Santander Bank

Viser 5 indlæg - 61 til 65 (af 65 i alt)
  • Indlæg
  • #209668
    powergirlForfatter

    Til koden, Ah ok, ja det var vel også omkring det år at dét skete *think* Men ja præcis, et par dage hvor pengene svæver rundt er bare ikke optimalt.

    Til HalliHallo, nu er brugen af forum jo netop for, at brugere kan udveksle erfaringer. Nogle af disse erfaringer har jeg først gjort mig i forbindelse med at jeg har afprøvet kontoen hos Santander, og derfor vil jeg gerne stille denne erfaring til rådighed for andre der står i samme overvejelser, som jeg gjorde inden.

    Ja, man kan “da bare blive kunde i en anden bank" men nu er de jo bare dem der giver den bedste rente lige pt, og derfor vil man måske helst have sine penge stående hos dem – hvis altså man finder betingelserne/forretningsmodellen i orden.

    #209860
    HalliHalloForfatter

    Santander har sendt mail ud om at de giver 0,25% mere i rente for perioden 1.10-31.12.2014 på en af deres konti, men den har alle jer der er kunder hos dem vel også fået. Jeg er dog kun tilmeldt deres nyhedsbrev og har ingen konto hos dem, endnu da.

    Måske det er noget skribenten “Jyden" kan bruge, da han stedse efterlyser tilbud herinde fra lokale banker i hele landet.

    #209866
    thsvForfatter

    https://www.santanderconsumer.dk/opsparing/Pages/default.aspx

    Et link, der tydeligt viaer at det er kontoen med 31 dages opsigelse, der giver 1,5% i rente resten af 2014, hvorefter renten reguleres tilbage til 1,25%.

    #209874
    HammerenForfatter

    Det svarer til 40kr efter skat pr. 100.000 kr. Da det kun er for resten af året . Tsk .
    Med alle de penge jeg har hos dem drejer det sig selvfølgelig om helt andre penge

    #210024
    AnonymForfatter

    Bedste rente på bedste vilkår ???

    Er Mybanker et redskab, der kan bruges ?

    Spurgte i dag AL hvorfor de ikke kan ses hos Mybanker. Simpelt svar: “Vi betaler ikke for det".

    Det betyder i mine øjne, at Mybanker blot er reklame for dem der betaler.

Viser 5 indlæg - 61 til 65 (af 65 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.