www.mitmaster.dk

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 95 i alt)
  • Indlæg
  • #142702
    testForfatter

    mette er det ikke også uetisk at ansøge om et “lån" som man ikke forventer at overholde betingelserne på?

    #142714
    AnonymForfatter

    Helt sikkert,det gælder også den anden vej rundt.

    Men tror vi på at betingelserne bliver læst?

    #142728
    testForfatter

    nej. hvad jeg stadig ikke forstår er at nogen mener det er en sag for politiet.

    #143018
    AnonymForfatter

    hej jeg hed paw og har da os bestilt mastercard den 15/4 2009 og har ikke hørt fram dem sin jeg har bealt jeg var da os i jyskrbank pa hvad kan man gør hved dem jeg tor jeg tag ove til dem og så skyd jeg dem sku skrive på htp@live.dk mvh paw

    #143032
    AnonymForfatter

    lanmand, hvad sker der så med det depositum, du har indbetalt til mitmaster – får du dem igen?

    #143034
    AnonymForfatter

    det

    #143042
    AnonymForfatter

    hej mette det tor jeg da ikke med hvis dæa ikke snat sker not så tage jeg dær ove vil du så med jeg tor dær er fler dær vil med kan du ikke ring hvis du vil med ring på 20576568 mvh paw

    #143044
    AnonymForfatter

    Lanmand, hvor mange penge ialt nåede du at indbetale til dem?

    #143046
    AnonymForfatter

    950 kr det er sku da sur røv

    #143050
    AnonymForfatter

    Lanmand, beklager jeg ikke fik mit spørgsmål korrekt formuleret – jeg mente selvfølgelig: Hvor mange penge har du deponeret hos mitmaster.dk?

    #143064
    AnonymForfatter

    hej mette dær har jeg ikke nong mvh paw

    #143072
    AnonymForfatter

    Jeg har snakket med mitmaster.dk idag.

    Der er nogle idioter der har valgt at gå til Tina Nikolajsen fra TV2´s forbrugerprogram Basta i stedet for at benytte den klagevejledning, som de har i deres betingelser.

    Se selv her hvor meget lort de har lavet i det på bekostning af os andre, bare for at komme i TV.

    http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?id=3383&debat_side=2

    Her har nogle af kunderne endda valgt at skrive deres telefon nummer direkte. Mitmaster.dk kan kun anbefale, at give dem en opringning og spørge dem, om de har det godt med at skulle i TV på vores bekostning.

    Det er grunden til HSBC Bank på Malta har trukket sig ud af deres samarbejde.

    Håber de involverede har en dårlig smag i munden.

    #143078
    MichaelForfatter

    Sikke noget forkvaklet sludder. TDC er ét af de selskaber der har været mest brugt i diverse forbrugerprogrammer. Har det medført lukning af telefon, TV eller internet for nogen andre overhovedet? Nej, selvfølgelig ikke.

    Alle seriøse virksomheder vil kunne tåle kritik af forbrugerprogrammer (der dog ofte er komplet underlødige – især Kontant på DR). MitMaster-fupperne prøver blot at bruge dette som en undskyldning for at mange fjolser har tabt penge. Sitet har fra dag 1 været et scam og ligger på linie med Nigeria-mails og svindel i den dur.

    “Deponér 50K og vi låner dig 25K" – helt ærligt: Så er man sgu dummere end menneskeligt muligt. At dømme efter flere ubehjælpsomt skrevet indlæg med 5-6 stavefejl pr. linie må man jo bare erkende, at der ER rigtig mange idioter derude der hopper på den slags. Uanset hvor meget der bliver advaret mod den slags i medierne vil der ALTID være tåber der hopper i fælden. Nogle mennesker har bare en IQ på 60-70 og dem kan ingen redde.

    #143080
    testForfatter

    helt ening med michael bort set fra at det at kunne stave ikke er et udtryk for intiligens. Fakisk har nogen af de største tænkere i moderne tid haft problemer med at stave.

    #143084
    AnonymForfatter

    Michael er du så en af dem der har et IQ på 30 for det skulle man tro når du kan gøre grin med dem der ikke kan stave. Der findes altså nogen der er ordblinde til din orientering.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 95 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.