Er der nogle, der har erfaringer med nord-finans.dk

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 181 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93293
    AnonymForfatter

    Jeg så en annonce i metroXpress fra firmaet Nord-Finans, der tilbød lån, selv om man er RKI-registreret. Det lyder jo godt, måske kunne man få et stort lån, så man kunne indfri alle sine mindre lån og opnå en mindre månedlig ydelse – noget der ville være godt for økonomien, når man ikke rigtigt kan få den til at hænge sammen.
    Jeg har også kontaktet firmaet, og det de fortalte lød da også meget godt. Jeg kunne godt få et lån, der nedbragte min månedlige ydelse væsentligt.
    Nu er der bare et lille “aber dabei". For at behandle låneansøgningen skal de have et gebyr på 750 kr., og man har ikke krav på nogen forklaring, hvis de afviser den.
    Så rent faktisk behøver firmaet slet ikke låne penge ud. De kan bare modtage låneansøgninger, og så give afslag.
    Så er der nogle, der rent faktisk har lånt penge af firmaet?

    #189362
    MichaelForfatter

    Det kan siges meget kort: Lad være med at sende en ansøgning og spilde 750 kr. Du får alligevel nej.

    #189384
    AnonymForfatter

    Ja – det lyder jo også for godt til at være sandt. Jeg prøvede at researche lidt på firmaet, lavede bl.a. en søgning på det CVR-nr. de opgiver på hjemmesiden i CVR-registret, men det var uden resultat! Så undersøgte jeg, hvem der havde registreret domænet nord-finans.dk, og det er registreret af “Andersen Holding 1 v/Bo Andersen" og det er en enkeltmandsvirksomhed hjemmehørende på Bogø – og den er under konkurs!
    Så hvor seriøs er virksomheden?

    #189398
    AnonymForfatter

    Hej alle jeg kan fortælle jer at jeg lige har lånt 50.000 kr af nord finans og jeg fik 10.000 forbrug resten gik til kreditorer.sletning RKI

    Mvh. Inge Dahl København SV

    #189494
    AnonymForfatter

    Inge vi ved begge to det ikke passer det du skriver!
    Jeg har en ven der var dum nok til at hoppe på det og det viste sig at nord finans er en fusker firma der bliver styret af en mekaniker ved navn bo andersen

    #189498
    AnonymForfatter

    Tak for oplysningen om at han var mekaniker. Det gav mig inspiration til at google lidt mere, og jeg kan supplere med oplysningen om, at han har drevet firmaet “Auto Topteam" – et vikarbureau for auto- og transportbranchen, som nu er erklæret konkurs – men hjemmesiden lever i bedste velgående.

    #190304
    AnonymForfatter

    Jeg har selv forsøgt mig med et lån hos Nord-Finans. Jeg blev faktisk godkendt til lånet, men ventede efterfølgende forgæves i over 2 uger på en kontrakt på trods af en næsten daglig korrespondance på enten mail eller telefon. Det blev konstant udskudt.

    #190316
    HalliHalloForfatter

    Ih tak for oplysningen, så er det ikke umagen værd at ansøge om et nyt lån i det foretagende.

    Mange tak!

    #190524
    AnonymForfatter

    hej jeg har underskrevet et gældes brev og sendt retur med pas billed og sygsikring og har fået at vide mit lån vil så der senete 06.11.12 og har haft kontrak med firmaet på en postiv måde.. hvis dette ikke kommer så er det jo forfalskeri og en politi anmeldes..

    #190528
    testForfatter

    Politi anmeldelse er spild af både din og politiets tid

    #190532
    AnonymForfatter

    no aldrig.. vedkommen der har dette firma har alle mine personlig oplysninger ville du dømme ens på en dumhed .. hvis han er en fusker skal han da straffes for så er det nok ikke første gang man gør sådan noget.. han jhar lovet mit lån er sweneste på konto tirsdag og stolrer på nord-finans.

    #190534
    AnonymForfatter

    jeg er dybt forvirret over dettte firma i forvejen , men stoler på Bo andersen når han sender mig gældes papir og skriver mit lån står der mandag eller tirsdag seneste..

    #190536
    testForfatter

    Friet, på du er sansynligvis blevet bunde fanget. Det er der masser af mennesker der bliver hver eneste dag fra folk der køber kalorielet k salt til million kontrakter og rki lån. Det gør dig ikke specielt dum eller naive hvis det er første gang. Er det et mønster tja så er det vel bare sådan det er.

    Grunden til at det er spild af tid ar anmelde dem er at politiet er praktisk talt magtes løse. For det første fortæller virksomheden jo klart og tydeligt hvad de tager penge for, nemligt at sende din låne ansøgning videre. De har faktisk ikke lovet dig at gøre andet ind det.

    Har de så valgt at fremstille det på en måde så man lokker svage sjæle? Ja men det er jo nok tæt på kun at være anprisning.

    Så undskyld men jeg mener stadig heller at politiet skal jage nogle mordere. Med internettet er det let og simpelt at side i Thailand og lokke lidt små øre ud af dansker. Det kan danske myndigheder ikke beskytte os mod..

    Men må alt det er sagt kan det da også være at du rent faktisk har fået et lån til en rente på 60% i åop. Tillykke med det. Vi håber du da en kort periode kan tro på at det løser dine problemer.

    #190538
    AnonymForfatter

    hvad taler du om.. k.salat.. firma ligger på gammel konge 1 og er til fysisk .. og du gør mig dybt uleykkelig over at skrive sådan.. da jeg har underskrevet og firmaet har sendet en mail der fortæller mit lån kommer på mandag eller tirsdag.. sådan håber jeg det er og at han da ikke snyder folk kender ikke finans selskabet på anden side end at man har troskab når man underskriver og de mail ere tilbage seneste anbefaldt og de modtog dette.. så hvorfor skulle han snyde en.

    #190630
    AnonymForfatter

    Hej

    Jeg har fulgt ivrigt med i debatten da jeg selv har haft overvejet at kontakte Nord-finans. Jeg må tilstå at jeg synes tonen er hård herinde, der er jo tale om folk der har brug for en økonomisk håndsrækning og ikke et moralsk dunk i ryggen.

    Jeg vil bede jer om at få tilføjet flere indlæg om Nord-finans der har relevans og det kunne bestemt være spændende at få af vide om lånet gik igennem og om du/I fik pengene ind på kontoen. Det må vist være det eneste håndgribelige bevis på om Nord finans rent faktisk kan gøre en forskel for nogle.

    Hilsen

    Den kritiske

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 181 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.