Er der nogle, der har erfaringer med nord-finans.dk

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 181 i alt)
  • Indlæg
  • #190750
    AnonymForfatter

    først vil jeg sige, at jeg ikke er blevet opkrævet noget, men har oplyst personlige oplysninger – konto opl. og havde ikke tænkt at betale gebyr inden jeg fik kontrakt. Og så kunne jeg godt bede om en lidt pæn tone herinde. jeg har ikke gjort dig noget. kan kun sige hvad jeg har fået at vide gennem telefon samtaler og emails, at lånet skulle være en formsag, indtil der blev tavshed fra hans side af.

    #190752
    AnonymForfatter

    ja friet lige mine ord hvis test ikke har noget fornuftigt at sige uden at skulle kritisere andre, så skulle han nok finde på noget andet at lave. det er let at kritisere andre og gøre sig klog på andres ulykke

    #190754
    AnonymForfatter

    Bare lige til orientering om hvordan det gik med Bo Andersens tidligere firma:

    http://www.guldborgsundavis.dk/?Id=7459

    #190756
    testForfatter

    Tja beder om råd men bliver fornærmede over dem i modtager med lad os da lige opsumere!
    1. Kan jeg låne penge på nettet ved firmaer som reklamere med lån til personer i rki? Nej 99% af den slags tilbud er svindel.
    2. Kan jeg sanerer min økonomi ved at låne flere penge? Nej kun hvis det ekstra lån skaber en signifikant indtægtsforøgelse. Besparelse på at sammenlægning forbrugslån er marginal.
    3. Det er spild af politiet tid at anmelde disse små svindlere til politiet. Ofte har de faktisk ikke engang gjort noget strafbart!
    4. Sæt tæring efter næring.

    Eksemplet i den her tråd er grotesk. Neets der søger om lån men ikke har fået det og ikke har betalt gebyret alså hvad er det der sker for jer!

    #190760
    AnonymForfatter

    blir ikk fornærmet men dit såkaldte råd kan jeg godt undvære, for du håner kun folk. og hvis du ikk selv kender situationen kan du ikk sætte dig ind i det. og det ville da trods alt være bedre hvis man istedet for flere udgifter kun ville betale til ét sted burde du vel også kunne se ville være bedre. men det er vel bedre at dømme folk, og nu lukker jeg denne tråd

    #190762
    AnonymForfatter

    Ved du hvad så stoper du bare og forsvind fra denne side hvis du skal nedlade os andre .. Og om du er Gud nej .. på denne mands hjemme side behøver man ikke betale gebyr men får det lagt ind i selv lånet.

    Og jo har talt emd efterforskingen i københavns politi og han har lavt noget straffebart og det er som de sagde ham skal vi nok finde. Og at han skriver til mig truere min lille familie med bål og andet . vil udlægge mig og mine personlig gældsposter og vil kontakt dem.. er tavshedspligtens alvorligste brud…. Jeg fiklovet et lån underskrev papit og han forsvandt da alvoren stod for døre..

    Han skal frem og har skrevet til hans bofælde at jeg personligt og mange andre han har taget i røven vil se og høre hans forklaring .. Han skal simpelhen havde den straf for at ødelægge andre menneskers liv den troværdighed man havde er væk , jeg stoler ikke på nogle mere. Og hvis du er fyldt med had og andet forsvinde fra denne side af elelrs ma mybank gøre det.. Man skulle næsten tro du måske kendt ham …

    Han er et grimt menneske der sidder med vores cpr.nr og oplyseninger klamt ubehagliget … så væk med dig Test …

    find noget andet at lave og siger du skulle skamme dig i denne debat her ….

    #190764
    testForfatter

    Uha jeg kender da udemærket jeres situation men det gør i helt tydeligt ikke selv.

    Der er langt tidligere oppe tråden givet nogle meget tydelige råd.

    #190766
    AnonymForfatter

    Friet smut du over på gæld.net og k10.dk – så kan du tude videre der…

    #190768
    AnonymForfatter

    Jeg synes at i skal melde jer til Luksusfælden, i virker til at være de perfekt emner til dette. I kan hverken stave eller finde ud af at lægge to og to sammen, fordi så havde i ikke haft de lån!

    Et er, at i er registreret i RKI, det kan der være mange grunde til. Men jeg er næsten 100% sikker på, at det er jeres egen skyld. Det er hvad der sker, når man låner til at købe en masse materialistisk, som man egentlig ikke har råd til. Hørt om at spare sammen?
    Der skal alligevel noget til, før man ikke kan betale sine lån og den bør man have set komme.

    Men at i nu går direkte i fælden, det er jo så tydeligt at det er fup!

    Selvom jeg synes at ‘test’ går lige hårdt nok til den, så kan jeg kun erklære mig enig med denne. You asked for it.

    #190770
    AnonymForfatter

    Iøvrigt, Mr.XX, så skal du da have ros for, lige at undersøge før du bare hopper direkte i fælden. Det kunne mange danskere lære lidt af.

    #190772
    AnonymForfatter

    Det ville jeg ikke gøre.
    Til gengæld ville jeg, hvis du har meget gæld få en uvildig økonomisk rådgivning, ikke hos en bank, da de er farvede.

    #190778
    HalliHalloForfatter

    Friet: Hvorfor har du så selv indbetalt et gebyr på 750 kr., som du skriver i et indlæg den 6.NOV kl. 15.37?

    Jeg syntes også at test burde holde sine spidse bemærkninger for sig selv. Han tjener selv ca. 600.000 kr. om året, iflg. egne oplysninger og konen har dobbeltindtægt , så det giver en årsindtægt tæt på 2 mill, og så behøver man jo ikke just at klage, vel……

    Hvad står der i øvrigt på døren på Gammel Kongevej 1, og hvilken etage bor din ven på, da jeg godt vil gøre dig den tjeneste at køre forbi for se om han er kommet hjem igen, og samtidig spørge ham hvor dine penge bliver af. Det er nemlig ikke rimeligt at tilbyde dig et lån, som han så løber fra.

    Du står nu i en meget ulykke situation, men mon ikke du snarest finder en ny, mere seriøs lånegiver, som er til at stole på, det håber jeg meget for dig.

    Men det er trods alt alt godt at der findes et forum som Mybanker, hvor du kan få afløb for din store vrede.

    #190782
    AnonymForfatter

    han bor på frist hotel 3 sal

    #190796
    testForfatter

    hej halihalo
    må man sige i lig måde? 🙂

    men detsvære har min kone ikke dobbelt indtægt. Forklaring er givet tidliger og du vil jo ikke forstå den. Jeg, mine tre børn og min kone ville foretrække at hun var rask. Min indtægt er rigtig nok, men ikke en jeg er født med. At ta to videre gående uddanelser har også været en opgave som ordblind.

    mange af dem der lander i luksus fælden har forøvrigt ingen mangle på indtægt så argumenet er noget vrøvl

    jeg tror ikke folk der i gældsproblemer har brug for medlidenhed den har de så rigeligt af selv. De har brug for at erkende deres problemer og ta ansvar for den.

    at du har vil tage forbi ovenstående adrese er jeg 100% sikker på er løgn og det synes jeg faktik er en meget være måde at være grov ved folk på ind det jeg gør.

    jeg giver folk min ærlige mening og ikke en gang gas.

    #190812
    AnonymForfatter

    hey jeg vil sige har også søgt lån hos nord finans så venter spændt og har ik betalt 750 .. selv om 750 ikke er mange penge når der er flere der bliver snydt for flere mio kroner tak.

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 181 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.