvis jeg laver en afdragsorning med dem. vil være en stor lettelse at være fri der fra

    #178800
    jensen81Forfatter

    Lån dog pengene på den lokale bodega, her behøver man hverken lønseddel,årsopgørelser eller have fast arbejde..

    #178802
    jensen81Forfatter

    (RKI-registrering er heller ikke noget problem! – husk dog at betale afdragene til tiden " Børge boldtræ" sender nemlig ingen rykkere ved for sen betaling 🙂

    #179156
    AnonymForfatter

    Hvis du virkelig gerne vil låne penge, selvom du er i RKI, så kan det godt lade sig gøre, vil dog anbefale du kommer ud af RKI hurtigst muligt, men igen ,det er muligt – Ved at på penge-portal.dk har de flere låne udbydere som gerne vil låne dig penge selvom du er i RKI

    #179160
    MichaelForfatter

    Det er ikke tilladt at reklamere for dit site her Nicky Christensen. Iøvrigt er det lodret forkert hvad du skriver. Der er ikke én af de låneudbydere du får penge af for reklamen der giver lån til RKI-registrerede.

    Så lad venligst være med at stikke folk blår i øjnene! Der er aldrig nogen let udvej af gældsproblemer. Smagløst at du forsøger at tjene penge på andre menneskers allerede dårlige økonomi.

    #182992
    AnonymForfatter

    Hejsa

    Jeg ved ikke nogen der er klar over der er kommet en ny. Forældelse lov måske den kan hjælpe her ét link om det

    http://www.bdo.dk/nyheder/Pages/Nyefor%C3%A6ldelsesfristerkanf%C3%A5konsekvenserfranyt%C3%A5r.aspx

    Hilsen bc

    #183088
    AnonymForfatter

    Er der nogen der ved hvad man skal gøre når man er reg i RKI med en tidl. samlever.
    Min situation er at, min tidl. kone og jeg har gæld i 4 kreditinstitutter med ialt ca. 600.000 kr. dårlige lån men. Efter skilsmisse vil hun ikke afdrage på lånene og jeg stopper derfor også da jeg ellers hænger på det hele alene hvilket ikke er rimeligt.
    JEg har prøvet at snakke med kreditinstitutterne vedr. dette og de vil ikke dele gælgen op.
    De siger dog at hvis jeg kommer med 50 procent på en gang vil de godt slippe mig for resten:-) men hva regner de med.
    Endvidere har jeg også en andet spørgsmål vedr. min nye samlever. hun har fornuftig økonomi og penge på opsparingen og andelsbolig. Hvordan står vi når vi gerne vil se på et hus sammen? som jeg ser det er det ved at være et godt tidspunkt at investerer på da jeg tror boligpriserne snart har ramt bunden og stigninger bliver uundgåelige igen på sigt og samtidig kan der give mulighed for en udved at mit RIK forhold.
    Har jeg nogen mulighed for at købe hus sammen med hende når hun har god økonomi og ca. 250k på kontoen?

    #195588
    AnonymForfatter

    jeg søger et lån til at holde ferie med mine børn I vinterferien

    #195592
    HalliHalloForfatter

    Hej Sanne

    Mit råd til dig er at gå ned i banken for høre hvilke muligheder du har. Kan du ikke låne der, så har du nok noget familie der kan lægge ud for din ferie sammmen med dine børn, for ferie er selvfølgelig en menneskeret.

    Men du kan og bør altid vælge den billigste ferieform, som f.eks skønne cykelture rundt i Danmark, selvom det kan være lidt koldt her om vinteren, men så sparer du jo på varmen derhjemme imens.

    Jeg håber du kan bruge mit råd!

    Rigtig god ferie.

    #196704
    Kristina S.Forfatter

    Hej

    Jeg er selv lige kommet i RKI og har søgt nettet rundt for steder, der kan hjælpe mig ud af denne uheldige situation.

    Jeg er blandt andet faldet over denne side: laan.dk/rki hvor jeg har fået fantastisk hjælp, og de har givet mig håb om, at med deres hjælp kan jeg komme ud af RKI inden for en overskuelig årrække.

    Håber I kan bruge linket.

    Dorthe L.

Viser 15 indlæg - 241 til 255 (af 263 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.