Det store Flex-cirkus

Viser 7 indlæg - 106 til 112 (af 112 i alt)
  • Indlæg
  • #191100
    AnonymForfatter

    Der er jo ikke andet at sige, at Handelsbankens nuværende prissætning på prioritetslånene er fuldt ud konkurrencedygtig med et F1 lån hos Realkredit Danmark, Nordea Kredit, Nykredit/Totalkredit og BRF. Oveni hatten fås så noget fleksibilitet, som ikke er i de almindelige realkreditlån.

    Desværre er kurstabet på mit F5-lån så betydeligt, at en omlægning ikke kan betale før refinansieringstidspunktet.

    Derudover kræver et skifte til prioritetsbelåning i Handelsbanken i sagens natur, at belåningen kan holdes indenfor 80% af Handelsbankens vurdering.

    #191102
    AnonymForfatter

    Ja alt i alt stor fleksibillitet i deres prioritetslån , som virkelig er attraktivt

    og godt nok ærgeligt med det kurstab… havde det så bare været fradragsberettiget
    så havde du nok kunne leve med det.

    #191104
    AnonymForfatter

    Forresten GP

    Tak for tippet , her har jeg virkelig gjort en god forretning
    så endnu engang tak. Credits deserved

    #191116
    thsvForfatter

    Endnu engang glimrer du ved at bevise, at du ikke kan læse!

    Dette står i mit indlæg:
    Lånerenten
    Renten på lånet justeres fire gange om året: i marts, juni, september og december i takt med udviklingen i markeds-
    renten (CIBOR 3 måneder).

    Og du spørger endog en gang mere i dag, tag dog og lær at læse, så du kan læse alle indlæg i tråden.

    #191150
    testForfatter

    hej thsv problemer er så bare at det fakstik ikke besvære spørgsmålet.

    de følger jo ikke cibor så hvordan regulere de iforhold til cibor.

    hvad betyder i takt helt præcist et er jo en gummi formulereing af dimensioner.

    problemet er jo at man i ny og næ overser et indlæg men siger meget om dig at det straks bliver enu et personlig angreb

    #191172
    Mr RForfatter

    Jeg var inde og checke på Handeslbankens hjemmeside om jeg kunne finde det prioritetslån Vbturbo har. Jeg kunne kun finde dette.
    http://www.handelsbanken.dk/shb/inet/icentda.nsf/vlookuppics/handelsbankendk_renteskema_udlaan/$file/renteskema_udlaan.pdf

    Er der nogen af jer der kan vise mig hvor jeg kan læse om det ?

    Desuden kunne jeg ikke få de gebyrer Vbturbo oplyser til at passe med nogen jeg kender.

    Tingbogen 500 kr, hvad er det for noget?

    #191176
    thsvForfatter

    Du skal ind via forsiden.
    Og under priser og renter vælge Prioritetslån – Rentesatser
    http://www.handelsbanken.dk/

    Der står blandt andet bemærkningen om at rentesatsen reguleres 4 gange årligt efter Cibor3. Og de oplyste rentesatser.

    Tingbogen er nok en tingbogsattest, den koster vist kun 175 kr andre steder (f.eks. hos Nordea). Den viser bl.a. hvilke pant, der er i ejendommen.

Viser 7 indlæg - 106 til 112 (af 112 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.