Erfaringer med Roger

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 21 i alt)
  • JydenForfatter
    Indlæg
  • #95845
    JydenForfatter

    Er der nogen der har erfaring med betalinger via Roger.ai ?

    #227222
    JydenForfatter

    Efter al denne spam prøver jeg igen.

    Er der nogen der har erfaring med betalinger via Roger.ai ?

    #227226
    testForfatter

    hvorfor? det ser ikke umidelbart ud til at den kan mere ind min dansk bank app. Med den kan jeg nemt og hurtigt ta et billede af kodelinen på regningen.

    hvem står bag den service og hvad sikkerhede har brugeren?

    #227228
    testForfatter

    ps:
    Samtykke til at modtage reklame & tilbud fra roger & samarbejdspartner

    nej tak siger jeg bare jeg holder mig til min bank og kaster mig ikke i armene på et APS i kbh der køre med underskud.

    #227244
    JydenForfatter

    Hvorfor ? Fordi jeg afsøger de muligheder der er for at få nogle fordele og ikke støtte NETS og pengeinstitutterne med deres høje gebyrer, men selvfølgelig ikke for en hver pris, og det er derfor jeg her spørger om evt. erfaringer inden jeg kaster mig ud i det.

    I et andet Forum er der flere tilfredse debatører der har fået store fordele ud af alternative betalingsmetoder.

    #227246
    testForfatter

    Gebyr på pbs og betaling af grip kort via netbank er da nul komma nul.

    Husk nu hvor ledt det er at oprette en profil og udtrykke sin tilfredshed med nogen. Er ikke imponeret over Rogers ejere

    #227390
    RogerChristianForfatter

    Hej.
    Først og fremmeste tak for interessen i Roger.

    Mit navn er Christian Rasmussen og jeg er til daglig CTO i Roger. Roger består 12 ansatte med kontor i San Francisco og København. Jeg sidder til daglig med de tekniske beslutninger på et strategisk niveau og har primært fokus på sikkerhed og kunders data. Selve holdet er sammensat af folk med tidligere baggrund i blandt andet Cisco og Uber. Jeg er ked af vi ikke har formået at imponere dig endnu, men jeg er sikker på vi kan nå det endnu.

    Ang. din tvivl om vores kerne value-proposition, nemlig regningsbetaling, er det faktisk et stort problem – både lokalt men også internationalt. En undersøgelse lavet af Wilke i 2017 for teleskabet 3 viste at op mod 70% af danskerne var utilfredse med betalingsgebyrer og med priser op til 49kr for et girokort kan man kun anerkende problemet. Roger mission er kort sagt at give vores brugere et værktøj til en relativ bekrymringsfri hverdag hvad ang. regningsbetalinger. De to store identificeret problemer i vores samfund indenfor dette felt, er manglende cashflow og selve processen/omkostningerne ved en givet betaling. Dertil kommer hele kreditor-bogholderiet internt i virksomheder, hvor Roger også vil kunne yde stor værdi med automatiseret processer.

    Rent featuremæssigt har vi efter bedste evne prøvet at løse alt dette og bestemt også at være mere ledende end andre bank apps. Vi har introduceret afbetalingsmodeller så du let og simpelt kan swipe for at afbetale en faktura over flere måneder, vi har loyalitet-programmer som kan give dig en lavere rente hvorr vi ankender din financielle profil – ikke udfra hvor mange penge du har på din konto – men derimod hvordan du betaler dine regninger, en mere fair model i vores øjne. Betaler du til tiden vil dette gavne din rente osv. Yderligere frigiver vi inden for kort tid en komplet infrastruktur til regningsbetalinger for andre udvikler og et mere Business målrettet produkt.

    Hvad ang. vores regnskab er det korrekt at Roger har generet et underskud hvilket I bund og grund kun i mine øjne er positiv, da vi derfor ikke har tjent på vores kunder som pt. kun er forbrugeren – denne model overlader vi til bankerne. Vores monetære indtjening vil komme fra virksomheder og deres brug af system, og derimed IKKE forbrugeren. Vores første test version af Roger Business er i luften og viser allerede gode tegn.

    Håber det kunne svare lidt på dine bekrymringer, ellers er du mere end velkommen til at tage fat i mig direkte på christian@roger.ai eller komme forbi til en kop kaffe og hilse på holdet.

    #227392
    testForfatter

    49 kr for at betale et Giro kort i Danmark? håber i har bedre oplysninger fra jeres andre områder.

    #227394
    RogerChristianForfatter

    Underordnet det reele gebyer er vi som sagt en samling danske iværksættere som blot prøver at skabe en bedre, gratis og mere fair model for forbrugeren. Finder du ikke servicen relevant er det heldigvis helt valgfrit 🙂

    God aften.

    (og tilbuddet om kaffe og en snak om vores løsning er stadigvæk gældende)

    #228042
    mbeserviceForfatter

    Hej Christian.
    Jeg har en kunde der bruger jeres betalingsprogram, og siger at den regning jeg har sendt ham er betalt….jeg har bare ikke fået pengene endnu efter 14 dg….hvad kunne problemet være?
    Mvh MB-Erhvervsservice

    #228044
    RogerChristianForfatter

    Hej mbeservice.
    Ja umiddelbart er det svært at lokalisere direkte udfra dette men som sagt køres der adskillige millioner afsted om dagen i betalinger hvor ingen fejler så det kan skyldes han ikke har betalt den. Men jeg vil rigtig gerne får en fra vores team til at tjekke det op med det samme og vende tilbage. Har du en e-mail vi kan kontakte dig på?

    God dag

    #228046
    mbeserviceForfatter

    Hej igen.
    Det må du meget gerne. Kan du evt sende mig et eksempel på en kvittering for at betaling er udført. Han har sendt mig en kvittering som jeg lige så godt selv kunne ha skrevet

    #228048
    testForfatter

    skylderene har først betalt når du har modtaget pengene. At Roger evt. ikke kan finde ud at sende dem videre er ikke dit problem.

    Hvordan kvitteringen ser ud er ikke dit problem

    hvad grunden i øvrigt skulde være for at blandet roger ind i en betalting til en virksomhed i Haderslev fra en person i DK går stadig over min forstand, og det lyder som en dårlig undskyldning for ikke at betale.

    #228050
    mbeserviceForfatter

    Han siger i har trukket pengene!!!

    #228052
    RogerChristianForfatter

    Hej. Det er meget muligt. Vi kan ikke kommentere på den eventuelle brugers adfærd eller om han har betalt, før vi lige har lidt mere information. Jeg vil meget meget gerne tage fat i sagen og få en fra vores hold til at kontakte brugeren og høre nærmere.

    Jeg kan kun bekræfte igen at vi betaler for mange tusindevis af kunder hver dag og at de nødvendige betalinger ALTID bliver kørt. Det sagt vil jeg rigtig gerne hjælpe her og sørge for det bliver ordnet og afklaret hvad end der er sket.

    Jeg anbefaler vi tager det på en lidt mindre offentligt. Du er meget velkommen til at skrive til mig på christian@rofer.ai og så tager vi næste step der.

    God dag

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.