Forældelse af gæld

Viser 9 indlæg - 31 til 39 (af 39 i alt)
  • Indlæg
  • #225558
    Solvejg SharmaForfatter

    Jeg er himmelfalden over de moralistiske svar fra Hakon Larsen til et menneske, der søger vejledning 🙁
    Bor bankerne ikke i marmor paladser på byens dyres grunde?
    Kunne det tænkes, at det kan lade sig gøre, fordi de har skaffet sig en legaliseret udplyndring af deres kunder?
    Jeg siger, til Fha, du har fortjent bedre vejledning end det moralistiske præk, der er blevet smidt i hovedet på dig her (Y)

    #225560
    hakon larsenForfatter

    Betal din gæld, så har du ikke flere søvnløse nætter, det må da være træls .

    #229400
    Fha_ukForfatter

    Jeg har skam ikke søvnløse nætter over det!
    Jeg er forresten også kommet i tanke om at jeg vidst har et studielån tilbage fra 1993/1994 som der aldrig er blevet afdraget på.Hvordan finder jeg ud af hvad gælden er forældes denne gæld overhovedet?Ps, jeg bor stadig i London

    #229402
    testForfatter

    Kontakt su styrelsen

    #229416
    Jd6920Forfatter

    Hej
    Jeg vil gerne have at vide hvor jeg skal henvende mig til for at få hjælp til at få styr på mine kreditorer og til at få forhandlet gælden så langt ned som muligt.
    Jeg har lige afsluttet virksomheden i år og vil gerne have styr på det sidste af den gæld der er til bage. Virksomheden var personligt ejet.

    Mvh Leif Svendsen

    #229418
    testForfatter

    tænk har gælds rådgivning til privat, om du med virksomheds gæld er privat et et godt spørgsmål men i så fald kan du måske henvise.
    eller har mange kommuner også rådgivning.

    har du ikke haft en advokat eller en revisor i forløbet?

    #229422
    Jd6920Forfatter

    Ikke til gælden.
    Har været til et par møder med gældsrådgivnings firmaer og de virkede ikke tro værdige .
    Så jeg regnede med at du kendte nogle seriøse firmaer der kunne hjælpe.
    Mvh Leif Svendsen

    #229426
    testForfatter

    nå og derfor ville jeg nok heller tale med en revisor eller en advokat jeg kendte. Hvor mig virker det for godt til at være sandt hvis man bare sådan ved at få en eller andet tryllekunster ind over kan få sin gæld til at gå væk. Det er nok desvære bare hårdt arbejde.

    #229428
    testForfatter

    ret lige nå til næ. beklager hvis jeg ikke kan bidrage til et bedre humør

Viser 9 indlæg - 31 til 39 (af 39 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.