.nordicash

Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 121 i alt)
  • Indlæg
  • #160460
    AnonymForfatter

    Du er som en yo-yo…. men igen-igen kunne du ikke holde dig væk som lovet.

    …men CVR vil du ikke af med?

    ps. Den kunde du skriver om – hedder han ikke ‘Kurt’ (se hans indlæg tidligere i tråden) – igen har du ikke helt styr på sandheden, men du snyder kun dig selv – ikke en eneste her i tråden tror en hjuende fis på dig… du snakker kun for at holde dig vågen.

    CVR tak, hvis du vil tages seriøs.

    #160462
    AnonymForfatter

    Hej Skorpions

    Udsendelsen var på dr 1 tilbage i december 2009. Går du på deres hjemmeside og skriver navnet “Hagman" i søgefeltet får du nogle muligheder. Du vælger “Pantebrevshandel kostede Andre dyrt". Firmaet hed Kredit og prioritetsselskabet af 1966 og var stiftet af Jørgen Helmer Hagman.

    Jeg tror ikke det er de samme – familien Hagman ville ikke drømme om at svindle for så små beløb. Men måske er næste generation startet!!!

    #160464
    AnonymForfatter

    Ja kurt er vores kunde, men hvis du holder dig til fakta. Så har kurt ikke skrevet noget om han føler sig snydt, han har skrevet at han har haft problemer med at komme i kontakt med os. Vi kom i kontakt med ham samme dag han skrev herinde, og fik løst hans problem.

    Vi tilbød i øvrigt kurt at få sine penge tilbage, og han takkede nej.

    Jeg ønsker virkelig ikke at deltage i denne debat, men jeg vil heller ikke have at folk tror på det sludder du og andre skriver, og du tvinger mig dermed til at bruge min tid på dette idioti.

    Ang cvr nummer så er vi som tidligere nævnt i tråden en registreret virksomhed og har været det længe. Som det også er skrevet så er vi registreret i Englang, og du finder derfor ikke noget på søgningen nordicash hvis du søger i det danske cvr register. Vi har dog et dansk cvr nummer som vi bruger til forretning lavet i DK, og jeg ville gerne give dig det hvis brugerne på mybanker havde udvist en rationel adfærd. Det har i desværre ikke. På grund af dette kan man jo frygte at ens navn adresse, cvr nummer og alt hvad der ellers kan finde pludselig er udstillet på nettet. Jeres adfærd er altså direkte forbundet til vores modvilje til at fremvise et cvr nummer.

    Finder det dog også fuldstændig ligegyldig. CVR nummer eller ej gør os ikke til svindlere, en dårlig virksomhed eller noget som helst andet. Vores registrerings oplysninger var tilstede på vores hjemmeside, og vil være det når vi igen er online. Der vil dog blive taget forbehold for chikane, hvilket jeg mener denne tråd efterhånden minder om, og hvis du skulle være i tvivl findes der faktisk en chikane straffelov hvilket ikke er den eneste lov dig og flere andre er på grænsen af, hvis i ikke allerede har overtrådt dem. Vi bliver ikke enige om lovgivning så den diskussion er der ingen grund til at starte.

    VORES SERVICE ER NU GRATIS

    ALLE DER VIL KAN FÅ DERES PENGE RETUR HVIS DE TIDLIGERE HAR BETALT

    VORES EMAIL VIRKER OG VI ER PÅ DEN HELE DAGEN

    Hvis du mener der er andet vi kan gøre for at forbedre vores service og jeres negativitet så fortæl os venligst så denne diskussion kan blive afsluttet.

    #160466
    AnonymForfatter

    Du tager meget fejl (igen), privatpersoner/virksomheder med en omsætning på over 50.000 kroner SKAL have et CVR nummer, dette CVR nummer SKAL være offentlig tilgængelig – måske ‘kurt’ vil oplyse det, for han er kunde hos dig/jer, og derfor har i selvfølgelig oplyst det til ham. (Det SKAL fremgå af jeres dokumenter).

    Injurie? Den tager vi i retten hvis du ønsker det, men selvfølgelig ønsker du ikke at slæbe mig (eller andre) i retten – for så er du nødt til at give dig til kende…. og det ønsker du naturligvis ikke – det er nemt at sidde anonymt bag en pc og føre sig frem…. men kom frit frem hvis du vil fjerne al tvivl om alle de rygter om svindel og humbug der pt. er omkring Nordicash.

    Til ‘Hannibal’:

    Tak for dit indlæg, du har ret – der er IKKE tale om de samme personer, for jeg har fået et lille anonymt tip om hvem der står bag svindlerkarusellen Nordicash.

    #160468
    AnonymForfatter

    Vi overholder alle danske regler og love, og kurt vil i forbindelse med kontrakt selvfølgelig modtage et cvr nummer.

    Omsætning på over 50k kræver man har indtægt, og indtil nu har vi kun et kæmpe underskud så den holder ikke, og teknisk har vi ikke påkrævet at have et cvr nummer på nuværende tidspunkt.

    Kunne sagtens tage den her i retten, men ønsker ikke at bruge hverken tiden eller de penge det koster.

    Du kan tro hvad du vil om vores service, men du har ikke kommet med et eneste bevis på noget som helst, og du er ikke kommet med noget som du mener vi kan forbedre. Jeg tror uanset hvad vi gør vil du have den samme indstilling, og det viser bare der intet fornuft er i dine indlæg.

    Din kommentar om at sidde anonymt bag skærmen og føre sig frem passer nu bedre til dig end mig. Det er mit firma der offentligt bliver hængt ud her, og dig som er anonym. Hvis du kunne starte med at poste dit navn og adresse hvis du selv vil tages seriøst. Hvis du gjorde kunne det også være dine indlæg ville blive mere seriøse da du så også skal stå til ansvar for dem.

    Til eventuelle spekulationer du måtte have om hvem der står bag nordicash kan jeg med sikkerhed sige du tager fejl. Folkene bag denne service har aldrig tidligere været omtalt på mybanker, har aldrig tidligere haft med lån eller folk i rki at gøre, og har aldrig på nogen måde været involveret i nogen skandaler.

    Folk kan få deres penge tilbage hvis de ønsker, og du mangler stadigvæk et argument for hvorfor vores service er så forfærdelig. Altså ud over vi er fup, men det er jo ikke et argument det er bare din mening, og en der ikke holder vand.

    Vi har rettet alle de ting der kunne klages over, og tages alt meget seriøst. Det kunne være dejligt hvis i gjorde det samme.

    #160470
    AnonymForfatter

    50k? Det er et fantastisk forretningssprog du bruger, det understreger bestemt seriøsiteten i dit svindler-firma.

    #160474
    testForfatter

    kære nodisk case du siger vi hænger dig og du siger du risikere dit gode navn og rygte. det er jo rørende. først og fremmest er det tidligere klart vist at du driver din forretning i danmark fra et kontor hotel i london. Er der nogen speciel grund til det? På hvilken måde risikere du noget som helst? Nu nu vil då så ovenikøbet åbenbart gøre det gratis? humm

    #160476
    testForfatter

    “Det eneste der kan sættes en finger på er at vi er en uges tid bagud med vores arbejde, men det er til dels mybanker brugeres skyld, da i har skabt en support behov som tager en stor del af vores tid."

    ja men dog- det er sku da synd for dig. Det er ufrivilligt morsomt det her. nu er det vores skyld? helt ærligt tror du selv på det l++++ ?

    #160510
    AnonymForfatter

    Måsk der vir nogen met mree end 5 klasssess exsamen der kune save så nordicas inlæg er stavt ritig

    #160518
    AnonymForfatter

    Nu er Nordicash godt i gang med sin charme-turne på en anden side:

    http://www.finando.dk/forum/viewtopic.php?f=45&t=1194&p=6406#p6406

    #160520
    MichaelForfatter

    Sjovt nok er der ikke én eneste “kunde" der er stået frem her eller på et andet site og med stor glæde fortalt om et bevilget lån. Og Nordicash-fupper: nu skal du ikke straks oprette endnu en profil og fortælle en løgnehistorie for det gennemskuer vi med det samme.

    HVIS der virkelig skulle være bare én eneste rigtig kunde derude vil jeg da gerne opfordre vedkommende til at melde sig her og oplyse det CVR-nummer vi efterspørger. Lad os få identificeret den person der står bag det her svindelnummer.

    #160522
    AnonymForfatter

    Profilen ‘lan-penge’ på den anden side, kan kun være en ‘Nordicash’ charme-profil, som de bruger for at skabe opmærksomhed om deres website – se blot tags:

    http://lan-trods-rki.dk/
    http://lan-trods-rki.dk/rki_laan.html
    http://www.ffkr.dk/

    Hvorfor undersøge om deres ‘service’ er en mulighed for at få et lån – og samtidigt reklamere for andre ‘rki-lån’? Det hænger ikke sammen.

    Men en søgning på http://www.dk-hostmaster.dk giver spændende oplysninger på domænenavnene. 🙂

    #160524
    AnonymForfatter

    Nordicash har på ingen måde forbindelse til disse links

    http://lan-trods-rki.dk/
    http://lan-trods-rki.dk/rki_laan.html
    http://www.ffkr.dk/

    Vi tager afstand fra både siderne, og dem der måtte stå bag dem. De har absolut intet at gøre med os, og har ingen kendskab til dem.

    Det er desværre sider som disse der er med til at sætte ærlige udbyder af lån i et dårligt lys, og hvis det stod til os ville de alle blive lukket da der ikke er en eneste af dem der giver en ærlig lånemulighed.

    #160526
    MichaelForfatter

    Dagens griner… 🙂

    #160530
    testForfatter

    jeg et par gange haft “fornøjelsen" af at ringe til dårlige betalere for at jagt de relativt små beløb de har snydt mig for. Man kan hurtigt høre når man anden eller tredjegang taler med dem at nogen af dem er mere eller mindre professionelle små svindlere. De roder sig slet og ret ud i selvmodsigende løgne. Det der så altid har underet mig er at de forsætter helt upåagtet at man fanger dem i det.

    ta nu nordish cash her. Først har han da et cvr nr. men ville ikke offentligt gøre det. så offentlig gør han de alligevel på sit brev papir og til alle sinde kunder. så har han det også på sin hjemme side. bare ikke lige nu da det er vores skyld at den skal opdateres. men han vil stadig ikke offentlige gøre de det her på forummet men godt lige om lidt på den nye hjemme siden. Hummm humm humm. Det hænger de vist ikke sammen.

    kommer der noget i kontant om det her?

Viser 15 indlæg - 76 til 90 (af 121 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.