er der nogen der kender økonomicentret?

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 119 i alt)
  • Indlæg
  • #171356
    AnonymForfatter

    Til alle jer som overvejer Økonomicenteret – HOLD JER VÆK!
    De har udsat mig mit livs største mareridt og heldigvis er jeg ude af ØC efter 9 måneder i deres klør!
    Det eneste jeg har fået ud af det er udlæg i mit hus og registrering i RKI, og tabt en masse penge i gebyr til ØC og masser af inkasso og rykkergebyr.
    Jeg skriver min historie i denne weekend, den er et bevis på et meget kedeligt bekendtskab og jeg overvejer at sagsøge ØC!

    Så pas på derude!

    #171360
    HalliHalloForfatter

    Hvad er det for et økonomicenter I henviser til?

    Er det det firma Jan Swyrts fra Luxusfælden driver?

    Han er i øvrigt en meget dygtig mand, og han har hjulpet mig meget gennem sine fine udsendelser, som jeg dog kun har set et par af, da der er alt for meget overflødigt snak om ligegyldige ting.

    Problemet er jo bare for folk der henvender sig til sådan et center, at de tror det er gratis, og at bare det at man henvender sig, så tror at alle eller mange i hvert fald at ens økonomiske problemer er løst. Sådan spiller klaveret desværre ikke. Man skal selv gøre det meste arbejde for at få vendt skuden igen.

    #171364
    AnonymForfatter

    Frida, det overrasker mig… Men glæder mig til at høre din historier.
    Det at komme i RKI og få taget udlæg i hus osv er ikke nødvendigvis skidt. Det kan være nødvendgit for at begynde at bevæge sig i den rigtige retning.

    Men håber på flere detaljer, så er det lettere at bedømme 🙂

    #171958
    AnonymForfatter

    Hej, til alle Jer som har været så uheldige at have været i kontakt med Økonomicentret, skynd Jer at komme ud af det, jo før jo bedre. Jeg og min hustru har også været “kunder" der, og hold da helt op et mega flop. Det koster R…. ud af bukserne uden nævneværdigt resultat til følge. Og det med at de politianmelder en, det kan de jo ikke når de godt ved at de selv kommer ned med nakken. Vi, her har været det igennem. Det er et af de største krailerfirmaer man kan tænke sig. Det bedste man selv kan gøre er at prøve selv, at lave nogle rimelige aftaler med sine kreditorer, feks med et rente stop og en sletning i RKI, det har vi ret gode erfaringer med selv. Det koster, en del benarbejde og mange timers planlægning til at fremdyrke aftalerne, men de giver pote senere. Ellers kan man jo prøve om ens kommune, har en økonomirådgiver og så søge råd der, det er gratis da de ofte er beskikket af kommunen. Lad for himlens skyld være med at hyre en selv, der er ret mange “fusentagere" som kun er interesseret i dine penge, og så bare lade dig være i synden senere. Og tro mig, selv om deres hjemmesider ser ret professionelle ud, og alt ser ud til at være i skønneste orden og at de er høflige at tale med i en telefon, så vær forsigtig, det koster kassen, vi har prøvet det selv. Med det tilfølge at de penge som er givet ud kommer desværre ikke igen, de er tabt, og kan ikke refunderes. I fornindelse med den økonomiske rådgivning som nogle kommuner har, er de behjælpelige med at evt kunne søge en gældssanering og give råd.

    #171966
    HalliHalloForfatter

    Til chaufføren: Hvad nyt er der i det du skriver, kan ikke lige se det?

    Måske bare ny vin på gamle flasker……

    #172206
    AnonymForfatter

    Så længe du ikke er i rki skulle det ikke være et problem, for den nye bank overtager ikke gælden

    #184908
    AnonymForfatter

    Lad være med at kontakte Økonomicenteret! Har man rod i økonomien bliver det meget værre, hvis de skal hjælpe! Økonomicenteret er ikke nogen god løsning – de tager rø… på folk – desværre!!!

    #184910
    AnonymForfatter

    Lad være med at kontakte Økonomicenteret – de tager rø… på folk! Har man rod i økonomien bliver der langt værre, hvis økonomicenteret er involveret. Man kan heller ikke komme ud af det igen! Med andre ord – hold jer langt væk!!!

    #184924
    AnonymForfatter

    Hej! Som i nok ved er vi meget utilfredse med Økonomicenteret. Da de tog vores sag for ca. 17 måneder siden fik de overbevist os om, at vi skulle låne penge i Helgenæs Bank. Vi er desperate for at komme ud af Økonomicenteret – men de siger at det kan vi, når vi har fundet en bank der vil overtage lånet i Helgenæs Bank. Der er der da ingen bank der vil have os, når man oveni også står med yderligere gæld. Det er sådan de beholder deres utilfredse kunder. Har vi slet ingen mulighed for at komme ud af Økonomicenteret – ved nogen det????? De er fuldstændig blæste i hovedet i Økonomicenteret. De har heller ikke betalt vores husleje i denne måned – og det er ikke første gang det sker. Hvad kan vi gøre????? De har hele tiden vist, at de gik mellem 26.000 og 36.000 kr. ind hver måned. De siger også til os, at der ingen penge er. Jeg tror at de valgte at betale kreditorene med højere afdrag end vi kan betale og det må vi nu bøde for – deres fejltagelse 🙁

    #184928
    AnonymForfatter

    Jeg gjorde ganske enkelt det at jeg lavede en lønkonto i en anden bank, derefter skrev jeg en opsigelse til økonomicenteret, og så gik det egentligt fint. jeg havde samme problemer omkring husleje el osv. jeg styrer selv min økonomi nu og ja de gjorde min gæld større men de hjalp mig meget med at få overblik og lave nogle gode aftaler inden jeg stoppede hos dem. Men kom ud derfra, der findes revisorer der vil hjælpe med tingene så prøv det i stedet for hvis ikke i selv kan få styr på det.

    #184930
    AnonymForfatter

    carina (9)

    Det lyder godt – men havde du et lån i Helgenæs Bank da du var i økonomicenteret???

    #184934
    AnonymForfatter

    nej, havde andre, og pengene skylder du jo uanset hvor din løn går ind. Du skal bare lave din nye konto til nemkonto, så burde dine penge gå ind der og så kan du selv styre din økonomi, men du skal sende en skriftlig opsigelse til øc. De sender dig sikkert en regning men de kan vist ikke gøre meget mere.

    #185416
    AnonymForfatter

    Jep det er muligt at komme ud af ØkonomiCenteret, man skal bare
    Tale med dem i en ordenlig tone, så hjælper de dig gerne med det
    Praktiske uden problemer, har selv hjulpet mange mennesker ud, og videre i livet.

    #185418
    AnonymForfatter

    PAS PÅ !!!!! Med bare at lave NemKonto i en
    anden bank, uden at ha det på det rene, vdr
    Opsigelser m m.

    #186566
    AnonymForfatter

    ja man skal ikke få økonomicentre til at hjælpe jeg har været under deres nejle i to år og det har koste mig ca 200000 kr og er stadigvæk ikke glædsfri de er kun int i at få deres penge så pas på dem jeg er ved at finde en udvej hvordan jeg kommer ud af de har også taget et lån i Helgenæs sparekasse i skal snakke med TBEA de kan hjælpe dig de vil hjælpe mig ud af det her

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 119 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.