Folkekassen – nogen der kender dem?

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 181 i alt)
  • Indlæg
  • #188884
    AnonymForfatter

    Hej test

    Vilkårene står klart, det er jeg slet ikke uenig i.

    Når man indgår en aftale kræver det vel at begge parter er klar over hvem modparten er? Dvs. at aftaler ikke kan indgås med en ubekendt. Hvem har, i dette tilfælde Merete, indgået en aftale med?

    Er det Folkekassen i Tyskland? Nej næppe, da folkekassen.dk udelukkende er et domæne.

    Er det KaiserAlliance Corp IBC (IBC Company No 113221) med adresse i Tyskland? Nej heller ikke, dette firma eksisterer simpelthen ikke hvis man forsøger at slå det op.

    Så må det altså være en privatperson, og så længe denne person ikke vil give sig til kende, med minimum en adresse (også gerne cpr), så kan jeg ikke se at der kan indgås en aftale med vedkommende.

    At Folkekassen så sender ansøgningen videre til låneudbydere i DK der er meget trætte af at modtage disse (Eksprsbank har f.eks. deres jurist på sagen), sår vel bare endnu mere tvivl om der reelt leveres et produkt.

    Du skriver “Desværre eller heldigvis er lovgivningen også designet til at beskytte de mennesker der bliver anklaget for noget" Ja, det har du ret i – men det kræver vel at lovgivningen ved hvem der skal beskyttes? Man kan ikke beskytte en ikke eksisterende virksomhed eller en ukendt person.

    #188890
    AnonymForfatter

    Slettet.

    #188930
    AnonymForfatter

    Hej Merete
    Har du hørt yderligere?

    Vh J

    #188950
    testForfatter

    Carsten, det er vel næppe noget krav at begge parter skal ha viden om den anden part for en aftale er gyldig? Man man skal jo fr at forfølge et krav klart kunne dokumenter at man har det. Sælger du det pantebrev du købt ved mig videre til en tredje person er der jo et krav fra denne tredje person til mig på trods af at jeg ikke indgik nogen aftale. Så summa summarum vil jeg stadig gi forbruger rådet ret i at man hænger på aftalen også selv om virkosmheden virker dubiøs .

    Og ja gunter naturligvs montager jeg procenter. Også af dig

    #189076
    AnonymForfatter

    Slettet.

    #189250
    AnonymForfatter

    Bountyhunter har haft besøg af konsulenten fra folkekassen.dk…

    #189252
    AnonymForfatter

    Det er ingen lunde rigtig. Jeg har selv valgt, at slette mine sager. Dette er udelukkende sket pga. personlige hensyn. Jeg mener stadig det samme, som jeg hele tiden har sagt.

    #189254
    AnonymForfatter

    Så du er blevet truet til tavshed eller hvad?

    Medmindre vi får hele historien, så poster jeg de cached billeder jeg har liggende af tråden fra google.com

    Internet husker heldigvis SÅ godt!

    #189256
    AnonymForfatter

    MyBanker har historien, og har slettet indlægene på mine vegne. Længere er den ikke. Cached billeder, ah mon dog, siden hvornår er tekst, blevet til billeder? Så med mindre du har kopiret teksten, eller selv har lavet screenprint af indlægene, får du lidt svært ved det, at offentliggøre dem igen.

    Pression er aldrig noget godt grundlag, for en debat.

    Men gør det du føler, du må gøre. Så tager vi den derfra.

    #189268
    AnonymForfatter

    Jeg har selv taget screenshots af google’s cached pages..

    Men fortæl da din historie om, hvorfor dine indlæg og facebook page samt alle spor efter din kritik om folkekassen.dk skulle forsvinde – spændende læsning kan jeg forestille mig!

    #190418
    RamsisForfatter

    Neder…

    jeg røg også i, selvom jeg synes at det lugtede ALT for meget af plat.

    Sådan når det man bare er vil/skal bruge noget kredit.

    #190450
    AnonymForfatter

    Til alle der er stødt ind i folkekassen, i skal skrive et brev til RKI om at de skal blokere for at folkekassen kan smide jer i RKI. Og så skal i nægte alt modtagelse af deres breve og nægte modtagelse af breve fra TCMS som folkekassen bruger til at i kassere pengene.Når i får lavet denne blokering ved RKI kan folkekassen aldrig sende jer deri, RKI er klar over at folkekassen er et korrupt firma.Samt meld dette til politiet,så vi kan få sådan en person stoppet.Jo flere der får spærring ved RKI og melder det til politiet, så kan vi alle håbe på at det snart bliver stoppet.

    #191404
    AnonymForfatter

    er da nogen som er endt i rki??? jeg er nemlig lige faldet i hullet med dem ….

    #191406
    AnonymForfatter

    hva hedder din støøte side har brug for hjælp det er folkekassen vi snakker om

    #191432
    AnonymForfatter

    skal firmaet ikke dokumentere at de har sendt låneansøgning videre til 20 firmaer???

    kan man ikke kræve dette af dem??? og vil det endelig hjælpe???

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 181 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.