Hvor mange kunder mister Danske Bank?

Viser 13 indlæg - 46 til 58 (af 58 i alt)
  • Indlæg
  • #197362
    AnonymForfatter

    MR. R

    < <

    Som taget ud af munden på en produktsælger i Danske Bank

    De små kunder der kan er smuttet fra danske – resten dvs. den store insolvente volume må nøjes
    med åger renterne og gebyrtrippet og supportere Koldings nye lønforhøjelse ganske ufrivilligt og
    Gratisten Test.

    Det skader desværre mobiliteten (heldigt for danske)i sektoren

    Og som sædvanlig er dine analyser skudt helt ved siden af målet. KLART er der store besparelser
    at hente ved at skifte bank for alle i ikke eksklusiv ++++ segmentet

    Danske Banks gebyr cirkus er jo en afledt effekt af at finanstilsynet pt. driver Danske Bank
    (Der er jo et mega indlånsunderskud) og derfor er det vel ok at konkludere at Danske siger skrid
    til kunderne eller bliv plukket!

    #197368
    Mr RForfatter

    @vbturbo lol

    Du er til grin. Lev i samme virkelighed som alle os andre.
    Du kan altså ikke tage en diskussion på et videns forum med selvopfundne fakta.

    #197370
    testForfatter

    Ny rekord. Vores trold sætter helt nye standarder.

    #197394
    HalliHalloForfatter

    Enhver idiot ved at kundepakker er af det onde.

    Danske Banks pakker er dyre, både deres forsikringer er dyre, RD er dyre og f.eks Danica Pension er dyre og i øvrigt ikke gode til at forrente pensionsopsparernes indskud.

    Selv med rabat i en Danskebank-kundepakke kan man få alle ovennævnte ydelser billigere andre steder.

    Dem jeg har mest ondt af er de mange fattige og halvfattige kunder i Danske Bank, der ikke har overskud til at få taget sig sammen til at skifte institut. Måske de først flytter når de kan se at der hele tiden trækkes gebyrer fra deres konti efter den 1.9., det må man da håbe, for de kunder har jo netop bruge for en plovmand ekstra om året.

    #197396
    AnonymForfatter

    Mr R

    AL stille ikke nogen krav, der er de rå listepriser som kan ses på deres hjemmeside.

    Jeg kunne ikke få det gratis i Danske Bank efter 1.9.2013.

    “Det er bare et spørgsmål om størrelsen på dit engagement."

    Meget muligt, men i AL kan alle uanset engagement får det billiger eller til samme pris som i DB – der fås ikke billiger end gratis.

    #197398
    AnonymForfatter

    test

    “Molan sidste jeg checked Al fravalgte jeg dem på grund af en stribe af gebyre der ville ha ramt mig. Det er flere år siden og du har enten en anden kunden profil eller de har ændret politik.

    … Men i relation til spørgsmålet i overskrifte ville ingen af jer ha fået en bank pakke gratis. Er det ikke korrekt?"

    Som sagt ud fra mine forhold er det gratis, kun omkostninger til Mastercard som er forbrugs afregnet såfremt jeg ikke betaler inden 45 dage (45 dages gratis kredit), ellers 0 kr. pr. år.

    Kan ikke sige hvordan det har været, kun hvordan det er nu, så det er muligt de har ændet deres politik for at få nye kunder.

    Min nye “bank pakke" er som sagt gratis, og det bliver næppe billiger end gratis, i øvrigt er renten på lønkontoen også bedre – men det er reelt uden betydning for mig, da jeg rente optimere ved at flytte penge over på boliglånet og spare renter der i stedet for.

    #197410
    testForfatter

    molan så hvad er det du skal betla 500 kr for i danske bank? eller læser jeg det forkert?

    #197418
    AnonymForfatter

    100 for at have netbank
    100 for at have visa/dankort
    150 for mastercard
    30 pr. kvartal (120) for lønkonto
    15 pr. kvartal for (60 )nr. 2 konto

    Derudover gebyr for at betale regninger, overføre penge mellem egne eller andre konti etc.

    #197420
    Mr RForfatter

    Ja det kan du altså sagtens gøre smartere billigere

    Jeg går ud fra at du har et forretningsomfang på 60.000 kr. min. eftersom du har et boliglån ?

    Hvis du tilmelder dig hverdag + koster det 90 kr. i kvartalet.

    Med det abonnement hører:

    MC guld med rejseforsikring der ikke koster noget
    Netbank der ikke koster noget at have eller bruge
    uendelig antal konti der ikke koster noget.
    Visa/DK der ikke koster noget.

    Hvis du har over 750.000 kr. er det abonnement gratis
    Hvis du har under 60.000 kr. koster det 120 kr. i kvartalet

    Hvad har du egentlig Molan (Realkredit pension osv.) ?

    Det lyder ikke som om du har været i dialog med banken overhovedet eller sat dig ordentlig ind i deres kundeprogram.

    #197422
    testForfatter

    Et par pluk fra al prislisten der gør at at al vill være en dyr bank for mig.

    Ændring af forbrugslimit på visa kort 350
    Spærring af kort 250
    Genbestilling af kort 100 (måske ændre dig sig desvære nu)
    Køb af kontant valuta 35

    Men den ændre ikke ved at det kan være en fin beslutning for andre men ening med mr r i at man skal sætte sig ind i danske Banks tilbud før man afviser det som for dyrt,

    I øvrigt ku Molan måske nøjes med 60 kr pr kvartal og hvis der er en ægtefælde er der minus 25.
    Der er i øvrigt hustandens indestående/gæld der tæller. Altså er en over 750 ryger begge ind i gratis kategorien.

    http://www.danskebank.dk/PDF/PRISER-VILKAAR-FAKTAARK/Konti/Prisliste_for_kundepakker_produkter_services.pdf

    At skifte bank efter ideolog synes jeg personligt er tåbeligt, men det må man jo selv om.

    #197426
    AnonymForfatter

    Det er stadig 480 kr. mere end 0, og jeg havde takke være DB rentesting et engagement på under 60000.

    Pension er fusioneret med min nuværende arbejdsgiver pension, men det var også kun på omkring 120.000 og var sat på passiv de sidste 4 – 5 år. rt
    Andsboliglånet er flyttet til Swedbank, så det er ikke Realkredit.

    Tilbage var altså kun lønkonto og kreditkort.

    Dialogen stoppede ved rentestigningerne.

    #197438
    testForfatter

    Molan så er du jo også nettop den type kunde danske bank ikke gider at ha mere. Du har flyttet alt det de kunne tjene penge på til andre banker.

    #197442
    AnonymForfatter

    Det ville de tydeligivs heller ikke før, med de rentestigninger der pludslig kom, en stingning fra 4,85% til 6,24% på et halvt år.

    Pensionsafkast som var ringerer end mange andre etc.

Viser 13 indlæg - 46 til 58 (af 58 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.