Er der nogle, der har erfaringer med nord-finans.dk

Viser 15 indlæg - 91 til 105 (af 181 i alt)
  • Indlæg
  • #191038
    HalliHalloForfatter

    Jeg skriver udtrykkeligt, at der er en mulighed for at han sætter pengene ind på hans konto i løbet af dagen. Om den er stor eller lille ved jeg ikke, men man har hørt om mirakler.

    I øvrigt gider jeg ikke diskutere emnet videre.

    #191046
    testForfatter

    Krisekros det der er problemet er jo at halihalo giver folk et falsk håbe. Prøv at læs noget af de han skriver.

    Jo jeg er mange gange direkte i derved skriver, også nogen gange galt på den, men som mange andre skriver jeg ud fra min viden erfaring og ærlige mening fordig det er et tidsfordrivs og man måske i ny og næ kan gi et råd der kan skubbe folk videre. Tvivlerdo på at nubdløst forgælde mennesker som dem i tråden kan hjælpes .

    Krisekros, har du prøvet at forhandle renterne ned med dine kreditorer? Lader til på indslaget i kontant at det nogen gange kan gøres.

    #191048
    AnonymForfatter

    Ja så er jeg her og vil sige til test.. ja man kunne godt tale emd bNKEN , MEN NU HAR VI LIGE ET MENT. DER ER KRIS..

    TROR DU VI ALLESAMMEN SOM HAR SØGT LÅN HOS Bo Andersen ville dette end vores bank..

    JEG KAN TIL ALLES INFO. HER BLIVET TRUEDE AF Bo andersen til at tage min side væk her ellers fik jeg ikke lånet.. og med samarbejde har jeg gjort dette, kan så idag fortælle mit lån skulle stå på konto men niks intet – han ringer siger han vil mødes på ringsted st. og give mig 20 000,- kl.13-ændre til 16 .. han har været tavs på tavs kun en sms på vi ses kl 16. han har aldrig været en del af et låne firma og vil her med håbe at vi kan stå sammen og få stoppet ham….engang for alle – jeg vil møde ham personligt se ham ind i hans ansigt….

    bede om forklaring – jeg har et gældsbrev på 20 000 – kvittering fra postdanmark om han har modtaget det…

    Han er en svindler fupper bedrager som skal anmeldes , som jeg har har gjort til bagmandspoliti s efterforsking . her er deres mail.kbh-city@politi.dk skriv vedr. nord-finans.dk Bo Andersen… Jeg har haft fat i frist Hotel idag og min intersses er vores allesammens personlig dokumentioner han har imellem hænder .. Jeg er blivet truede af ham har mails sms og indtalt beskeder .. om mit lån skulle han selv lægge ud..

    Jeg vil søge erstandskrav og få ham frataget til at opstifte virsomheder fremover.

    Han har skadet min lille familie meget højt og ufatteligt han kan gøre dette…

    Ja test du er hård men giv mig navn på en der vil låne mig 20 000,- uden at true mig udlægge mig på nette og misbruge mine personlig oplysninger i jeg har en grund til beskyttede ads… Jeg er dybt såret og vred på ham og hans dybt sind af en fordøjet mulddyr der skulle leve imellem de fanger i u.s.a der mærkes man for sit lort.

    jeg kan ikke dømme Bo Andersen det kan kun en dommer til andet er bevist.. Men retssystemt kan se han er svindler…

    så kære allesammen lad os få ham stoppet engang for alle og jeg gør det som noget personligt han har remt mig og min lille pige dybt i vores hjert da det skulle havde givet os lidt luft op til højtiden..

    Kærlig hilsen en enlig mor der er blivet narret dybt af Bo Andersen nord-finans..

    #191050
    AnonymForfatter

    Friet hvor gammel er du overhovedet? Overvejet VUC?

    #191052
    AnonymForfatter

    nej du – men jeg er sgu ryste du.. Kan ikke skrive eller finde mine tanker.. så hvis du ikke kan læse lad være.

    #191058
    AnonymForfatter

    Jeg kan nu sagtens læse og skrive – men det besvarer jo stadig ikke mit spørgsmål..

    Hvor gammel er du? bare af ren nysgerrighed 🙂

    #191060
    AnonymForfatter

    jeg er gammel nok og har et liv bag mig. hvad har det med sagn at gøre.. ser du lukusfælden – jeg tror mange herinde vil finde eller blot være på debat. men når man har oplevet en helt ægte svindler mærkes man og det må jeg sig jeg er … har aldrig prøvet sådan noget nægtede at tro på han var en fupnar og ville andre svage sjæle ondt.

    Men han har scor på 750 ,- for mange af os og jeg vil simpelhen ikke finde mig i det…

    mine 20 000 ,- dem vil jeg havde og har underskrevet blivet bevilligt .. hvad er det for et menneske et koldt ligegyldigt menneske der kommer fra en barndom uden impati kvalitet .. ærlighed …. du har nok ikke prøvet det men vis du gider lade hver med at skrive sådan til mig .. er du sød.. jeg har haft mit livs værste dage og nu vil jeg bare vent på politi finder ham… som jeg har fået mail på .

    #191062
    AnonymForfatter

    Jeg havde nu tænkt mig at hjælpe dig, med lidt oplysninger jeg havde opstøvet på Bo Andersen – men med den fjendtlige attitude du udviser, så har jeg ingen interesse i det alligevel..

    Your loss sister..

    #191064
    AnonymForfatter

    jeg er ikke loss. men såret dybt og tro nu ikke du ved mere end jeg om Bo ANDERSEN – AT HAN BOR I ET HALVT HUS I BOGØ UNDER EN UBEHAGLIG FYR … AT HAN ER SMIDT UD AF SIT KONTOR OG HAN BARE ER EN FUPPER ..SÅ OM JEG ER HÅRD ER DET FORDI JEG ER SKUFFET HAR STÅRET GANG TO PÅ RINGSTED ST. IDAG BLIVET LOVET MIT LÅN .. OG BLLIVET TRUEDE AF HAM HELE UGEN.. SÅ JEG ER EN TRÆT PERSON ..

    #191066
    AnonymForfatter

    Ja åbenbart for træt til at modtage hjælp og svare ordentligt på folks spørgsmål, det ser man faktisk tit med kviklåns typer – GP ville jo heller ikke svare på mine relevante og saglige spørgsmål..

    #191068
    AnonymForfatter

    HVIS DU VIL VÆRE BEHJÆLPLIG OM BO ANDERSEN SÅ SKRIV TIL DEN MAIL JEG HAR SKREVET TIL POLITI.. DA DE LEDER EFTER HAM NU..

    HVIS DU VIL HJÆLP SÅ OM HAM HER OG UANSET AT JEG ER TRÆT MEN FOR OS ALLESAMMEN. HAN ER BARE VÆK.

    #191072
    AnonymForfatter

    Gider ikke hjælpe, når du opfører dig så arrogant overfor mig og ikke besvarer mine spørgsmål..

    Så kan du sgu sejle i din egen sø!

    #191080
    AnonymForfatter

    hvad med en ordentlig tone herinde, hvorfor bekrige hinanden, forstår jeg ikke. Total mangel på anerkendelse over hele linjen.

    #191082
    AnonymForfatter

    hvad spørgsmål.. JEG ER I DENNE DEBAR IKKE FOR AT BLIVE SVINDE TIL.

    #191084
    AnonymForfatter

    MENER DEBAT , IKKE FOR AT MAN SKAL VÆRE UBEHAGLIG..

Viser 15 indlæg - 91 til 105 (af 181 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.