er der nogen der kender økonomicentret?

Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 119 i alt)
  • Indlæg
  • #187792
    AnonymForfatter

    Hej Alle.

    Se mit tidligere oplæg her på siden.

    Ang Thorslund , håber ikke det er mig han hentyder til,
    Jeg har blot hjulpet mennesker der er havnet i go tro
    I et rådgivnings firma som det firma du selv lige har stiftet i sommer.
    Jeg har bare gjord det u/b , de er i en klemme i deres klør, og mennesker
    Der er økonomisk trængt , har bare ikke kræfter til at tá kampen mod Økonomicenteret Aarhus.

    Til hele tråden.

    Jeg blir stadig kontaktet gns 2 gange dagligt af ØC Klienter,
    Der føler sig uretfærdigt beh hos dem, eller de ønsker
    at ophæve samarbejdet med ØC.
    Dem vil jeg selvfølgeli osse gerne hjælpe, der går meget tid med
    det , så derfor vil jeg ikke gører det gratis længer.

    Jeg kunne godt tænke mig at hvis nogen af jer
    Ville gi et bud på hvad i ville være villige til at betale
    For at jeg overtager alt kommunikation med ØC og bringer jeres sag til ophør
    hos ØC , det skal ikke være en pengemaskine , men vil ikke gøre det gratis.

    Ronni.

    #187800
    AnonymForfatter

    Hej Ronni

    Slet ikke – jeg synes det er flot nok mennersker vil bruge deres fritid til at hjælpe andre – stor respekt for det.

    Som det også fremgår af mange indlæg her på bloggen, så kender vi jo alle historier om mennesker, der er i økonomisk nød, bliver lovet guld og grønne skove, hvis de lige starter med at indbetale et beløb af en hvis størrelse, og når de har gjort, det sker der ikke mere.

    Mvh

    Flemming Thorslund

    #187802
    AnonymForfatter

    Hej Søren

    Jeg går udfra dine kommentarer/erfaringer vedrører Økonomicenteret.

    Mvh

    Flemming Thorslund

    #188568
    AnonymForfatter

    Hej til alle som gerne vil ud af Økonomicenteret!
    I skal bare gøre følgende – uden betaling!

    1. skriv en e-mail til Merkur Bank og skriv, at i ophæver alt magtforhold pr. dette sekund.

    2. Ring til Merkur bank med det samme og bekræft, at i netop har sendt den overstående e-mail.

    3. Derefter venter i lige et par dage og ringer til Merkur Bank og beder om, at få jeres Nemkonto flyttet fra Búgetkonto til rådighedskontoen.

    4. Derefter går lønen ind på rådighedskontoen – som er en Nemkonto/indlånskonto – og i har selv styr på, hvad der går ind og ud.

    Økonomicenteret spurgte om vi ville opsige vores samarbejde og vi sagde, at det havde vi gjort for længe siden – da vi skrev til Merkur- og vi har intet hørt fra Økonomicenteret siden. Vi har vores helt egen rådighedskonto i Merkur. De er bare så søde i Merkur Bank!

    Er der spørgsmål svarer jeg gerne 🙂

    Hilsen Vibeke Olsen.

    #188572
    AnonymForfatter

    Hej igen!

    Merkur Bank opsiger jo alt på PBS og man skal derefter selv betale sine regninger – eller de vigtigste 🙂

    Det er meget nemt, hvis nogen har brug for hjælp – bare i har opkrævningerne – så fortæller jeg gerne, hvordan i gør – gratis 🙂

    Hilsen Vibeke Olsen.

    #188578
    AnonymForfatter

    Til: Hjælp til økonomi!

    Hvordan kan du tage betaling til noget som er så simpelt??? Jeg finder det mærkeligt, at du ønsker betaling for noget folk selv kan komme ud af – det gjorde vi 🙂

    Jeg troede på et godt Danmark – hvor vi hjælper hinanden 🙂 Det andet er falsk – desværre!

    Hilsen Vibeke Olsen.

    #188582
    AnonymForfatter

    Til: Hjælp til økonomi!

    Du skriver at du overtager al kommunikation med økonomicenteret! Hvilken kommunikation? Se overstående :-)Det er rent til grin og du burde skamme dig! De kan selv :-)!!!!

    Hilsen Vibeke Olsen.

    #188584
    AnonymForfatter

    Hvergang Merkur Bank siger det må i snakke med økonomicenteret om siger vi, at vi ikke har noget samarbejde længere – og Merkur Bank siger – nå ja det ved vi godt – herligt 🙂

    Hilsen Vibeke Olsen.

    #188586
    AnonymForfatter

    Til Vibeke.
    Din vurdering af sagen, der er noget der hedder lovgivning , dem springer du nemt over , og jeg har ikke taget betaling for noget overhovedet , men du vælger den grimme vej , og håber da så sandeligt ikk du bliver dømt for bedrageri , jeg kender Økonomicenteret, men det undre mig meget hvis du selv regner med din sag er afsluttet nu , med de svinestreger du nævner her , og lokker folk i en fælde , med det er jo did beslutning, så det du gør herinde , er ihvertfald at la folk betale. Så håber at de der læser dine indlæg herinde , TÆNKER sig rigtig godt om.

    #188590
    AnonymForfatter

    Hej " Hjælp til økonomi" – mit indlæg kommer nok 2 gange!!!!

    Jeg har bestemt intet at skamme mig over! Vi er kommet ud af Økonomicenteret og det kan de næste også! Vi har haft opbakning fra både Merkur og økonomisk rådgivning :-)Du er mere bange for, at folk ikke vil betale dig – hvor sørgeligt 🙁 Bedrageri er hen i vejret – har du det fra Økonomicenteret??? Du lyder til at have det hele i munden – prøv med relevant og fortæl!!!! Som jeg har sagt – vi har opbakning fra Merkur – og det er det det hele handler om 🙂

    Hilsen Vibeke Olsen.

    #188592
    AnonymForfatter

    Til “Hjælp til økonomi"

    Du har skrevet at du ikke længere ønsker at hjælpe folk gratis – og de skal give en pris!!! Hvor vil du så hen med at skrive sådan??? Du vil have folks penge!!! 🙁 Hvorfor ikke hjælpe dem gratis, hvis du er sådan en god person – noget tid må man da have til sine medmennesker???

    Hilsen Vibeke Olsen.

    #188594
    AnonymForfatter

    Vibeke.
    Syntes godtnok du er noget hård i dine ord, sådan må man vist ikke skrive her ….. Og iøvrigt så gider jeg ikke kommenterer dine
    Beskyldninger. Jeg har hjulpet så mange mennesker ud sf ØC u/b.

    #188596
    AnonymForfatter

    På en ordenlig måde , og ifølge de aftaler der er
    Underskrevet.
    Jeg mener ikke at du er fair, når du sviner mig til i dine indlæg
    Her på tråden, jeg har tilbudt min hjælp , og hjulpet folk igennem
    Et ophør af samarbejde med ØC Århus , og det er du åbenbart i mod desværre.

    #188598
    AnonymForfatter

    Hej " Hjælp til økonomi"

    For det første er jeg ikke hård – vi har selv siddet i Økonomicenteret! For det andet beskylder jeg dig ikke for andet end det du skriver!!! Du har hjulpet folk ud af Økonomicenteret uden betaling – indtil nu!!! – hvor du nu kræver penge! Hvis jeg har misforstået at du kræver betaling for det jeg har fortalt folk “hvordan de kommer ud af Økonomicenteret" må du da gerne fortælle mig det! Men det at du forskrækker folk kræver penge og håber de vælger dig til at komme ud af Økonomicenteret – ja det er helt hen i vejret og uacceptabelt – desværre!!!

    Hilsen Vibeke Olsen.

    #188600
    AnonymForfatter

    Havde skrevet at jeg ikke tilbød min hjælp længer , men folk skriver stadig til mig , derfor skrev jeg som jeg gjorde. Og din holdning vil jeg ikk kommenterer, har jeg allerede gjordt.

Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 119 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.