.nordicash

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 121 i alt)
  • Indlæg
  • #159890
    AnonymForfatter

    Nordicash er en registreret virksomhed og har været det siden 14 maj 2010. Vi skal ikke stå til ansvar for dig, og vi ønsker virkelig ikke at bruge mere tid på dig eller din heksejagt.

    Som et tegn på at vi er villige til at komme eventuelt utilfredshed i møde vil vi hermed gerne tilbyde ALLE kunder der på nogen måde føler sig snydt til at få deres penge tilbage.

    Denne besked vil blive postet på vores hjemmeside, og sendt til vores betalende kunder. Vi er så sikre på vores service og vores produkt, at vi tvivler meget kraftigt på nogen vil benytte dette tilbud men nu har du muligheden.

    Vi håber dette vil give tilfredshed os eventuelle kritikere, og tryghed hos vores kunder.
    Der er ikke en tidsfrist på fortrydelsesretten så du skal ikke være bange for den udløber.

    Ønsker du dine penge tilbage så skriv til info(snabela)nordicash.com

    Og lad nu debatten stå med denne melding som slut besked så alle kunder der eventuelt læser tråden kan se vores tilbud om fortrydelse.

    #159894
    MichaelForfatter

    Cvrnummer tak… ?? Det kan da virkelig ikke være et problem at oplyse den slags? Se på den som en mulighed for at overbevise dine potientielle kunder ik?

    #159896
    AnonymForfatter

    Vi skal ikke stå til ansvar for dig, og ønsker ikke at sætte os selv i en gabestok på mybanker selv om du har klaret det meget godt. Vores hjemmeside er snart online igen, og du er ikke speciel og må derfor vente som alle andre.

    Vi vil ikke bruge mere tid på dig michael du koster os for meget tid og for mange penge.

    Til alle vores kunder.

    Som et tegn på at vi er villige til at komme eventuelt utilfredshed i møde vil vi hermed gerne tilbyde ALLE kunder der på nogen måde føler sig snydt til at få deres penge tilbage.

    Denne besked vil blive postet på vores hjemmeside, og sendt til vores betalende kunder. Vi er så sikre på vores service og vores produkt, at vi tvivler meget kraftigt på nogen vil benytte dette tilbud men nu har du muligheden.

    Vi håber dette vil give tilfredshed os eventuelle kritikere, og tryghed hos vores kunder.
    Der er ikke en tidsfrist på fortrydelsesretten så du skal ikke være bange for den udløber.

    Ønsker du dine penge tilbage så skriv til info(snabela)nordicash.com

    Og lad nu debatten stå med denne melding som slut besked så alle kunder der eventuelt læser tråden kan se vores tilbud om fortrydelse.

    #159898
    MichaelForfatter

    Hvorfor vil du ikke bevise din seriøsitet? Et simpelt CVR-nummer som alle registrerede virksomheder har? Der står intet på CVR.DK omkring Nordicash.

    Så hvor er det lillebitte nummer der endegyldigt beviser dine reelle hensigter?

    #159900
    AnonymForfatter

    Vi er en registreret virksomhed og har været det siden 14 maj 2010. Det betyder dog ikke det er under navnet nordicash.

    Vi skal ikke stå til ansvar for dig, og vil på ingen måde bukke under for din terror taktik. Vi vil ikke bruge mere tid på dig da du har kostet os seriøst mange penge. Ikke i mistede kunder, men i timer der skal bruges på support.

    Hvis du virkelig genre vil folk det bedste er det vel optimalt at de kan se den besked vi har postet flere gange om at de kan få deres penge tilbage hvis de ønsker. Men du har klart vist dine ønsker bare er at trolle. Lad nu kunderne komme til.

    Vi vil ikke svare på flere spørgsmål i denne tråd. Vi har oplyst flere emails hvor vi kan kontaktes, og har givet et tilbud om fuld tilbagebetaling hvis nogen skulle være utilfredse.

    Her er den igen.

    Som et tegn på at vi er villige til at komme eventuelt utilfredshed i møde vil vi hermed gerne tilbyde ALLE kunder der på nogen måde føler sig snydt til at få deres penge tilbage.

    Denne besked vil blive postet på vores hjemmeside, og sendt til vores betalende kunder. Vi er så sikre på vores service og vores produkt, at vi tvivler meget kraftigt på nogen vil benytte dette tilbud men nu har du muligheden.

    Vi håber dette vil give tilfredshed os eventuelle kritikere, og tryghed hos vores kunder.
    Der er ikke en tidsfrist på fortrydelsesretten så du skal ikke være bange for den udløber.

    Ønsker du dine penge tilbage så skriv til info(snabela)nordicash.com

    Og lad nu debatten stå med denne melding som slut besked så alle kunder der eventuelt læser tråden kan se vores tilbud om fortrydelse.

    #159902
    MichaelForfatter

    Cvrnummer tak – dit forsøg med at floode debatten virker ikke. Jeg bliver ved og ved med at udbede mig det nummer som enhver seriøs virksomhed har og naturligvis intet problem har med at oplyse.

    #159908
    MichaelForfatter

    Eftersom svindleren naturligvis ikke kan/vil svare på mit spørgsmål kommer her en uddybning af Nordicash. På dette link:

    http://whois.domaintools.com/nordicash.com

    Kan man se deres fysiske adresse som er:

    Nordicash dot com (NORDICAS707)
    68 Lombard Street

    London, , EC3V 9LJ
    GB

    Søger man på den adresse får man den her:

    http://www.novaloca.com/property-details/19382?search=true

    Lidt læsning på den side afslører, at der er tale om et kontorhotel hvilket er et klokkeklart svindeltegn. Nordicash opholder sig naturligvis ikke på den adresse. Svindleren befinder sig et unavngivent sted her i Danmark helt uden registrering nogen steder der kan kædes sammen med Nordicash.

    Så kære kunder: Har I stadig lyst til at smide penge efter idioten?

    #159922
    AnonymForfatter

    Hvis man søger lidt i Googles cache kan man finde følgende oplysninger:

    The Nordic Cash Group Ltd
    68 Lombard Street
    EC3V 9LJ London
    United Kingdom

    Company Nr: 07254165

    I det officielle firmaregister i Uk (Companies House) finder man følgende information:

    Name & Registered Office:
    NORDIC CASH LTD
    68 LOMBARD STREET
    LONDON
    ENGLAND
    EC3V 9LJ
    Company No. 07254165

    Status: Active
    Date of Incorporation: 14/05/2010

    Country of Origin: United Kingdom

    Company Type: Private Limited Company
    Nature of Business (SIC(03)):
    None Supplied

    Accounting Reference Date: 31/05
    Last Accounts Made Up To: (NO ACCOUNTS FILED)
    Next Accounts Due: 14/02/2012
    Last Return Made Up To:
    Next Return Due: 11/06/2011

    Man kan også finde følgende information i Googles cache:

    Firmaprofil
    NordiCash er en ledende formidler af lån i Europa, og vi hjælper tusindvis af mennesker hver enste måned. Vores online system er 100% automatisk, og sikre dig en hurtig og optimal service.

    NordiCash tilbyder ikke selv lån, men vi formidler kontakten mellem lånesøger og lånegiver. Ofte kan det være problematisk at finde det bedste lån, eller bare vide hvor man skal søge. Med NordiCash bliver din ansøgning automatisk sendt ud til alle de største lånefirmaer i Danmark, og hver af dem sender dig sine egne tilbud på lånet du ønsker. Det er utroligt nemt, hutigt og overskueligt at søge igennem NordiCash. Det kan også hjælpe dig med at få godkendt et lån da din ansøgning bliver sendt til rigtig mange steder.

    Min konklusion:

    Firmaet har adresse på et Regus kontorcenter i London og er oprettet i maj 2010. Det er ikke et professionelt firma – der er utallige stavefejl på den nedtagne hjemmeside.

    Man er ikke “en ledende formidler af lån i Europa" og kan ikke have tusindvis af kunder hver måned!

    Dem bør man holde sig langt væk fra.

    /Thomas

    #159924
    MichaelForfatter

    Flot arbejde Tjep11

    Citat fra din indlæg: “Ofte kan det være problematisk at finde det bedste lån, eller bare vide hvor man skal søge."

    Sikke dog noget vrøvl. Hvorfor hulen skulle man dog betale fupmageren for at videresende låneansøgninger? Iøvrigt er der ikke én eneste låneudbyder i DK, som tilbyder lån uden sikkerhed selvom ansøgeren er registreret i RKI. Ikke én!

    Nordicash er løgn og svindel der blot misbruger desperate menneskers sidste håb. Skammeligt, yderst skammeligt…

    #159982
    AnonymForfatter

    Kan helt klart anbefale folk at holde sig langt væk fra det her foretagende.
    Jeg var lige inde at kigge på koden for deres kunde login

    http://www.nordicash.com/kundelogin.htm

    Internet explorer menu: Vis/Kilde

    For det første burde login siden være krypteret med SSL (prefix https istedet for http).
    For det andet er der ikke noget password, telefonnr. skal indtastes 2 gange.
    For det tredie (og det er det værste her) er der ikke ordentlig login kode, istedet kan man se 42 hardcoded telefonnumre i koden. Bummer for de 42 mennesker det drejer sig om.

    mvh
    Coder

    #159988
    MichaelForfatter

    Det er ganske enkelt en farce. Idioten hardcoder sine kunder direkte ind i HTML-koden og nu er det så bevist, at fjolset har opnået hele toogfyrre (42 wow!) kunder i biksen. Måske liiiidt langt fra de “tusindvis af kunder" fænakken selv reklamerer med.

    Totalt til grin og nu er login iøvrigt også blevet lukket. Virkelig sørgeligt at det er så nemt at oprette den slags fupsites her.

    #159994
    AnonymForfatter

    Enig,

    det er tragisk det her. Jeg gemte en kopi af login koden på min disk, så jeg har stadig de 42 telefonnumre. Mindre end en time efter min post blev det fjernet fra siden. Jeg har debatteret lidt med mig selv om de skal offentliggøres.

    Måske man burde sætte de 42 mennesker i kontakt med hinanden så de i en samlet gruppe kan gå efter fjolset.

    Hvad synes i andre?

    mvh
    Coder

    #159996
    AnonymForfatter

    Vi er godt klar over vi ikke er perfekte, og hver eneste gang der er blevet peget på en fejl har vi rettet den.

    Vi har tilbudt alle at få deres penge retur hvis de på nogen måde skulle føle sig snydt eller af andre grunde ville have deres penge tilbage.

    Jeg kan ikke se hvad mere vi kan gøre.

    De 42 personer er dem der har betalt vores gebyr på 599,- og en stor del af dem er allerede blevet godkendt til et lån, et par af dem mangler vi at gøre færdige.

    Vi har lovet vores kunder at vi inden for den næste uges tid vil være nået alle sammen igennem..

    Der er ikke en eneste kunde ud af de over 800 der har søgt eller de 42 der har betalt der er kommet frem i denne debat og sagt de følte sig taget i røven.

    Alt negativ omtale kommer fra folk der ikke har benyttet vores service, og blot er utilfredse med vores koncept, og det faktum vi ikke er lige så dygtige pro i facaden som danske bank.

    Ud øver dette er flere af de informationer postet i denne tråd af vores kritikere slet ikke rigtige.

    Jeg ved ikke hvordan det er med at poste de 42 kunder du har. Men til at starte med så tvivler jeg på det er noget de personer ønsker. Ud over dette kan der måske være et problem med persondata loven i at poste dem offentligt.

    Vi gider virkelig ikke starte en debat. Vi har rettet fejl, og givet muligheden for at alle kan komme ud. Den er simpelthen ikke længere.

    Jeg syntes virkelig i skulle lade kunderne give kritikken hvis der overhoved er nogen. I kan jo ikke være super objektive når i ikke engang har benyttet vores kunder.

    #160004
    MichaelForfatter

    Gad vide hvorfor mongolen konstant bruger ordet “Vi"?? Der sidder jo kun denne ene stakkel på sit lejede hummer og styrer denne såkaldte forretning?

    Nu da vi efterhånden har afdækket hvad denne “forretning" handler om kunne Lordicash måske lige uddybe hvilke danske låneudbydere der rent faktisk låner uden sikkerhed til folk i RKI?

    #160008
    AnonymForfatter

    Jeg bruger ordet vi fordi vi faktisk sidder flere personer på kontoret.

    Jeg fortæller desuden gerne i detaljer om vores firma, selv om jeg mener det havde været på sin plads at læse alt den information der var på vores side før man begyndte at give kritik. Der lå faktisk rigtig meget information, og det var skrevet på en måde så der ingen tvivl var om vores produkt eller koncept.

    Da vi startede med at lave lån var vi formidlere. Vi modtag ansøgninger og sendte dem videre til lånefirmaer mod et lille gebyr. Vi gjorde dette i Danmark, Sverige, Norge, Tyskland og England. Vi formidlede tusindvis af ansøgninger om måneden, og var uden tvivl en af dem i EU der behandlede flest ansøgninger, så din hån af os tidligere er på ingen måde berettiget. Med medier som Facebook etc er det ikke et problem at komme til toppen hvis man betaler for trafikken, og da vi blot sendte alle ansøgninger videre og ikke skulle behandle dem kunne vi klare mange flere kunder om dagen end dem der modtog dem i sidste ende.

    Vi tjente gode penge på dette, og i stedet for at sætte dem i banken besluttede vi os for at låne ud selv. Der er flere grunde til at vi valgte at låne til folk i rki, og de fleste af dem er økonomiske. Det er jo ingen hemmelighed at man forventer en rente over det normale.

    Over 5% af Danmarks befolkning er i rki, og vi har lavet en vurdering der siger at der må være et stort antal af dem som har en ok økonomi som kan klare et lille lån. de fleste af de lån vi har godkendt ligger på 5-10.000,-

    Så til dit spørgsmål om hvem der giver lån uden sikkerhed trods rki, så er det os. I august var der 16 der betalte vores gebyr på 599, og de er alle blevet godkendt til et lån.

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 121 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.