www.mitmaster.dk

Viser 5 indlæg - 91 til 95 (af 95 i alt)
  • Indlæg
  • #146756
    AnonymForfatter

    Michael, du gør stadig grin med folk der ikke kan stave, men du har vel aldrig hørt at der er noget der hedder “ORDBLIND".

    Tænk at du kan få lov at blive ved med at tale nedsættende til alle her på Mybanker.dk uden at Administrator stopper dig. Jeg troede der var nogle regler der skulle overholdes men åbenbart ikke.

    test, tak for dit meget naive indlæg, vil i virkelig gøre os denne tjeneste at glemme denne tråd hvis i alligevel ikke har noget ordentlig at skrive.
    Hold da op, har USA virkelig været på månen, det vidste jeg da ikke.

    Michael, skal du ikke også gøre grin af test ang. hans skrivning, det kan jo også være han er ordblind men alligevel når du gør det med alle andre.

    #146758
    MichaelForfatter

    Jeg gør såmænd ikke grin med nogen, men jeg forstår ikke hvilken “personforfølsel" med deraf følgende “adstadningskrav" jeg gør mig skyldig i, når jeg ikke gør andet end at linke til folks egne indlæg.

    #146760
    AnonymForfatter

    Er det ikke at gøre grin med folk at skrive dette “endnu mere ubehjælpsomme dansk" så ved jeg ikke hvad det er.
    Du ved ikke om vedkommende er ordblind.

    #146762
    MichaelForfatter

    Det er temmelig svært at forholde sig seriøst til indlæg der er formuleret så elendigt

    #146766
    testForfatter

    en sidste kommentar kimba såda

    personligt synes jeg, og jeg tror michael giver mit ret, at det er uinteresant at disikutere kvaliteten af folks formuleringsevner og deres stavefærdigheder. Det er faktsik to ting og ikke en og samme.

    Din kommentar er formulerings eller stavevanskeligheder tilside slet og ret noget pjat. Michael hænger ikke nogne person ud men ref. til et for sammenhængen relevant indlæg i en anden tråd. Personnen nævnes faktisk ikke med et navn men med det ide vedkommende selv har brugt i indlæget.

    Faktisk kunne jeg heller ikke i staten se hverken betyding eller relevans i dit pludselige inspark har i den har gamle tråd.

    i øvrigt skulle du lidt når du peger på michael overveje de finge der peger på dig selv.

    hvad med at komme tilbage til et temaet i stedet for det person fnider?

    I er blevet snydt af mitmaster og mitvisa primært fordi i aldrig har evenet eller gidet at sætte jeg ind i de betingelser de rentfaktisk klart viser på deres hjemme side. Hvad i gjort det havde det fra dag et været spild af tid at søge om kortet. JA basta laver en sag ud af det men fakta er at ingen af dem der har søgt om kortet har overholdt de vilkår de har ingået aftalen på nemlig dobbelt deponeringen. Så ja sur r?? men når man kanster penge ud af vinduet skal man være dobbelt naiv for at tro at politiet, basta eller andre har mulighed for, pligt eller even til at samle dem op for en igen. Når nu røgen har lagtsig og politikeren er færdig med at få tid i medierne er fakta at der sansynligvis ingen sag er at rejse mod mitmaster eller mitvisa. Jo en civil sag måske og god fornøjelse.

    helt uden stave kontrol og forsat god dag. 🙂

    PS og nej jeg arbejder ikke for mitmaster eller mitvisa. Der er kun en af dem der har skrevet om at vedkommende var blevet snyt af dem der havde mod nok til at indrømme at vedkommende trode at der var tale om en kredit på kortet. Det har der aldrig været tilbudet og så er vi tilbage ved hvem der snyder hvem.

Viser 5 indlæg - 91 til 95 (af 95 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.