er der nogen der kender økonomicentret?

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 119 i alt)
  • Indlæg
  • #186982
    AnonymForfatter

    Hej Luffee! Nu kommer mit indlæg sikkert 2 gange – men pyt 🙂

    Vi har talt med Merkur Bank idag. De sagde, at det eneste de manglede var afvikling af PBS. Så det må vi jo tro på!!! Hverken Økonomicenteret eller Merkur må længere betale/eller hæve på vores konti – så laver de noget ulovligt 🙂

    Hilsen Vibeke.

    #186984
    AnonymForfatter

    har i så fået hjælp så i ikke skal flytte og hvem hjalp jer ud af det kan du ikke skrive til mig på mail gamle48@jubii.dk om hvordan det gik mvh luffee

    #186990
    AnonymForfatter

    Jo luffee – jeg skriver i aften 🙂

    #186994
    AnonymForfatter

    Hej luffee! Jeg troede du havde kontaktet TBEA siden du anbefaler det? Hvad har de sagt til dig? Økonomicenteret har fortalt mig, at de følger med på denne side! Derfor vil jeg efter nærmere omtanke ikke skrive det her eller på din e-mail!Jeg kan ikke se, hvem der er bag en profil – desværre – sorry! Hvis du har taget/vil tage kontakt til TBEA er jeg sikker på, at du får/har fået samme information som jeg!

    Hilsen Vibeke.

    #187030
    AnonymForfatter

    hej ja jeg har snakket med TBEA men jeg er ikke fra økonomicentre jeg er også fanget i deres nej så derfor vil jeg ikke skrive mere herinde så derfor fik du min mail så jeg kunne stille dig nogle spøgsmål ok

    #187068
    AnonymForfatter

    hej vibeke hvordan fik du pengerne flytte fra merkur og over til en anden bank fik i alle pengene i havde på jere konto hos merkur

    #187134
    AnonymForfatter

    Hej luffee! Vi har ikke flyttet pengene endnu – når vi gør skal jeg nok fortælle! Vi ved ikke hvor mange penge vi får – også ang. Helgenæs sparekasse! Men vi bliver nok smidt ud da der ikke er til husleje – Økonomicenteret er ikke værd at samle på!

    Hilsen Vibeke.

    #187136
    AnonymForfatter

    Luffe! Merkur siger vi har 6 øre til rådighed – det er rent til grin!!!

    #187146
    AnonymForfatter

    Hejsa alle her på tråden.

    Der er tilsyneladende mange der har problemer med ØkonomiCenteret i Århus
    Derfor mange der tager kontakt til mig pr mail
    Om jeg kan hjælpe dem , dette har jeg gjordt mange gange,
    Jeg har gjordt det gratis , der går rigtig meget tid med det, så derfor har jeg valgt ikke og
    Tilbyde min hjælp længer , da jeg ikke ønsker at gører det gratis længer.

    Jeg har arbejdet meget sammen med ØkonomiCEnteret igennem tiden, og vil sige til jer derude, at de er til og snakke med
    , man skal bare som udgangspunkt tale i en ordenlig tone, så er de meget behjælpelige i de konkrete sager,
    De udfører deres job , med de midler de har til rådighed i den opgælden sag, og er et stort arbejde, så hvis nogen
    Er i tvivl om deres arbejde, så kontakt dem i tide , så i ikke blir for stressede, og stille og roligt prøve at få en ordenlig dialog med dem,
    De er osse mennesker.

    Go vind derude. Tá det i opløbet.

    Hilsen Ronni.

    #187734
    AnonymForfatter

    Jeg kender Økonomicenteret. Du er velkommen til at ringe til mig på 20848252 mvh Flemming Thorslund

    #187738
    AnonymForfatter

    hvordan kender du ØC er eller har du arbejdet for dem

    #187740
    AnonymForfatter

    Jeg kender Økonomicentret. Du er velkommen til at ringe til mig på 20848252. mvh Flemming Thorslund

    #187758
    AnonymForfatter

    Hej Thorslund. Det er det lidt ufint, at du ikke bekender kulør. Du driver selv økonomirådgivning i dit firma AktivFinans, og er således en direkte konkurrent til Økonomicentret. Dårlig stil at fiske kunder på den måde. Jeg spår dig ikke en lang og gloværdig karriere med dit firma, hvis du fortsætter på den måde.

    #187786
    AnonymForfatter

    Hej Morten

    Du har fuldstændig ret. Vi har her i sommer etableret en virksomhed – Aktivfinans – der blandt andet tilbyder, at hjælpe mennesker der er kommet ud i nogle økonomiske problemer. Som det jo også fremgår af mange indlæg på denne blog, så er det desværre en meget blandet skare virksomheder, der tilbyder at hjælpe mennesker med økonomiske problemer. Mange af disse mennesker kan helt sikkert hjælpes, men det skal ske på en ordentlig måde, således at tingene også tåler dagens lys, og ikke mindst til en ordentlig pris.

    Det har ikke været hensigten, at skjule at vi gerne hjælpe folk – så havde jeg nok ikke sat mit navn og tlf nr på mit indlæg :-). Der er vel ikke noget odiøst eller forkert i at tage en uforpligtende snak med nogle pr. telefon.

    Du er meget velkommen til at ringe.

    mvh

    Flemming Thorslund

    #187788
    AnonymForfatter

    Hold dig endelig langt langt væk fra dem.
    Jeg har en god ven, der har været i kløerne på dem, – og er man ikke fattig, når man starter der, er man det efterfølgende.
    Utrolig dårlig behandling, horrible priser og næsten ikke til at komme ud af igen.
    M.h.v. Søren Schmidt-Sørensen

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 119 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.