Hvor mange kunder mister Danske Bank?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 58 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93633
    AnonymForfatter

    Det ser ud som om om Danske Bank nu på 2 måneder har mistet 10.000 kunder (Se bl.a. om det her: http://ditsamfund.dk/finans/10000-kunder-har-nu-forladt-danske-bank-efter-deres-kundeprogram).

    Synes i det er meget? Vil dette gå ud over Danske Banks indtjening eller er det kun “dårlige kunder" der forlader banken? Er der nogen af jer, der egentlig ikke bliver ramt af de nye gebyrer, men som alligevel har forladt at forlade banken pga. af det nye kundeprogram?

    #196946
    AnonymForfatter

    Der kan vel også forsvinde mange gode kunder med i den “handel" ?

    Og hvad skal man egentlig med en bank? det er vel nærmest kun hvis man har lån og sådan….

    #196948
    AnonymForfatter

    Jeg er at betragte som en god kunde, og er på vej væk fra Danske Bank. Har ikke blandet mig i den skingre debat, men har stille og roligt truffet min beslutning og fundet min nye bank.
    Jeg har været i dialog med DB, og kan kun udlede at de ikke længere ønsker mig som kunde.

    #196952
    testForfatter

    smith spørgmålet er jo som om du er på vej væk fordi komme er en af dem der kommer til at betale gebyre. Helt fint og jeg har fuldforståelse for dit valg. Hvorfor blige hvis man kan få det bedre og billigere andre steder.

    Personlig er jeg i den situation at jeg jeg ikke betale en øre og bliver i danske bank.

    #196960
    AnonymForfatter

    Jeg er på vej væk af solidariske årsager. Syntes den sparken nedad der generelt gennemsyrer debatten i Danmark er usmagelig, og jeg føler en forpligtelse til at vise min misbilligelse.

    #196974
    AnonymForfatter

    Da jeg desværre har en opsparing kørende i Danske-Bank som afsluttes sidst på året, kan jeg først flytte mit engagement på det tidspunkt. Kunne godt flytte nogle forretninger til Danske-Bank, og derved, ligesom Hr.Test, undgå at betale gebyr, men jeg kan absolut ikke tisluttte mig Danske-Banks nye gebyrpolitik(prispolitik).

    #196982
    AnonymForfatter

    Danske Bank har fyret hele chefgangen i eliteenhed

    I en opsigtsvækkende sag er alle chefer i stilhed fjernet fra Danske Bank-afdeling.
    I al hemmelighed er chefgangen i Danske Banks corporate finance-afdeling blevet fyret, kort tid efter at bankdirektør Thomas Borgen udtrykte utilfredshed med afdelingens præstation.

    http://epn.dk/brancher/finans/bank/article5267491.ece

    Godt jeg ikke er kunde i DB 🙂

    #197158
    AnonymForfatter

    De mister så mange at det tager over 6 uger at få flyttet sine almindelige konti til en anden bank – de har indkaldt ekstra personale til at behandle overfltningsanmodninger.
    Min nye bank forttalte at de på 1 dag fik over 100 nye kunder fra DB, og det i en mindre provinsby

    #197160
    AnonymForfatter
    #197172
    AnonymForfatter

    Er Danske Bank ikke blevet erklæret for systemisk vigtig?

    Dvs. de kan skide på kunderne, som de har lyst til.

    #197174
    Mr RForfatter

    Seriøst sæt jer nu please ind i emnet før i kommer med jeres latterlige holdninger:

    #197180
    HalliHalloForfatter

    Nu vil jeg ikke høre mere vrøvl om Danske Bank, dem der ønsker at flytte kan bare gøre det, og så må vi se hvor mange kunder banken har pr. 1.1.2014.

    Banken hævder, at den får mange nye velbeslåede kunder, så det må man jo tro på, men om det kan opveje afgangen er vel nok tvivsomt.

    #197182
    AnonymForfatter

    Kunne godt tænke mig at høre hvad det koster det nr de laver. Det er vel sådan at de små / dårlige kunder betaler for de store kunder . De store kunder er i en situation hvor de kan handle om priserne og selvfølgelig går der hen hvor varen er billigst. Det kan mange af de små kunder ikke de har ikke overskud til
    At sætte sig ind i tingene. Vi er jo nået et grådigheds kapitel i folks tankegang vi vil alle ha og ha og det kan samfundet ikke bære. Så nu bliver det kun de rige
    Eller overskud kunderne som får billige vare . De rige bliver rigere og de fattige bliver fattigere , og om nogle år kollapser vores samfund totalt fordi vi ikke kan få nok. God Påske

    #197184
    testForfatter

    Danske bank driver en virksomhed og helt lige som fakta og Føtex ikke tager det samme for en banan er der også her tale forskelle mellem Nordea, jyse bank også.

    Bankerne inkl. Danske bank har betalt for bank pakkerne og staten har tjent på dem.

    At blive erklæret systemiske stiller yderlige krav til bankens soliditet e.g. Øger driftsomkostningerne.

    #197188
    AnonymForfatter

    Arr sådan en gang øregas , bankerne har været grådige og har sat en masse penge til på spekulativ forretning det går nu ud over de mindste kunder
    Det har sku da ikke meget med etik at gøre. De laver milliard overskud igen og plyndre de små. Det er sku da modsat Robin hood . Øgede omkostninger
    Ja den er er fin det kommer de små tilskade , øgede indtjening kommer de store til gode.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 58 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.