www.mitmaster.dk

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 95 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89936
    AnonymForfatter

    jhar bestilt et mastercard igennem mitmaster og har ventet i 1 måned og er blevet godkent med pas og elregning med stempel fra kommune på det er undertegnende der bor her på adressen.

    ringhar overført 950 kr til kederan equity ltd
    på kontotonummer jyskebank 5030 1196890
    deres nummer er 90140555
    ringer du til dem kan du vælge dig ind på 4 forskellige linier
    du jka stå i kø som nummer 4 eller 5 når du så bliver nr 1 går
    ryger du ud har forgæves forsøgt at komme i kontakt med kederan equity ltd i 1 uge håber ikke undertegnende er blevet snydt.
    margitze

    #139696
    AnonymForfatter

    kederan equity er fusk vi har misted 950 suer

    #139846
    AnonymForfatter

    jeg har misted 950 kederan equity limited er et fupnummer mit mummer 22411960

    #140280
    AnonymForfatter

    jeg er blev ringet op af keneran equity limited og de sagde at de havde haft problemer med deres bank men vores master kort er på vej er der andre der har fået en opringning fra keneran equity limited vil jeg meget gerne høre fra jer jeg tror stadigt at det er et fusk firma 22411960 venlig hilsen g.larsen

    #140386
    AnonymForfatter

    ja har også inbetalt penge til dem og når jeg ringer kan jeg ikke komme igennem og skrevet med dem over mail og det sidste jeg hørte fra dem var i et brev/mail , hvor der stod at de har haft problemer og at der nu var fundet en løsning, de ville begynde at udstede kort fra den 25/6/09 håber da stadig at der sker noget… men har også den dumme fornemmelse af af at det er fusk

    #140388
    AnonymForfatter

    Hvad er det specielle ved et Mastercard, hvor man kan låne halvdelen af sit indestående?
    På et VisaElectron kan man da bruge hele sit indestående…

    #141264
    AnonymForfatter

    hej nu har jeg siddet og nærlæst firmaet Kederan Equity Ltd. under hjemmeside “mitmaster.dk" og fik et udaterede brev fra dem om at serveren var i hacher-pr

    oblemer,og at samarbejdesvandskeligheder udlandske-banker kun har udløst minimum af udstedelse af masterkort?????
    nye kort udstedes derfor fra torsdag d.25/6 ????
    Det er så uprofesonelt og manglfuldt at min erfaring hermed virker som direkte svindel-nummer.
    Har ligeså for flere måneder siden indbetalt 950.00 kr til en konto i Jyske Bank.
    Samtidig vil de lade os vide at der er forbundet omkostninger med til

    administationsgebyr,og at de er underbebandet ved telefonerne osv.
    det er et kæmpe fup nummer der er tale om
    jeg vil gerne hører fra andre da jeg tro vi skal have fat i jyske-bank og derefter politiet alle der har en interesse i at forsøge at få penge tilbage,samt at vi i fællesskab får sat stopper for dette her Såfremt der er nogen der har modtaget master-kort hører jeg gerne fra dem
    mvh henning
    kontakt mig gerne på 42291706

    #142602
    AnonymForfatter

    Hej! Jeg snakkede med firmaet Kederan Equity Ltd. d. 2. august 2009 hvor han lover at rykke for Mastercardet da jeg er en af dem der har ventet længst. Vi betalte 950 kr. i marts 2009 så jeg vil sige JA til at jeg har ventet længe. Ca. 1 uge efter han lovede at rykke for Mastercardet modtager jeg et brev fra en bank på Malta med nogle papirer der skal underskrives og sendes retur. De skrev at konto og kort var klar til at blive udstedt og at de ville sende Mastercardet så snart de modtager de underskrevne formularer. Så jeg venter på at modtage Mastercardet men hvor hurtig de arbejder på Malta er ikke godt at vide. Mvh.

    #142604
    AnonymForfatter

    jeg må sige at nu har jeg også modtaget nye dukomenter der skal udfyldes og at man samtidig har et administations gebyr på 300 kr for os i Danmark er der flere der har udfyldt det seneste udspil fra firmaet bag Master-card husk at de vil også have vores pas nummer her vil jeg nok være lidt skeptisk HVAD KAN DE BRUGE MINE PERSONLIGE oplysninger til fr mit pas?? har forhørt mig hos politiet de mener man skal være varsome med disse data fra pas samt videregive dem til anden brug så nu venter jeg firmaets udspild
    hører gerne fra andre der har oplevet ligende i ansøgning om Master-card
    Henning

    #142608
    AnonymForfatter

    Jeg har ikke fået noget at vide om at jeg skal betale et administrations gebyr på 300 kr. Jeg skulle bare underskrive dokumenterne og sende dem retur, der stod ikke noget om at jeg skulle betale 300 kr.

    #142614
    AnonymForfatter

    jeg har modtaget det samme brev… men skal ikke betale nogle penge kun underskrive det og sende.. så nu må vi se hvad der sker…..

    #142618
    AnonymForfatter

    fortæl mig lige om du var i stand til at opfylde dine forpligtelser som der står i ansøgningen – som udgangspunkt for en godkendelse, skal man sætte 50.000 kr i depot.

    #142620
    testForfatter

    ja 50.000 skal deponeres for at få et kort hvor i kan trække 25.000 kr på. Har i den slagspenge? hvad skal i med kortet? hvis i har 50.000 kr i kan deponere hvorfor kan i så ikke få et kort i en rigtig bank eller bare betale kontant?

    #142628
    AnonymForfatter

    Er det ikke kun mitvisa.dk der “reklamerer" med dobbelt deponering?
    Ikke at jeg ikke tror det er afslag i 100% af tilfældende, trods deres 100% garanti:)

    #142650
    AnonymForfatter

    Altså, er der ingen, der kan svare mig på hvorfor man ansøger om kredit på 25.000,- kr mod at lægge 50.000,- i depositum?

    RKI-plagede, frem med jeres tanker omkring dette.

    Umiddelbart virker det ikke ulovligt at opkræve et depositum, omend det virker underligt og en smule uetisk at tilbyde lån, som ingen i virkeligheden opfylder kravene for at kunne få.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 95 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.