.nordicash

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 121 i alt)
  • Indlæg
  • #160390
    AnonymForfatter

    jeg sender til info@nordicash.com men jeg får den tilbage

    #160392
    MichaelForfatter

    Ja, det har vi forstået. Du får en mail tilbage indeholdende en fejlbesked. Kopier hele den mail ind i et indlæg her og husk at fjerne din egen mailadresse hvis dem fremgår af mailen.

    #160394
    AnonymForfatter

    Kurt der er tydeligvis en fejl med din email, og jeg ved ikke hvor fejlen ligger.

    En ting der kan være sket. Takket være folk på mybanker. Er spam robotter.
    Da vores email mod vores råd er blevet postet flere gange herinde ud i et, er den desværre blevet læst af flere spam robotter.

    Vi har lagt mærke til at en specielt er ret ond. Den har nemlig haft held med at sende os spam emails hvor afsender adressen så ud til at være kunder.

    Dette er blot teori, men hvis din email bliver brugt som afsender til spam kan det være du er blevet blacklistet i dandomain spam filter, og derfor ikke kan komme igennem.

    Jeg er ikke teknisk nok til at løse dette, og er langt fra sikker på dette er problemet. Men der er muligheden for det.

    Vi modtager som sagt emails fra folk hver dag, og har fået 7-8 stykker i dag alene. Desuden modtager vi også email fra mybanker på vores info email hver gang der skrives et indlæg i denne tråds så vores email virker 100%

    Jeg kan kun råde dig til at lave en ny email hos hotmail eller lign hvor du kontakter os derfra så vi kan løse det problem du evt måtte have med os. Herefter kan du arbejde på at løse dit email problem.

    #160402
    testForfatter

    synes lidt jeg har hørt den før. Var der ikke noget men nogle der mistede deres lån fordi rene kom i kontant?

    dårlige undskyldninger står i kø. Hvis du virkeligt ville tilbage betale opkræver låne gebyr har du alle oplysningerne til at gøre det nu

    #160406
    AnonymForfatter

    Jeg ved ikke hvem rene er, men jeg prøver blot at løse et problem for en kunde, og det som jeg har beskrevet er en meget virkelig mulighed. Vi har fået fat i kunden der havde et problem, og det er blevet løst.

    Vi tilbyder ALLE kunder at få deres penge retur hvis de ønsker det, og indtil nu er der kun 1 der har valgt at benytte sig af dette. Resten har direkte sagt nej fordi de var tilfredse med vores service.

    Hvis kunderne er tilfredse kan jeg ikke se hvad du har at klage over

    Du ser spøgelser, og vi har alt på det rene længere er den ikke.

    Problemet der startede denne diskussion var vores gebyr. Det har vi fjernet, og vi har givet folk mulighed for at få deres penge retur. Vi laver support på fuld tid på mail og mybanker selv om de fleste af dem der har skrevet i tråden her ikke er vores kunder.

    Det absolut eneste der er at komme efter er det faktum at vi låner til folk i rki, og det er du og andre åbenbart sure over, men det er noget vi ønsker at gøre, og det gør os ikke til banditter, og slet ikke når det nu er 100% gratis.

    Med de ændringer der er lavet er det udelukkende os der kan tabe penge, og jeg har derfor meget svært ved at se hvor en logisk kritik skal placeres.

    Jeg er slet ikke i tvivl om at kunderne nok skal komme frem hvis de føler sig snydt, så vendt dog i det mindste med kritikken til de kommer frem, og det gør de ikke så denne diskussion er slut.

    #160414
    AnonymForfatter

    Fusk og humbug – jeg har fulgt debatten fra sidelinien – og jeg har skrevet 5 mail til plattenslagerfirmate, alle fra 5 forskellige email konti.. alle kom retur med fejl. Konklusionen må være at de ikke ænsker at modtage mails.

    ps. 7-8 mails om dagen? Og i er flere ansatte.. sidder i og trækker lod om hvem der er de heldige der skal læse mails? I har tydeligvis ikke røvrendt den forkerte… endnu. 🙂

    #160416
    AnonymForfatter

    Vores email fejler intet, og jeg kan kun gå ud fra du er en af dem der tidligere i tråden har givet meningsløs kritik, og nu prøver med et andet navn.

    Som bevis kan du se vi modtog nedestående mail for blot 10 minutter siden. Vi har læst den med det samme, og givet et svar på mybanker inden for 10 minutter. Det beviser vores mail er aktiv, og at vi holder øje med den og giver svar på mail.

    Tvivler på der findes mange andre firmaer der giver email support inden 10 minutter fredag aften. Vi gør vores bedste, og en del ekstra for at tilfredsstille kunder, og tilmed dem der ikke er kunder.

    [Spam] Nyt indlæg på debatten
    Fra: Mybanker.dk (Besvares ikke) 17-09-2010 17:47
    Til: info@nordicash.com
    Hej nordicash,

    Du modtager denne e-mail, fordi du har bedt om at blive orienteret, når der blev fulgt op på en tråd i Mybanker.dk’s debatforum.

    Skorpions har skrevet et indlæg i tråden: “.nordicash".

    Du kan læse indlægget på denne side: http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?id=4892

    Hvis du ikke længere vil modtage e-mails om nye indlæg i denne tråd, kan du framelde dig ved at trykke på følgende link: http://www.mybanker.dk/afmeld_debat_overvaagning.html?id=13705&kode=973af768d6bfed10b55443b32d94001c

    Med venlig hilsen

    Mybanker.dk

    Hvis du virkelig ønsker at komme i kontakt med os, og virkelig har problemer med at komme igennem så opret en hotmail og skriv den her. Så skriver vi til dig med det samme.

    #160418
    AnonymForfatter

    Der er ingen seriøse firmaer der vil nedværdige sig med at sidde på en debatside og fyre sådan en lort af som i gør. Og hvis du/i virkelig var seriøse, så havde i fået styr på jeres hjemmeside – den ligner noget en 12 årig har lavet…. et seriøs firma bruger deres hjemmeside som et visitkort til verden. Og du/i aner ikke en dyt om hverken investering/låntagning/kundepleje mv.

    Det korte af det lange er, i er en flok svindlere og fuskere der kun er ude på 1 ting: At lokke penge ud af folk, noget så simpelt som et CVR-numme kan du ikke diske op med, (alle seriøse firmaer har CVR-nummer, adresse og telefonnumre på deres hjemmeside) – og dit navn tør du heller ikke opgive. Hvor seriøs tror du selv folk opfatter jer? Godt gættet – selv Anders And er mere troværdig.

    Selv fede Uffe fra svindlerfirmaet Guncity var mere seriøs end dig… men det siger selvfølgelig heller ikke så meget.

    #160424
    AnonymForfatter

    Vi er nød til at tage mybanker seriøst uanset om vi har lyst eller ej, men debatten er nu kommet til et punkt hvor vi siger stop. Vi har bevist os selv fra den bedste side, og du fra den værste.

    Kritiken startede på vores ansøgningsgebyr.
    Det fjernede vi så vores service blev gratis, og tilbød alle kunder at få deres penge tilbage. De var tilfredse og ville ikke have deres penge.

    Så blev vi kritiseret for dårlig support, og vores deltagelse i denne tråd viser tydeligt vi gør alt hvad vi kan for at gøre alle glade, selv om dem der skal gøres glade ikke engang er vores kunder. Vi modtager dagligt takke emails fra kunder der bare siger tak for god support.

    Så blev vi beskyldt for at have lukket vores email, hvilket vi har bevist den ikke er.

    Vi er nu nået til et punkt hvor kritikken går på at vi har en grim hjemmeside, og for at vi giver for meget service på mybanker, og for at være ærlig så er vi faktisk ligeglade. Hvis det er alt hvad der kan klages over så er vi godt tilfredse.

    Og hvor meget af den kritik der er kommet i denne tråd skal tages seriøst når den ikke kommer fra kunder, og iøvrigt kommer fra falske profiler. Du har jo på flot vis lige afsløret dig selv i at være en løgner.

    Der er ikke mere at snakke om, og du kan holde din heksejagt alene fra nu af, eller med alle dine falske profil venner. Så vil vi tage os af vores kunder i stedet for at bruge mere tid på det her useriøse pjat.

    Der kan aldrig nogensinde være tale om svindel eller noget der minder om svindel når kunderne ikke skal betale noget, og dem der har betalt kan få deres penge tilbage til hver en tid.

    #160432
    AnonymForfatter

    Fake profil, løgner osv. Du ruller dig virkeligt ud for at redde det ansigt som du tabte allerede i første indlæg. Jeg har ikke skrevet noget om at din/jeres hemmeside er grim, jeg skrev at den lignede noget makværk en 12 årig havde lavet… men det er selvfølgelig det samme.

    Det er flot at du/i lover ‘kunderne’ deres penge tilbage hvis de er utilfredse… men hvor mange af dine/jeres ‘kunder’ ved det? Har du/i skrevet det til dem, eller er det bare noget blær du lukker ud som spil for galleriet?

    Nok om det, vi kom fra dit navn og et CVR nummer? Det kom du helt fra igen, gider du ikke rette op på det når du skriver igen… ja-ja.. jeg ved godt du ikke skriver flere indlæg – det har du lovet 3 gange… men det kan du heller ikke holde. Jeg tror jeg vil give dig en frist til på mandag (og jo, du har jo fortalt at du følger med her på siden uden for de rigtige firmaers åbningstider), har du ikke postet dit CVR nummer senest mandag, vil jeg bede de rette personer kikke dig lidt efter i sømmene, for lusk og lugten af svindel er dit mellemnavn.

    God weekend, også til dig.

    Ps. Jeg har sendt en mail til Kåre Quist, DR’s kontant og vedhæftet et link til denne tråd – mon ikke de ser det som en udfordring? 🙂

    #160434
    MichaelForfatter

    LorteCash.com kan ikke vise et CVR-nr for der ER selvfølgelig ikke noget. “Virksomheden" er registreret i England på en dækadresse i form af et anonymt kontorhotel – hvor de utallige medarbejdere selvfølgelig ikke sidder.

    Idioten sidder i sine usle lejebolig i Øvre Langtvæk og laver det her fupnummer vha. en ynkelig hjemmeside-generator eller i Word.

    #160452
    testForfatter

    det er meget svært at lyve man bliver næste altid fanget i sit eget spind. Som nu nordisk cash her. første heder det sig at deres mail ikke fejler noget, så at de er lagt ned af spam mails og slutteligt er vi lyn hurtige med at vise at man åbenbart kan modtage mails fra mybanker og offentlig gør i den forbindelse sin egen email adresse som man eller har gjort meget ud af at skjule!

    #160454
    AnonymForfatter

    Jeg kan tilføje et par linier fra forskellige indlæg:

    ‘Vi svarer på mail 24 timer i døgnet, og vil mene vi har danmarks hurtigste support.’

    ‘At xxxx ikke har kunne få fat i os syntes jeg er ekstremt mærkeligt da han som minimum har vores kundemail hvor der sidder en person 15 timer hver dag og svare på mail.’

    ‘Vi har support 15 timer om dagen resten af måneden på 1980(snabela)nordicash.com’

    ‘Der kan hentes support på info(snabela)nordicash.com nu og det har der altid kunne, og det vil man altid kunne i fremtiden.’

    ‘Vi har modtager over 1000 ansøgninger i august’

    ‘Vi modtager som sagt emails fra folk hver dag, og har fået 7-8 stykker i dag alene.’

    ‘Der er ikke en eneste kunde ud af de over 800 der har søgt eller de 42 der har betalt der er kommet frem i denne debat og sagt de følte sig taget i røven.’

    Er der nogle der kan få noget fornuftigt ud af ‘Nordicash’s indlæg? Jeg kan ikke, stort set i alle indlæg modsiger de sig selv… men bare de selv tror på det, så kan alle vi andre være ligeglade – bortset fra dem der bliver indfanget af deres gyldne løfter.

    For tid tilbage var der en udsendelse i TV (Vistnok på DR), om en far og 2 sønner der systematisk snød og bedragede folk, er der nogle der kan huske denne udsendelse? ‘Nordicash’s metoder ligner til forveksling denne sag – kan nogle hjælpe? Jeg er sikker på udsendelsen ligger på DR’s hjemmeside, men jeg kan ikke finde den.

    #160456
    testForfatter

    “og vil mene vi har danmarks hurtigste support" men “vi" sider i et kontor hus i england? Ups. hvordan kan man i øvrigt ha 24 timers mail service. Det er helt urealistisk.

    #160458
    AnonymForfatter

    Jeg er dybt rystet og skræmt over jeres evne til at digte ting og behandle dem som fakta, putte ord i munden på os som vi aldrig har sagt, og dømme os på andre menneskers handlinger. De eneste i denne tråd der har lavet noget forkert er de mennesker der gang på gang ulovligt kalder os for svindel, og ja det er faktisk ulovligt.

    Der er kun en enkelt ting i mangler, og det er en kunde der føler sig snydt. Dem er der ingen af, og de kommer heller ikke.

    Skulle der være folk som føler sig snydt betaler vi deres penge tilbage med det samme. Alle vores kunder har modtaget dette tilbud på email, og vi har kun en enkelt der har valgt at benytte sig af dette. Han valgte dog samme dag at annullerer denne handling og sagde han ikke ville have sine penge alligevel, men ønskede vores service.

    Vores service er nu gratis, og vi betaler gerne penge tilbage. Der er altså på ingen måde nogen som kan blive, eller føle sig snydt. Alligevel kører i videre med ulogisk kritik uden sammenhæng og logik. Det er KUN os der kan tabe penge på dette, og hvis i hader os så meget så lad os da tabe alle vores penge.

    Det eneste der kan sættes en finger på er at vi er en uges tid bagud med vores arbejde, men det er til dels mybanker brugeres skyld, da i har skabt en support behov som tager en stor del af vores tid.

    Hold jer nu til fakta, og lad kunderne tale i stedet for alle jeres konspiration teorier.

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 121 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.