lån trods rki

Viser 15 indlæg - 121 til 135 (af 263 i alt)
  • Indlæg
  • #112916
    AnonymForfatter

    Til Lone H
    Du er for langt ude, sikke en gang lort at skrive, gælder det bare om at svine folk til ellewr hvad??

    #112918
    AnonymForfatter

    Var den til mig???
    For så er svaret nope
    bo i byen tæt på skolen
    så kan alt lade sig gøre…

    #112920
    AnonymForfatter

    hvorfor er der ingen der kan svare på det der bliver spurgt om..
    hvor kan man låne til at få samlet sin kladt gæld… lige meget hvad renten er… renten hos dem man skylder penge er lige så høj…

    #112922
    AnonymForfatter

    Ja men det råd jeg giver til damen
    er lAd være med at lave mere gæld.
    det er sku svært at komme ud af lortet for at skrive det rent dansk.
    Det bedste for hende er at lade være med at låne flere penge
    det er hårdt at skal betale dem af..
    kender det for godt..
    ville sku gerne give hende nogen flere råd…
    men alt herinde bliver jo misforstået næsten.
    og mange hakker og svinder hinanden til…
    det er jo heller ikke lige den bedste hjælp hun kan få..

    #112924
    AnonymForfatter

    Nogle gældsplagede har jo en kort lunte og eksploderer ret hurtigt.
    Det er ren tudekiks….så har jeg vist ikke sagt for meget.

    #113050
    AnonymForfatter

    Om afslag af lån selvom sund økonomi

    Jeg er en fyr som gerne vil høre om der nogen der ved hvorfor man ikke kan oprette et lån på 40 – 50.000 kr. over 72 mdr. når man IKKE står i Rki og er førtidspensionist med højeste pension + extra pension som er garanteret til du dør, men også har fast ejendom, men jeg har lige skiftet bank ifoirb. med køb af bolig og jeg har kun udgifter for 5.500 incl. bil,forsikring,el,vand,husleje,mv. og en indtægt på 13.500. De kreditvurderingsmaskiner der bliver brugt til at kunne godkende et quick lån mv. efter kun 20 min. eller mindre er de programeret til at afvise folk eller hvad og du får aldrig at vide hvorfor du ikke kan låne.Er det mig der er for ærlig når jeg søger eller er der nogle der kan give et godt råd eller måske hjælpe, pengene er til modernisering af min nye bolig, men jeg vil ikke spørge i min nye bank, da de bare har været super med køb af boligen, jeg har også guldmaster og visa/dankort

    #113052
    AnonymForfatter

    Indledningsvis vil jeg sige, at du måske skulle have startet en ny tråd.

    Din bank har været super i forbindelse med dit boligkøb, så derfor vil du ikke ansøge om lån hos dem. Det har jeg noget svært ved at forstå?

    #113082
    AnonymForfatter

    Hvordan kreditvurdere de folk på onlinelån ?

    Hej jeg har en sund økonomi og egen ejer bolig , men har lige skiftet bank og købt fast bolig, men skal bruge 50.000 kr. har ikke anden gæld end realkreditlån og fik penge tilbage i skat og efter alt betalt har jeg over kr. 7.000 til forbrug, men får afslag alligevel ved onlinelån, hvad er der galt og jeg står ej i rki.

    #113094
    AnonymForfatter

    Amatør debattører

    #113140
    AnonymForfatter

    Hej
    Jeg vil snart starte et HST-program. Jeg tænkte at jeg ville køre programmet i superset-par, men hvor lang burde pausene mellem set’ene ca. vare for optimalt udbytte (hypertrofi). Selv ville jeg tro, at maksimalt 1min ville gøre det, men jeg har ikke erfaring inde for HST.

    MVH TripleT

    #113142
    AnonymForfatter

    Jeg synes det lyder som en god ide. ;o)

    #113144
    NultopskatForfatter

    Hej Thai
    Ganske simpelt, du har lige skiftet bolig, derfor bliver du afvist af online lån. Det samme gør Nykreditbank.

    Mit råd er gå ned i banken og få dit lån, det er murstensbanker bedst til.

    MVH
    Nultopskat

    #113862
    AnonymForfatter

    michael jeg står i rki og købte hus og det blev lige så billigt som et andres hus køb igennem dansk bolig finans og de hjalp mig med alt,bilkøb hjalp omegalaan mig med ole hjort,og hvad man skal bruge det til ja man vil vel godt leve et liv,har selv børn og kæreste,syntes man skal se hvad folk ønsker i stedet for at dømme folk…men spørg jeg er selv ved at være ude af rki

    #114112
    AnonymForfatter

    Hvor er det da belastende, at dem som man får afslag af, ikke skriver begrundelse.

    #114226
    AnonymForfatter

    At der ikke gives en begrundelse er alene til beskyttelse af din integritet, Det rager ikke manden bag disken at du står i RKI. det vedkommer kun selve udlåneren ( Men er altså en standard procedure at grunden til afslag ikke fremgår af svar )

Viser 15 indlæg - 121 til 135 (af 263 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.