dropper Coop mon Entercard

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 60 i alt)
  • Indlæg
  • #198146
    HalliHalloForfatter

    Jeg kan se at Santander siden 2009 ikke har tilbudt dette kort, men gamle kunder fortsætter på de gamle vilkår. Dette skyldes uden tvivl, at de reklamerede med, at tilbuddet var permanent. Så dejligt at nogle banker overholder hvad de har lovet.

    #198150
    AnonymForfatter

    Til Alle Jer som ligesom jeg har et Coop Mastercard. Entercard (udstederen af kortet) De begynder at udsende Remember kort til de snart tidligere Coop Mastercard kunder fra midten af Juni 2013.

    #198166
    testForfatter

    hvis noget er forgodt til at være sandt er det det som udgangspunkt også.

    At en bank skulle kunne tilbyde sine kunder en reel rabat på 5% ved køb på et kort på en vare som der rentfaktisk i dag er priskrig på lyder for godt til at være sandt.

    Når der er 1% på Gee mony bank er det nok fordi man selv via renteren og gebyre på kortet betaler for rabatten.

    Når dækcentere giver 10% til forbrugsforeningen og alle andre der beder om det er det jo fordi de har lagt det til deres normale liste priser. Det er også derfor der står med småt at man ikke kan kombinere rabatter.

    Så personlig arkivere jeg historen om 5% rabat al benzin på den hylde jeg har inrettet til historier fra Halihallo

    #198196
    HalliHalloForfatter

    test, du skal ikke altid være så mistroisk……

    Det er jo nemt at få det verificeret ved at kontakte Santander, hvis nogen har interesse i det.

    Når jeg engang får tid, kan jeg uden tvivl selv finde min gamle kontrakt frem med betingelserne, så du kan se det sort på hvidt.

    Men om du eller generalen tror på det eller ej er for så vidt også ligegyldigt i hvert fald for mig.

    #198416
    AnonymForfatter

    men lad os bevæge os bort HalliHallos økonomi og tilbage til det oprindelige emne. Nemlig Coop versus Entercard.

    Det virker altså på mig som om Coop snork sover. For Entercard har jo været hurtige til at melde at de tidligere Coop Mastercard Plus kunder får Entercards Remember kort inden 29.6 (hvis man ønsker det).

    Det vil jo sige at en stor del af Coops medlemmer jo forbliver kreditkort kunder hos Entercard, og højst sandsynlig ikke bliver kunder i Coops egen bank. Hvilket jo betyder at Coop i så fald mister dem som potentielle kunder.

    Og hvis det er Coops strategi at de gerne vil sælge kreditkort til deres medlemmer fra Coops egen bank. Så virker det som om Coop er faldet i søvn ik? Når de ikke engang endnu at har kunne præsentere et alternativ til Entercards tilbud til deres egne medlemmer endnu?

    #198420
    HalliHalloForfatter

    Det betyder i mine øjne ikke noget, Euromann for omsætningen på dette kort er fmt. ikke særligt overvældende. Og hovedparten af brugen ligger nok i Copps egne butikker, hvor man må formode at de fremover vil opkræve et gebyr for brugen af remember-kortet, som de fleste andre dagligvarerbutikker gør.

    Personlig lukker jeg så bare mit Entercard Remember kort, og venter til Coops Bank lancerer deres eget kort.

    #198442
    JydenForfatter

    HalliHallo
    Den 20-4-2013 skriver du i denne tråd “Hvorfor går I så meget op i hvem der udsteder kreditkortet" og “Et Mastercard er vel et Mastercard uanset hvem der udsteder det"
    Jeg forstår overhovedet ikke disse udtalelser når du senere i tråden omtaler dit Santander kreditkort hvor du får 5 % rabat på benzin, og dit Coop Mastercard har da også store fordele sm andre ikke har, så du må da med alle dine kort være den første til at medgive at det absolut ikke er ligegyldigt hvem der udsteder kortet . Og dit Mastercard direct er efter min mening igen noget helt andet.

    #198446
    HalliHalloForfatter

    Jyden, jeg ved ikke helt hvor du vil hen? Men jeg skrev også sådan: “Og EnterCard udbyder vel FDB-MasterCard på de vilkår FDB nu engang har besluttet?". (fik aldrig noget svar fra nogen).

    Så hvis jeg får tilbudt et Remember-kort, som I omtaler, så ønsker jeg da ikke at have dette kort, da jeg formoder at Coop ikke vil lade EnterCards kunder betale gratis i deres butikker, når de selv agter at opbygge en bank, fmt. med deres eget kreditkort. Men måske EnterCard vil tilbyde andre fordele, som vi ikke kender til, og så er sagen jo noget anderledes.

    Ud fra dette mente, at jeg at I skulle afvente begivenhedernes gang før I kan tage stilling til noget som helst.

    Med andre ord: Et kreditkort uden fordele har ikke min interesse!

    #198450
    testForfatter

    Og halihalo du har jp et kort der allerede giver dig 6% rabat på alt også telefoni ikke?

    #198706
    AnonymForfatter

    Hej der dumpede lige følgende mail ind i min mail boks idag. Har taget et screendump deraf.

    http://i.imgur.com/6DwXJkP.png?1

    Der står at Coop nu vil udstede deres nye Coop plus Mastercard og at de har tænkt at sig tilbyde at købe medlemmers evt. gæld til Entercard. Det vil bliver da dyrt ik?

    #198708
    AnonymForfatter

    Nej, det tror jeg du læser helt forkert.

    Coop Bank tilbyder dig, at du kan låne penge på dit nye CoopBank Mastercard til at indfri den gamle gæld på dit gamle CoopMastercard nu Entercard.

    Da du ifølge betingelserne til enhver tid kan betale din gæld ud uden omkostninger, koster det hverken dig eller Coop noget at flytte gælden overpå den nye Mastercard konto.

    #198712
    AnonymForfatter

    GP,

    Sådan som jeg læser den mail er

    1) Indenfor den nærmeste fremtid dumper der en blanket ind af postkassen, hvor jeg, du og andre som på nuværende tidspunkt kan vælge om Vi vil er interesseret i et Coop Bank Mastercard.

    2) Bliver så godkendt til den nye Coop Bank Mastercard, så vil Coop Bank gerne hjælpe med at opsige arrangementet hos Entercard.

    Er du enig?

    #198714
    AnonymForfatter

    Nej.

    #198720
    HalliHalloForfatter

    Hvor meget vil I kloge hoveder herinde tro at det kommer til at koste mig i årligt kortgebyr at få det nye MasterCard i CoopBank?

    Og hvor meget regner I med at de vil opkræve for en enkelt lønkonto, når banken starter dette produkt op?

    Danske Bank tager knapt 500 kr., så tror I at Coop kan få en forretning ud at det ved kun at tage 300 kr. eller 25 om måneden uden at deres varer i brugsen bliver dyrere?

    #198726
    AnonymForfatter

    Halli, Hvis Coop Bank er en bank så vil de sikkert gennemgå din og andres økonomi med en tættekam før de udsteder et Coop Bank Mastercard. Derfor tvivler jeg på at folk kan få det så “nemt" som man kan kunne få Coop Mastercard Plus fra Entercard.

Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 60 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.