www.mitmaster.dk

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 95 i alt)
  • Indlæg
  • #143680
    AnonymForfatter

    Hej

    Det jeg mente med tudesky havde glemt var han skrev i alle trådene som Holmgren & co har deltaget i for at få dem øverst, så var der lige denne tråd som han havde glemt andet var det ikke.

    Jeg har høre om flere som har meld dette her til politiet men de er desværees ikke blevet modtaget særligt seriøst!

    Men du har ret jeg kunne også mangle nogle af alle dem som var gale først på ugen?

    Jeg har ikke selv bestil noget hos dem!

    /allan

    #143688
    AnonymForfatter

    I kan sende en mail til cadblarsen@mail.com han er journalist og er meget interesseret i at høre fra alle som har haft dårlige erfaringer med de virksomheder Rene Holmgren er involveret i.

    Hvis i skriver:

    Jeres navn
    En kort beskrivelse at jeres historie
    Et telefonnummer
    Og jeres E-mail adresse.

    Så vil kan kontakte jer og aftale nærmere. Jeg ved at han er en af de journalister som vil gå hele vejen for at få fat i den sande historie, og jo flere der skriver til ham jo mere kan han hjælpe jer.

    Og hvis der er en masse som så sammen laver en politianmeldelse, så vil politiet også tage sagen meget alvorligt. Det handler jo om at få den stoppet og eventuelt at få jeres penge tilbage.

    Også selv m i har fået jeres kort, er det jo ikke ens betydende med at i har fået jeres kredit som lovet.

    Så kom frisk alle sammen og lad os se om ikke vi kan komme deres forretning til livs.
    Tudesky.

    #143696
    AnonymForfatter

    Hvilken avis taler vi om. Erhverv- eller “sensations"-journalistik.

    Jeg kan godt føde ham med nogle historier fra Holmgrens andre virksomhedsgrene, men at sende en mail ude til en journalist jeg kender er en grænse at overskride. Hvorfor ikke opfordre ham til at komme på banen med en “officiel" mail.

    Henrik

    #143712
    AnonymForfatter

    Jeg vil nu også som “klovn" skriver gerne vide hvilken avis vi taler om.

    /allan

    #143714
    AnonymForfatter

    Ja så ikke før nu du faktisk skriver dit navn Henrik men ville ikke bruge det da jeg ikke huskede om du brugte det.

    /allan

    #143724
    AnonymForfatter

    Det er i forbindelse med basta. mere kan jeg på nuværende tidspunkt.
    men det har ikke noget med en erhvervs journalist at gøre.

    man kan også hvis ikke man ønsker at kontakte min konakt, tage direkte kontalt til Basta redaktionen…

    #143726
    AnonymForfatter

    Tak for svaret….

    Jeg sender ham en mail….

    /Henrik Krogh

    #143744
    AnonymForfatter

    Henrik, det kan godt være jeg spørger dumt lige nu, men er det journalisten eller Basta redaktionen du vil sende en mail?

    #143750
    AnonymForfatter

    Se Bastas program omtale her: http://programmer.tv2.dk/basta/article.php/id-24918464.html

    Tina Nikolajsen’s udtalelse under programmet var: “Hvad vil I dog med sådanne kunder, de har jo ingen penge"…

    #143760
    AnonymForfatter

    Kimba,

    Min viden og interesse i forhold til Holmgren er i relation til andre grene af hans aktiviteter. Så jeg kontakter journalisten direkte i første omgang, for at høre om hans indgangsvinkel. Afhængig af denne indgangsvinkel vil jeg vurdere om han er den rette journalist eller den skal placeres et andet sted.

    Henrik Krogh

    #143762
    AnonymForfatter

    Henrik, det synes jeg lyder som en god idé.

    #143790
    RedaktionenForfatter

    Kære Kimba

    Jeg vil bede dig skrive i et pænt sprogbrug, d.v.s. ikke skrive nedladende til andre debattører, selvom du er uenig med den pågældende debattørs holdning. For det er ikke befordrende for en dialog at skrive nedladende – eller bare på en mindre pæn måde. Fremadrettet håber jeg, at du vil respektere vores retningslinjer for debatforummet. I modsat fald er du ikke velkommen i debatforummet.

    ………………………

    Vi er faktisk kede af indlæg med en nedladende tone, når der svares til andre debattører. Det giver en dårlig stemning i debatten. Er man uenig – så kan man sagtens formulere det på en pæn måde, så der netop er plads til alle.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    Elisabeth Arendt
    Partner

    #143816
    AnonymForfatter

    Hej

    Det skulle i have tænkt over meget før, ok bedre sent end aldrig, men ingen tvivl om at Holmgren & CO fik alt for lang snor.

    /allan

    #143850
    AnonymForfatter

    Hmm skal man tage tavsheden om dette emne som alle har fået deres kort og alle er glade ?

    eller er det stilhed for stormen ?

    /allan

    #143862
    AnonymForfatter

    Jeg håber det er stilhed før stormen…

    Jeg har prøvet at ringe til dem både fredag og idag (mandag) men uden held, bliver smidt af når jeg når til “i kø som nr. 1".

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 95 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.