lån trods rki

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 263 i alt)
  • Indlæg
  • #108784
    AnonymForfatter

    du er sku da en idiot det kan måske være at hun bor på landet.

    #108800
    AnonymForfatter

    Hejsa,jeg vil virkelig gerne vide hvor jeg kan få et lån henne?skal bruge 20.000 til et indskud og vi har fået afslag i banken og på kommunen,kommunen fordi de mener vores nuværende bolig er fin nok til en familie med 3 børn,men der er altid ballade heromkring og i går måtte vi på sygehuset fordi min mand blev overfaldet,jeg er ligeglad med renten og om det er dumt at låne når man er i rki,min familie og vores helbred er vigtigere…Håber seriøst i kan hjælpe…og nej finansfyn hjælper ikke her da vi bor til leje og dermed ikke har noget fast ejendom at sætte lånet i…

    #108802
    AnonymForfatter

    det må da kunne lade sig gøre at få
    samlet alt sin kladt gæld et sted..
    hvis nogen kender nogen steder så
    vil jeg gerne vide det lige meget hvad renten
    er. eller hvis nogen kender nogen på det
    sorte marked man kan låne af…..

    #108876
    AnonymForfatter

    ja du kan købe bil hos mange forhandlere til trods for rki men husk nu på bilen skal registreres i dit navn og vupti så er der pant og gæld i den bil du lige har købt evt tvangs salg med det samme

    #109084
    AnonymForfatter

    Jeg har forsøgt at tjekke nogle sider, der omhandler RKI. Der er mange mærkelige sider på nettet og mange af siderne er lidt underlige. På http://www.rki-guiden.dk fandt jeg dog en masse relevante links og der står også noget om hvad du kan gøre, når du er kommet i RKI.

    #109100
    AnonymForfatter

    Hej.
    Da jeg skulle have ny bil og dengang stod i RKI ringet jeg til Omega lån i Esbjerg og der var de vilige til at hjælpe. Du får så bil lån gennem Fionia bank ( Den keder næsten alle)
    Held og lykke med bilen.

    Venlig hilsen
    Christina

    p.s
    De har også biler der oppe som er helt ok

    #109166
    AnonymForfatter

    Hvem er Omegalån….???

    Jeg har været inde og kigge og det ligner jo til forveksling “de andre"…

    Hvem kender dem ???

    Michael

    #109168
    MichaelForfatter

    Jeg har ikke selv et personligt kendskab til Omega Lån, men af deres hjemmeside fremgår det, at de yder lån mod sikkerhed i fast ejendom – allerede her er 90% af Mybanker’s RKI-ryttere siet fra.

    Der findes en række af disse selskaber, som efter min mening er totalt overflødige på markedet, medmindre man er gift med Henriette Kjær…

    Hvis man har fast ejendom og en sund økonomi, henvender man sig naturligvis til sit realkreditinstitut eller bank hvis man ønsker et tillægslån eller omlægning af eksisterende. Bemærk at Omega intet sted skriver noget om renter og gebyrer. Det skyldes, at de er væsentligt dyrere end realkreditinstitutter og banker, da de bevidst vælger at tage højrisiko kunder ind – meget ofte RKI-registrerede, som f.eks. Christina.

    Jeg er derfor sikker på, at Christina har skullet slippe kassen for at få sit billån. Omega har sandsynligvis taget sig godt betalt for at løbe risikoen med det lån.

    #109170
    AnonymForfatter

    Hej Michael.
    Nej jeg skulle ikke slippe kassen.
    Da jeg købte bil gik lånet gennem Fionia bank så det var bare et alm. bil lån.
    Og det var ikke noget problem at jeg på dette tidspunkt var i rki.

    venlig hilsen
    Christina

    #109172
    AnonymForfatter

    Hej Pølsen.
    Jeg kender dem rigtig god og har kun godt at sige om dem.
    Jeg har købt bil gennem dem.
    Prøv at tage tlf. og ring og snakke med dem.
    så kommer du på andre tanker.

    Forsat god dag

    v.h christina

    #109178
    AnonymForfatter

    Ja det er meget godt, men kan vi ikke få nogle rentesatser på bordet….

    Du er velkommen til at skrive privat hvis du ikke vil oplyse det her..

    Skriv evt til m.b.clausen@mail.dk

    #109184
    AnonymForfatter

    Hej Pølse.
    Jeg er kommet frem til at denne side kun er til at svine folk til og her er det kun Michael og Torben Dk som må sige noget.
    Derfor syntes jeg ikke at jeg gider spilde min tid på dette her.
    Det skulle ikke komme bag på mig hvis Michael og Torben DK stod bag næsten alle som skriver her.

    Forsat god søndag til dig.

    Christina.

    Renten jeg betalte kan du ringe om til Finioa bank og få oplyst. ved ikke hvad bil lån`s renten ligger på lige nu.

    #109192
    AnonymForfatter

    hej cristina,ja den har jeg godt kunne fortælle dig for længe siden (den med at folk der reelt har nogen interesse i emnet herinde bliver svinet til og kaldt dovne o.lign selvom det ikke altid er tilfældet…)
    Jeg har heller ikke gidet at svare tilbage på når folk lukker møg ud,har bare ondt af dem istedet for det er da dem der er for lave hvis de ikke har mere indhold i deres liv end at de har tid til at genere folk i nød som prøver at finde løsninger…

    #109290
    AnonymForfatter

    Hej Nuser…

    Et sted i tråden bliver Bil Centeret i Tåstrup anbefalet, vil bare lige oplyse at de har mange klagesager liggende, især hos FDM.

    Har kørt som chauffør og leveret til 1 x 2 biler, har heller ikke den store tiltro til dem, dog uden at have noget konkret at basere det på…

    Held og lykke i bil jagten… Har selv prøvet at være billøs på landet, det er ikkesjovt

    #109300
    AnonymForfatter

    vil da gerne lige tage afstand fra at jeg “sviner folk til" herinde.

    jeg har haft et kontrovers med Christina fordi jeg mener at hun gav urigtige oplysninger uden hold i virkeligheden – men det er vel også vigtigt at sådan noget ikke sker herinde, når folk jo netop søger hjælp.

    kom venligst med konkrete eksempler hvor jeg har svinet nogen til eller lad være at kaste mere brænde på et bål uden ild i…

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 263 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.