.nordicash

Viser 15 indlæg - 91 til 105 (af 121 i alt)
  • Indlæg
  • #160586
    AnonymForfatter

    Registrant:
    Nordicash dot com (NORDICAS707)
    68 Lombard Street

    London, , EC3V 9LJ
    GB

    Domain name: nordicash.com

    #161762
    AnonymForfatter

    Førts må jeg undskylde over for dem der har skrevet om Nordicash og jeg ikke har støttet jer, men jeg har været naiv og ventet på et positiv svar fra Nordicash men det er bestemt ikke kommet det er et svindelfirma der blot skriver og lover uden at overholde de ting de lover.
    Da det gik op for mig at de blot skriver og lover skrev jeg til dem og krævede min penge tilbage de 599,-kr. som de ville have før de behandlede lånet.
    De skrev det kom tilbage sidst i sidste uge men selvfølgelig kom de ikke de havde igen en undskyldning denne gang var det de havde travlt med alle deres kunder(hvilken kunder)og de ville komme mandag men kom de mandag nej.
    Ja de har kun lovet og lovet men der sker ikke noget. Jeg er nu klar over at deres undskylninger kun er en gang løgn og de kun har været ude på at tiltudske sig de 599,-kr. til sig selv.
    Jeg kan huske dagen får jeg overførte de 599 kr til kontoen i Den Danske Bank spurgte jeg om der var et det var firmaet Nordicash der modtog pengene det var der ikke men en person der hed Michael?(efternavnet kan jeg ikke huske) der skulle jeg havde sagt stop men suk jeg var så dum at overfører pengene dagen efter.

    Jeg kan kun opfordre til ikke at bruge dette fup firma de er så utroværdig.

    Kurt

    #161764
    MichaelForfatter

    Interessant Kurt1956. Kunne du ikke lige kontakte banken igen og bede om navnet på den konto og så offentliggøre det her? Lad os få den ansvarlige bragt frem i lyset.

    #161770
    AnonymForfatter

    Jeg har lige spurgt men da jeg ikke har Danske Bank må de ikke oplyse det.
    En skam man skal have så meget problemmer med at få mine penge tilbage men jeg var/er/har været så naiv.
    Men jeg kan kun advare mod at andre bruger nordicash
    Kurt

    #161774
    MichaelForfatter

    Kan du så ikke oplyse kontonummeret her istedet?

    #161778
    AnonymForfatter

    Jo Konto nummeret er:
    3229-355704xxxx Danske Bank

    Lad vær med at indsætte penge på den konto

    Kurt

    #161780
    AnonymForfatter

    Jeg har lige ringet til Danske bank og leget “dum" kunde.

    Skulle bare lige have beskæftiget at mine oplysninger var rigtige inden jeg overførte penge til en konto de varetog.

    Det oplyste kontonummer tilhører en privat person og IKKE et firma, privat personen hed ikke Michael, kunne hun fortælle mig – men heller ikke mere end dette..

    Hun kunne kun be eller afkræfte navne jeg nævnte, måske var det en ide at nævne de navne der stod bag svindelnummeret med det garanterede Mastercard.. Så kunne man jo høre om det var de samme personer der stod bag..

    Hvad var navnene på dem ?

    #161782
    AnonymForfatter

    Jeg kan kun huske at jeg spurgte om navnet på den der havde kontoen og det var ikke nordicash der stod på kontoen men en der hedde Michael ?

    #161784
    AnonymForfatter

    Jeg tror jeg vil skrive til Min lokale Danske Bank senere idag og oplyse om hvor en fup person der har følgende konto 3229-355704xxxx i deres bank og oplyse hvordan vedkomne snyder folk og de ligger konto til, det tror jeg ikke de bryder sig om.

    #161786
    AnonymForfatter
    #161788
    AnonymForfatter

    Jeg har netop forespurgt moderatorerne, om de vil læse de sidste indlæg og om de kan hjælpe med oplysning om, hvem denne lede svindler er – via e-mailadr. eller ip-adr.

    #161790
    AnonymForfatter

    Jeg kender ikke helt bankreglerne, men hvis nu man går ind på sin netbank og overfører 1 kr til det kontonummer Kurt oplyste – kan man så ikke bede om en kvittering, og står modtagerens navn og adresse så ikke på kvitteringen?

    #161800
    ForbrugerenForfatter

    Så vidt jeg ved, kan man kun få de oplysninger, hvis det er en erhvervskonto. For private er det ikke muligt, det er sådan noget datatilsyns halløj, med at man ikke bare kan kaste personhenførbare oplysninger i grams. Eneste måde for jer, at få fat i oplysningerne er ved insider informationer, dvs. at en Danske Bank ansat taler over sig. Dette er dog strafbart for denne og Danske Bank kan spore det via deres logning af tilgang til oplysninger i deres system.

    #161828
    AnonymForfatter

    Jeg spurgte hende der sad i kassen i Danske Bank om det var nordicash der stod opførst som kunde af konto nummeret hun sagde det var det ikke men en der hed Michael desværre kan jeg ikke huske efternavnet mere.
    Jeg fik en veninde til at overfører pengene dagen efter fra hendes konto men der står ikke andet ind konto nummeret på kvitteringen for overførelsen af pengene.
    Jeg kan godt se at helle forløbet siden pengene blev sat ind til nu har været har været en gang forklaringer der ikke har hold i virkeligheden og jeg ser som en stor gang løgn fra et fup firma.
    Jeg håber ikke andre har gjort det samme som mig nemlig at været så naiv og sætte pengene ind på nordicash’s konto.

    Kurt

    #161832
    AnonymForfatter

    Til alle jer der er lidt for hurtige på tasterne, så kan jeg fortælle at nordicash I DAG mandag d 11/10 2010 har tilbagebetalt 599,- til ALLE kunder som har søgt om lån via vores side. Inkl kurt.

    Vi har kvittering på dette og sender den gerne rundt til folk der ønsker dokumentation.

    Der er enkelte (3-4 personer) som ikke er blevet betalt. Dette skyldes at de har opgivet forkerte oplysninger, og vores betaling er kommet retur. Disse folk vil også få deres penge, men vi kan ikke sende dem før vi har fået fat i dem. Dette vil blive gjort i løbet af ugen.

    Hver opmærksom på at de er betalt idag fra danske bank, og hvis du ikke er kunde der vil det tage 1 til 2 dage før de er fremme.

    Vi har valgt at gøre dette da vi simpelthen ikke gider høre mere på jeres debat, og derfor har tilbagebetalt alt så der ikke er noget at diskuterer.

    Hvis kunder ønsker de 50 kroner retur som de betalte via sms kan de få dette ved at kontakte deres teleselskab. Vi kan ikke tilbagebetale dette gebyr endnu, da vi ikke har fået det udbetalt endnu.

    Kurt du er den første kunde i denne tråd der direkte kommer ud og siger du føler dig snydt, og det beklager vi. Specielt efter som du gør det samme dag som der er kommet penge retur på din konto. Vi prøvede at forklare dig det ville tage ekstra tid med din betaling da den kom fra udlandet.

    Alle overførsler er lavet med referencen “nordicash returgebyr" og overført via danske bank mandag morgen.

    Som lovet for længe siden kan alle få deres penge retur hvis de ønsker, men kun kurt og 2 andre har bedt om dette. Resten har sagt direkte nej. Dette stoppede ikke debatten og vi har nu betalt til alle inkl dem der ikke ville have deres penge.

Viser 15 indlæg - 91 til 105 (af 121 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.