www.mitmaster.dk

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 95 i alt)
  • Indlæg
  • #143866
    AnonymForfatter

    du får ikke penge retur jeg har skrive til dem jeg vil ikke modtage nogle penge retur
    jeg tro jeg vil politi anmeld dem de love efter 30 dag har det kort
    de har snyde 8000 folk x 950= 7,6 mio kr den er rejse ud af danmark side nu på udland
    hvis alle politi anmeld MitMaster.dk

    #143868
    AnonymForfatter

    Basta redaktionen er stadig interesseret i at høre fra alle som har ansøgt om master/visa kort hos Rene Holmgreen gennem mitmaster.dk og mitvisa.dk. Også andre forbindelser med Rene Holmgreen eller Marc Danciu’s utallige selskaber har vores interesse. Det kan handle om offshore selskaber mm.
    Mail direkte til Basta på tipbasta@tv2.dk.

    #144658
    AnonymForfatter

    Jeg har lige set Basta, er der andre der har set Basta?

    Der er ikke ret mange der har meldt dem til politiet og som de siger vil der være større chancer jo flere der vil melde dem til politiet.

    Vi har besluttet at gå til politiet i morgen ellers bliver de aldrig stoppet. Måske bliver de ikke stoppet alligevel, men man kan altid forsøge i stedet for at sidde passiv og kigge på.

    Er der andre der går til politiet?

    #144684
    AnonymForfatter

    Til alle jer der har fået deres kredit kort eller stadig venter på deres fra Wirecard Bank, men som er blevet oprettet som kunde, og som er i tvivl om der kan trækkes kredit op til d.kr. 25.000,- el. mere

    Ring til Wirecard Bank AG (0049 1805558390) og de kan svare på alle jeres spørgsmål.

    Mit master er ude af billedet, de har formidlet kontakten, så nu er det banken i skal spørge, hvilket vil være en god idé, istedet for gisninger og tvivl.

    Min kredit er EUR 5.000,00. Og den har jeg fået meddelt pr. brev, men også fået bekræftet ved at ringe direkte til Wirecard Bank.

    #144686
    AnonymForfatter

    jeg har ikke høre når fra dem meget langt tid sådan tilbud jeg ikke få fra mitmaster.dk
    hvad koster have et konto ved dem Wirecard bank

    #144706
    AnonymForfatter

    Nu stopper du mester, i Basta i går hørte vi alle hvad den bank tilbyder og hvem de samarbejder med og det er IKKE mitmaster og co.

    Så stop du alt det geil der og indrøm at du er taget i R*****!
    /allan

    #144724
    AnonymForfatter

    Direktøren fra Wirecard Bank AG sagde i Basta at der ikke er nogen kredit på deres Mastercard, det fungerer som et almindeligt kreditkort som vi har i DK. Der bliver sat penge ind på det og man kan hæve på det. Altså ingen kredit på 25.000 kr. som de “lovede" i MitMaster.

    Direktøren sagde også at de ikke samarbejder med MitMaster.dk

    Jeg har prøvet at skrive til dem her i DK som har sendt de mail ud og som skulle formidle kontakten til Wirecard Bank AG. Men intet svar så jeg er da i tvivl om dette er sandt.

    #144728
    AnonymForfatter

    At få et kort fra Wirecard Bank AG ser ikke ud til at være sværere end at udfylde en formular på internettet og betale den fee, der følger med….. Det behøver man ikke hjælp fra mitmaster.dk til…

    #145756
    AnonymForfatter

    Hej Margitze
    Jeg har også indbetalt 950.-kr. til kederan equity på deres konto ijyske bank
    og har nu ventet i 4 mdr.jeg har også set basta hvor de lovede at senest den 24-9-09
    skulle alle have fået deres kort.Jeg har også ringet og der fik jeg at vide at fordi Tina Nicolaisen fra basta havde været på Malta og forhørt sig i den bank de påstod at smaarbejde med trak sig på grund at hun havde vist interresse for sagen
    Jeg fik så yderligere en mail fra dem hvor de sagde at de havde fundet en ny samarbejdspartner nemlig en tysk bank der der WIRECARD BANK AG hvor man skulle indbetale 39 EUR.så ville det gå i orden.Men det viste sig også at være løgn idet BASTA med Tina Nicolaisen havde fat i direktøren fra banken der sagde at de havde indgivet en andmeldelswe til det tyske politi for bedrageri begået af kederan equity for at have brugt dereas logo,jeg har efterfølgende fået mine 39EUR.retur fra den tyske bank,jeg har Mailet til en bagmændene Rene Holmgren hvor jeg har sagt jeg lige som en del andre vil anmelde ham for bedrageri hvilket jeg også synes du og andre der er blevet lovet et mastercard og aldrig har modtaget fordi hvis er mange nok vil politiet godt gå ind i sagen.

    #145758
    AnonymForfatter

    jeg har vente i 8 mdr har love der vil kom et kort bare ikke sted når

    #145786
    testForfatter

    melamina

    beklager men du er kort sagt blevet snydt af mitmaster mitvisa og hvad de heder. hvis du vil ha et visa kort eller et master kort så gå i din bank og få dem til at lave et til dig. Vil de ikke de så fin ud af hvorfor og betal din gæld eller lev uden

    #145820
    AnonymForfatter

    min bank vil ikke hjælpe mig men når kan ikke igen lån 100 kr af dem

    #145878
    AnonymForfatter

    melanie, hvis din bank ikke vil låne dig penge, så er det nok fordi, din økonomi er i problemer. Og så er det som at hælde penge i et bundløst hul, hvis de låner til dig.

    Opret i stedet et emne herinde, hvor du forklarer din situation, fortæller om din økonomi og hvor problemet er. Så kan folk hjælpe dig med at komme på ret køl igen, UDEN at låne. Der er oftest en udvej…

    #145880
    AnonymForfatter

    jeg har ikke nogel økonomi problemet sådan er nordea bank bare for nogle af ders kunder

    #145888
    AnonymForfatter

    Okay, det lyder meget underligt melanie. Hvad er deres begrundelse? De må give en forklaring på, at I får afslag?

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 95 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.