lån trods rki

Viser 15 indlæg - 136 til 150 (af 263 i alt)
  • Indlæg
  • #114228
    AnonymForfatter

    Hvor er det dog belastende og tankevækkende at dem der skriver at RKI er noget lort osv. ikke kan skrive dansk!

    #114832
    AnonymForfatter

    Nu er det altså ikke vi alle herinde der er kommet i RKI med vilje. Har det overhovedet nogensinde strejft jer, hvad en jaloux eks-mand kan gøre ved eens økonomi ?? Først rejste jeg. frivilligt.. Han kørte vores fælles hus på tvang eftet 2 års tovtrækning. Ville ikke vise det frem til købere, nægtede besøg af ejendomsmægler etc. Og jeg kunne intet gøre. Bare sidde og tage mine klø som en “mand" ?? Gik ned med over 500000. Og nej, jeg kan virkelig ikke se det er min skyld. Har så (heldigvis) senere fået en gældssanering, (som jeg har overholdt) men har stadig det samme problem, at uanset HVOR jeg søger er jeg stadig ikke krediværdig. Har i dag hus, ( Tusinde tak til Holm Finans fordi i troede på mig) godt job, god økonomi, sød kæreste etc. Men det ærgrer mig stadig at jeg ikke kan låne een krone nogen steder, hvis jeg skulle få brug for det.

    #114840
    AnonymForfatter

    Jeg giver dig fuldstændig ret, måtte selv sætte en advokat på for at få min eks. med til at sælge vores hus.Heldigvis gik det ikke så galt som i dit tilfælde. Jeg har selv måtte betale fælles gæld for 200.000 kr, min eks. betalte ikke og var ligeglad da han ingenting ejer, jeg derimod har både hus og bil er tvungen til at betale hele gælden også hans del ellers kan jeg miste hus osv- heldigvis er det overstået, men tingene er ikke altid sort og hvide, som nogle her på tråden giver udtryk for, man kan virkelig komme i en situatiom hvor man er fuldstændig magtesløs..

    #115350
    AnonymForfatter

    Hejsa Athena.
    Jeg skriver for at give et råd, men også for at spørge om ikke du får penge tilbage fra det indskud du har givet hvis i flytter??
    Jeg ved at hvis i søger på private udlejere der lejer huse/lejligheder ud så kan man hvis man er heldug få lov til at betale et indskud af over en del md… var det ikke en ide at prøve den vej igennem(bare et råd)

    #115352
    AnonymForfatter

    TripleT/Anonym:

    HST træning skal trænes efter HST principperne. Sæt dig ned og læs lidt om det.

    Træn altid i 15-10-5-5 rep-cykli. Fokuser på flerleds-øvelser. Træn aldrig til failure. Træn selvom der forekommer DOMS. Husk at hold en totalpause på 9 dage hver 8. uge.

    mvh
    Rune

    #116576
    AnonymForfatter

    hej kasper kan ikke komme ind på den hjemme side hvor man kan låne penge nå man er i RIK hvordan kommer jeg in der

    mvh
    tonny larsen

    #117078
    AnonymForfatter

    hej alle
    det er så let at dømme andre. så hvorfor svare på spørgsmål hvis der kun skal svines til. har mand ikke den samme holdning som den der stiller spørgsmålet burde mand efter min menning måske bare blande sig udenom da det jo ikke gavner nogen alle de sure opstød

    #117512
    AnonymForfatter

    Hej..

    Jeg har prøvet at komme ind på jeres hjemmeside men kan ikke komme komme ind… Er der en anden hjemmeside jeg kan komme ind på…

    Hilsen Sylle

    #117514
    AnonymForfatter

    Vil lige sige… jeg har været i RKI.

    1. Det er ikke altid nemmere at komme ind end ud…
    1.a. jeg havde betalt mig ud, med besked om at jeg ville blive slettet automatisk når gælden var betalt… jeg skulle så kredit vuderes hos en bank.. og poof, der stod jeg stadig var i RKI, jeg kontaktede dem og fik afvide at det var rigtigt… jeg og RKI kontaktede selskabet der havde indberettet mig, og sørme om de ikke kunne finde mig… der gik over 2 måneder… udover de 3år der var gået siden jeg havde betalt før den blev slettet.

    2. ja der kommer 3 rykkere, men har kun 1 gang oplevet at komme i fogedretten… og jeg har været registreret da nogle gange, så den er altså ikke altid sand.

    #117516
    AnonymForfatter

    Hej…

    Nej det må man sige,,, det er lidt hårdt jeg kæmper en kamp uden lige,,,
    men jeg skal nok komme ud af det en dag
    Men hvordan???

    #117520
    AnonymForfatter

    Hej rki og lån.

    Der er kun én vej ud: Betal din gæld.
    Der er ingen genveje.

    #117522
    AnonymForfatter

    Hej RKI..

    jeg ved ikke hvor mange gældsposter du har eller hvor store…

    Men lav nogle fornuftige afdragsordninger med dem.. ikke mere end DU ved du kan betale, og det svare ikke altid overens med hvad de gerne ser du betaler, men fortæl dem at det er hvad du kan betale og stadig have råd til at få mad på bordet.

    det virkede for mig… det tager tid og man er måske ikke altid så tålmodig, men det virker og du er stolt af dig selv bagefter.

    #117956
    kve2401Forfatter

    hm…. sider og ser hvad du har skrevet…. mig og min kone har købt hus i tommerup på fyn og vi har lånt pengene i gennem finansfyn som nu heder finans experten da han er flyttet til jylland jeg er i rki og kommer aldrig ud af det men har aldrig fået så god og hurtig behandling som ved helmut. jeg kan kun anbefale ham til alle også dig i rki.

    #117958
    AnonymForfatter

    Hvad er renten på sådan et lån som RKI-registreret?

    Er der stillet nogen sikkerhed for lånesummen?

    #117968
    kve2401Forfatter

    hej den er for mig 9,5% og de har sikkerhed i huset…..

Viser 15 indlæg - 136 til 150 (af 263 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.