Er der nogle, der har erfaringer med nord-finans.dk

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 181 i alt)
  • Indlæg
  • #190860
    AnonymForfatter

    VED DU HVAD DU ER IKKE BARE DUM MEN MINDRE KLOG….

    lEV DIG IND I VERDEN SE UDER OVER DIN NÆSE .. LUK DIN MUND OG SKYLLE DEN MED KLISTER .. SÅDAN EN SOM DIG GIDER INGEN AT HØRE PÅ . MON IKKE DET ER DERFOR DU SKRIVER PÅ DETTE FORUM FORDI ANDRE GIDER IKKE DIT PIS. YD IMPATI ELLER SKID.

    #190862
    AnonymForfatter

    test hvad lave du til daglig

    #190868
    testForfatter

    Lige det spørgsmål ved jeg ikke om jeg vil besvare specielt præcist jeg bruger helt åbenlyst for meget tid på nettet. Jeg arbejder som sælger, men nu skal jeg ud at pumpe en cykel.

    Kære friet brug noget af din energi på at blive gæld fri og stop din håbløse anglen efter lån. Det skaber dig bare mere håbløs gæld. Hvis du ikke kan låne i banken er der gode grunde til at lade være.

    #190872
    AnonymForfatter

    hej test så har du jo ingen problemer så kan du jo ikke rigtig svare friet på den måde du gør har du da prøvet at låne penge på den måde og er blevet snydt lige som ham….

    #190874
    testForfatter

    Ikke logisk, så kun tykke må rådgive om kost og sundhed?

    Eller fordi jeg har pumper min datters cykel?

    Eller jeg er sælger?

    Men lad det endelig rki rytterne rådgive hverandre om hvordan man stifter mere bundløs gæld

    #190876
    AnonymForfatter

    ja sådan skal det gøres ….

    #190884
    MichaelForfatter

    Vorherre til hest…

    #190910
    AnonymForfatter

    Kære Alle som skriver dårligt om Nord Finans kan jeg hermed oplyse jer om at:
    – vi opkræver ikke penge fra folk før der er udført et stykke arbejde med kontakt til kreditor, udarbejdelse af budget,søgning af lån hos investore.
    fremgangs måden er den følgene.
    -Ansøgning om lån læs venligst vilkår med fast arbejde med mere !
    -kontrol af skattemappe
    -udarbejdelse af budget
    -kontakt til kreditor, advokater, lånefirmaer nedsættelse af gæld
    -søgning af lån til investore
    Dette tager tid og hvilket andet firma gør disse ting gradis der er firmaer som tager op til 10.000 kr for dette.
    jer der skriver herinde er også bekendt med urigtige omlysninger hvilke fører til afslag fra investore.
    Har man fået et afslag på lån er der stadig udført et stykke arbejde.
    dernæst er der dem som bare søger og søger lån i by og på land velvidende om de aldrig vil betale tilbage.
    Dernæst er det også oplyst at der må påregnes en hvis sagsbehanlingstid grundet det omfattende arbejde.
    Med 200 ansøgninger i døgnet som alle skal besvares tager det tid.
    alle jer der skriver her er jo udmærket klar over hvor mange lån i har rundt omkring og der aldrig er betalt nogle former for afdrag.
    Dernæst står der også på vores hjemmeside at vi henviser til man høre andre låneudbyder.

    Er der yderliger spørgsmål er alle velkommen til at rette henvendelse pr. mail eller telefonisk

    Med venlig hilsen
    Bo Andersen
    Nord Finans

    #190914
    AnonymForfatter

    1. Du staver lige så dårligt som alle dine “kunder".
    2. Du forklarer ikke dine konkursramte virksomheder, incl. denne.
    3. Du kunne da godt forklare, hvorfor du er smidt ud fra dit kontor.

    #190916
    MichaelForfatter

    Sikke en gang horseshit fra svindleren Bo Andersen.

    Alle ved jo udmærket, at når et site slår sig op med “Lån penge trods RKI" som det mest dominerende på forsiden så vil det tiltrække desperadoer som “friet" og “neets". Mennesker helt uden penge og som blot søger endnu et lånefix. Når man er i RKI så er man PR. DEFINITION ude af stand til at betale afdrag !!! Der findes ganske enkelt ingen andre muligheder og så vil man ALTID få afslag på et lån hos en udbyder. Der kan være ganske få enkeltstående undtagelser hvis man er i RKI og samtidigt har friværdi i fast ejendom, men de tilfælde er så få at det reelt er ligegyldigt.

    Der er derfor ikke andre forklaringer end at Lort Finans søger at hente en hurtig skilling hos disse desperadoer der ikke aner deres levende råd og som er villige til at prøve alt.

    #190918
    AnonymForfatter

    Det er vi skam heller ikke, men er flyttet til større lokaler i nummer 25 du er da velkommen til en kop kaffe

    Mvh.

    Bo Andersen

    #190920
    AnonymForfatter

    Cvr 32377483 er skam ikke konkurs tjek dine oplyninger inden du udtaler dig.

    Mvh
    Bo Andersen

    #190924
    AnonymForfatter

    Ved dekret af 21.03.2011 har Skifteretten i Nykøbing Falster taget

    Bo Andersen
    CVR-nr. 32377483
    Adresse

    Skovvangen 28
    4793 Bogø By

    Sagsnr. 2-549/2010 – 2-36/2010 – 2-40/2010

    under konkursbehandling efter begæring modtaget den 03.11.2010.

    #190926
    HalliHalloForfatter

    Bo: Husk nu at godkende din profil, da det ser lidt dumt ud at det ikke er gjort endnu.

    Undrer mig at man overhovedet kan skrive, når den ikke er godkendt.

    Måske en Mybankers dygtige programører kan ændre dette eller er det fordi partnerne ikke interesseret. Det virker bare lidt professionelt, og så er det en miminal ændring.

    Jeg glæder mig til at kikke ind til dig Bo i dine nyerhvervede store lokaler, for dels at få en kop kaffe, dels snakke lidt seriøse forretninger, når jeg snart kommer til staden igen.

    #190942
    AnonymForfatter

    det kan godt være man trods man evt står i rki er desperat, men det kunne måske også være at man gerne ville ændre på dette og derfor kontakter Bo, som vi stadig håber vil hjælpe, da vi gerne vil have en ændring på vores liv. og til dem som påstår at vi IKKE vil betale tilbage, hvor ved i det fra, for det gælder ikke mig/os for ellers kunne det være ligemeget med at forsøge at låne til ændret liv

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 181 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.