Folkekassen – nogen der kender dem?

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 181 i alt)
  • Indlæg
  • #191446
    AnonymForfatter

    Folkekassen har oplyst os at de godt kan dokumentere at de har sendt låneansøgningen videre til andre firmaer, men det skal du så lige betale for at modtage 299 kr. Og så har de oplyst os at de vurdere om ens låneansøgning skal sendes til 20 firmaer, i vores tilfælde blev den sendt til 2 firmaer. Så det med at der bliver sendt ud til 20 er det rene fup!!!!! Skynd dig at sende et brev til RKI, og oplys dem om at du er røget i fælden hos Folkekassen, for så spærrer laver RKI en blokering for Folkekassen, så de ikke kan smide dig i RKI, når ikke du betaler.

    #191448
    AnonymForfatter

    Hvad skrev I til RKI ?

    Hvad sker der når I blokerer modtagelse af TCMS ? Får I nogle reaktioner ?

    #191452
    AnonymForfatter

    vi forklarer situationen som den er, at man ikke får den ydelse som de reklamere for, og at de narrer penge ud af folk. RKI kender udmærket til Folkekassen, så de vil meget gerne hører fra flere som er røget i kløerne på Folkekassen. Vi aflevere brevene fra TCMS på posthuset uden at åbne, og nægter modtagelse af brevet.

    #191456
    AnonymForfatter

    Tak for dit svar. Jeg går straks igang med at skrive og aflevere brev retur.

    #191458
    AnonymForfatter

    Ja gør endelig det, sådan et FUP firma skal stoppes. Glemte forresten at sige at du også gerne må anmelde det til politiet, det har vi gjort, samt mange andre. Så kan vi jo håbe at politiet, “engang" får tid til at lukke sådan et firma, eller sådan en mandsperson… Vi anmeldte bare at vi var blevet snydt på nettet, og politiet kendte også til Folkekassen!!

    #191460
    AnonymForfatter

    Da de sendte en mail at jeg skulle betale 599,- ringede jeg til politiet, som desværre ikke ville tage sig af det.

    #191462
    AnonymForfatter

    Okay det forstår jeg ikke, for de skal da lave en anmeldelse på det. Prøv igen:)

    #191464
    AnonymForfatter

    Nu sender vi ikke til 20 steder. Der står klart på vores side at vi sender til OP MOD 20 steder. Antallet afgøres af hvor mange steder der tilbyder hvad du søger, og hvor mange steder du opfylder deres krav. Dette afgøres automatisk af software.

    Vi udleverer gratis liste over alle lånefirmaer vi har sendt din ansøgning til.
    Vi kan også dokumenterer dette. Vi tager nemlig et skærmbilled af alle ansøgninger efter vi har indtastet dine oplysninger, og vi tager også et skærmbilled af den besked der kommer fra lånefirmaer på at de har modtaget den. Hvis du ønsker disse billeder skal der en teknikker på sagen og hente dem fra vores server. Da dette koster penge tager vi et gebyr på 299,- for dette.
    Ønsker du at bestille dette ?

    det her skriver de til mig ….

    #191466
    AnonymForfatter

    De skrev til mig at de havde IP adressen, hvor der var søgt fra. Jeg bad om at få den udleveret så jeg kunne oplyse den til politiet men den ville de ikke oplyse til privatpersoner…

    #191468
    RamsisForfatter

    Lad vær med at brug tid på dem plat ugler. RKI vil ikke modtage noget fra dem. De må ikke bruge deres navn.

    De kører lige på loven grænse…

    #191470
    AnonymForfatter

    Jeg har snakkede med RKI de kender udmærkede dette firma …. fup og svindel og jeg ved i fra folkekassen læser dette …. den næste opkald går til politiet …. er da nogen da kan sige hvem er det i har snakkede med hos politiet så vi kan lave en sag mod disse svindler???

    #191474
    AnonymForfatter

    Vi ringede bare til politi centralen, og så blev vi stillet igennem til Deres service center, det var dem der tog sig af det. Og vil lige understrege at RKI gerne vil modtage Jeres papirer, så de kan blokere Folkekassen så de ikke smider jer i RKI.

    #191476
    AnonymForfatter

    Det samme skrev de til os!! Men lad være med at åbne breve fra TCMS, aflever dem på posthuset, og nægt modtagelse.

    #191478
    AnonymForfatter

    picanto hvad mener du sende papir til rki …. jeg gøre det du siger med hensyn til brevene …. hvad skal man sige på posthuset???

    jeg ringer jeg tage ned til politiet og fortæller dem det hele face to face …. kender et par stykker hos politiet efterhånden 😀

    #191480
    AnonymForfatter

    Hvis du har fået nogle papir/mail fra Folkekassen, så sender du det til RKI, og beder dem blokere for at Folkekassen ikke kan smide dig i RKI. Men hvis du ikke har papir/mail fra Folkekassen, så ringer/mailer du til RKI og fortæller dem hele historien om Folkekassen. Så får du brev tilbage fra RKI som du skal underskrive og sende retur for at de må ligge en blokering ind mod Folkekassen. Men hvis du kun har papir fra TCMS så lad være med at åbne dem, men gå på posthuset og sig at du “nægter modtagelse" af dette brev, så sender de det retur. Sådan bliver du ved med breve fra TCMS………..

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 181 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.