Aftaleindskud i Norge

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Indlæg
  • #201894
    KalleKagenForfatter

    Har netop kontaktet Danske Bank for at høre om man kan få en konto i deres norske afdeling, men det blev de noget forvirrede over. Hvad skal man gøre for at få en konto i Norge?

    #201908
    JydenForfatter

    Hvis du har konto i Danske Bank i Danmark skal du i henhold til Danske Banks danske hjemmeside kunne oprette en konto i Danske Bank i Norge, men du har fuldstændig ret – man kan ikke få “en disse" oplysninger fra Danske Banks personale i Danmark – de lyder halt uforstående. Jeg blev ringet op af en fra deres såkaldte “kundeservice" der ikke kunne fortælle noget fornuftigt, og jeg ville derfor blive ringet op af en “bankrådgiver" – det skete efter ca. en uge, og her kunne jeg heller ikke få nogen ordentlige oplysninger, hverken om forretninger jeg havde bedt om oplysninger om i Danmark, og heller ikke konti i Danske Bank i Norge kunne der fortælles noget ordentlig om. Jeg må sige at bankens henvendelser – som de selv havde taget initiativ til var den rene farce.
    Jeg er efter dette ikke selv gået videre med at få oprettet konto i Norge pga. manglende tid og udlandsophold.

    #201912
    KalleKagenForfatter

    Ja, man kan umiddelbart oprette en basiskonto i Norge via sin netbank, men så må det også være muligt at oprette en højrentekonto – man skal skrive under på de samme vilkår. Hvis Danske Bank ikke går med til dette – er det nok på tide at finde en ny bank.

    #201920
    HeyForfatter

    Jeg har talt med Norge, og de siger, at jeg skal tale med en afdeling i Danmark,
    og når man gør det, aner de ikke noget om det, det er sørme ikke nemt.

    #201930
    HalliHalloForfatter

    Min anbefaling: Hvis I ønsker en konto i Norge i Danske Bank, så skriv i stedet for at ringe rundt.

    Skriv direkte til Norge. http://www.danskebank.no via kontanktformularen på deres hjemmeside.

    Anmod om betingeler for at blive kunde hos dem og oplys hvormange penge I ønske at placere. Herefter får I oplyst hvordan I skal forholde sig.

    Danske Bank i Danmark kan selvfølgelig ikke oprette en konto for jer efter norsk ret. Men de kan dog tilbyde en konto i norske kroner på samme vilkår, hvis det er noget de gør det i.

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.