Erfaringer med Roger

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Indlæg
  • #228054
    RogerChristianForfatter

    Vi er som sagt ikke på stående fod i stand til at vurdere hvad der er sket i sagen – både grunde manglende information i sagen, samt vi ikke kan gå i detajler om andre kunder – men kan kun på det kraftigste dementere at vi ikke håndterer betalinger korrekt. Vi har fra første dag haft den ypperst respekt for det segment vi navigerer os i og ved at håndtere folks penge/betalinger er ekstremt kritisk og skal fungere. Vi har investeret utrolige mange ressource i at sikre vi har en sikker, robust og skalerbar infrastruktur så jeg er ked af at lære at vi udstråler den opfattelse du muligvis har af Roger.

    Vi tager det til os og vil arbejde på at gøre vires kommunikation bedre så vi forhåbenligt kan ændre din opfattelse.

    #228056
    testForfatter

    mbeservice det er din kunde der skal betalt til dig og evt diskutere med Roger.

    Det er din kundes ansvar at penge kommer frem til dig, ikke dit.

    Det vil være i strid med dansk lov hvis roger på nogen måde udtaler sig til dig omkring den transaktion de evt har med din kunde.

    lidt fra Rogers betingelser:

    “Samtykke til at modtage reklame og tilbud
    Du samtykker til at modtage reklame og tilbud fra Roger og vores samarbejdspartnere på relevante områder, herunder inden for forsikring, kreditgivning og telefoni.
    Du samtykker til at modtage reklame og tilbud via digital kommunikation, herunder e-mail, sms, internt i Roger-appen og på Roger.ai, push-notifikationer på dine elektroniske enheder, og via telefonopkald.
    Du giver dit samtykke til selskaber i Rogers koncern, herunder Roger.ai ApS og Roger.ai, Inc., samt vores respektive samarbejdspartnere."

    “Roger fraskriver sig ethvert ansvar for din brug af Roger. Brug af Roger sker på eget ansvar. Du downloader og bruger Roger på egen risiko. Du er alene ansvarlig for eventuelle tab. Roger er ikke ansvarlig for eventuelt funktionssvigt hos os selv eller hos vores samarbejdspartnere, herunder Stripe."

    og så kan man notere sig at betaligner sker via noget der heder strip der IKKE er underlagt dansk ret men britisk. Så hvordan man på nogen måde skulle kunde få sine penge igen hvis der sker en fejl hos roger må henstå i det uvisse.

    #228058
    RogerChristianForfatter

    Hej test.
    Tak for uddybningen.
    Det er dog ikke helt akkurat som det gengives. Vi benytter en kortindløser til at hæve det pågældende beløb og derefter vores egne protokoller og algoritmer til at sende beløbet videre. En kortindløser er nødvendigt for at
    hæve beløbet og Stripe er en af mange af de sub-moduler vi benytter for at sikre et stabilt og robust system. Beløbet som hæves sendes videre i en transaktion til den respektive kreditor via vores egne algoritmer som er godkendt og verificeret. Roger ApS er godkendt af Finanstilsynet, som holder skarp kontrol med virksomheder som vores, så vi er bestemt underlagt dansk lov og bliver reguleret og overvåget. Heldigvis bliver spg om dansk lov aldrig relevant.

    Som tidligere nævnt kan vi ikke gå i detajler på vegne af en anden bruger – og slet ikke gå i detajler om en sag på et forum og på ingen måde med en tredjepart.

    Hvis du har andre spørgsmål, eller behov for en dybere beskrivelse eller gennemgang er du velkommen til at skrive direkte til min e-mail.

    MVH,
    Christian

    #228060
    testForfatter

    tror lige vil gøre det helt klart igen hvad i selv skriver.:

    “Roger fraskriver sig ethvert ansvar for din brug af Roger"

    “Betalingskorttransaktioner
    Vi samarbejder med betalingstjenesten Stripe, der håndterer dine betalingstransaktioner. Stripe er oprindeligt godkendt som betalingstjeneste i Storbritannien, og har overført den godkendelse til Danmark.

    Stripe er underlagt tilsyn af det britiske finanstilsyn (FSA). Du kan få mere information ved at klikke her, herunder muligheden for at klage over Stripe som betalingstjeneste."

    Fakta er at i intet ansvar tager for en en betaling der går galt og at i specifiket oplyser at jeres betaling formidleren er underlagt engelsk lov. Du linker sågar til FCA hjemme side.

    Så jeg ønsker alle en rigtigt god fornøjelse med Roger og en evt retssag i DK for det ansvar i har påtaget jer i følge jeres forretningsbetingelser.

    Personlug ville jeg aldrig drømme om at gi folk andgag til at sælge mine oplysninger videre eller til at accepter at jeg sku ringes op af alle mulige telefonsælgere for at få adgang til jeres dubiøse betaling platform.

    Åber din forretnings plan indholder andre strategier ind at førsøge at bortforklare dine egne forretnignsbetingelser.

    #228062
    RogerChristianForfatter

    test, tak igen for din subjektive uddybende beskrivelse.
    Det lader til der er lidt problemer med at forstaa begrebet kort-indloeser (betalingskorttransaktioner) og generelt selve konceptet – det beklager jeg. Igen kan jeg kun pege paa min tidligere besked som forklarer Stripe’s rolle i vores backend. Det skal ikke ses som en “bortforklaring", da vi har intet at skjule – dog blot et svar paa dit spoergsmaal.

    Vi vaerdsaetter din feedback af Roger, trods den negative tone. Vi vil tage den til os og forberede os. saa vi kan undgaa potentielle misforstaaelser i fremtiden.

    Jeg haaber inderligt stadigvaek du vil tage i mod tilbudet om at komme forbi til en kop kaffe og moedes vores fantastiske hold, nu hvor du aktivt har skrevet her siden august, og derved tydeligevis har en stor interesse for hvad vi laver. Maaske kunne det endda vaere vi kunne fjerne dit negative indtryk.

    Rigtig god dag,
    Christian
    christian@roger.ai

    #228064
    testForfatter

    Hvordan en kop kaffe med et fantastisk hold skulle ændre på hvad i skriver i jeres standard betingelse er mig en gåde.

    Jeg har beskæftiget mig med international handel og her under finasiering i snart 30år.

    En vigtig del af jeres koncept er at videre sælge den tillades jeres kunder skal gi på at modtag reklame, og der ændre alle dine bort forklaringer ikke på.

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.