Danske Banks image hamret helt i bund – Aldrig før er en dansk virksomhed blevet vurderet så dårligt af egne kunder

Viser 7 indlæg - 31 til 37 (af 37 i alt)
  • Indlæg
  • #195704
    TRFForfatter

    vbturbo Eivind Kolding vil høre mere?
    Han har selv ønsket at sætte en debat i gang, og nu prøver han så at stoppe den at sige “at nu holder jeg mig for ørerne – og så kan jeg ikke høre mere". Det er jo både barnligt og ukultiveret – det lyder jo som noget fra Jeppe på bjerget.

    #195710
    testForfatter

    Eivind er vel lov til at ha en holding eller ikke? han kommer bare med sin hold og det må være ok.

    hvis du afmonterde dit ræverøde filter og rentfaktisk læste hans indlæg vil du se at han siger noget helt andet ind det du citere ham for

    #195730
    AnonymForfatter

    Pt. er der ingen, der ved, hvilke og hvor mange kunder, der forlader Danske Bank – gode som dårlige. Men jeg har et par gæt: De værste og mest risikable kunder løber nok ingen vegne, da de ikke kan finde en anden bank og derfor må acceptere hvad som helst.
    Og mange kunder med meget små engagementer læser ikke avis – og slet ikke mybanker.dk, og en mange af dem vil nok ikke kunne overskue at skifte bank.
    Dem, der skifter bank nu er idealisterne og brokkehovederne – og deres økomomi kan være på alle måder. Bare spændende at se, hvor mange det drejer sig om!

    #195738
    testForfatter

    Det er klart at alle kunder f.eks. også mig bemærker det når presen skriver ud at nu koster det penge at være kunde i danske bank. Når man så ser er par skridt videre og finder ud af at det faktisk for en selv er en fordel med det nye program ja så skifter man vel ikke?

    jeg tror at rigtigt mange at de kunder derforlader dansek bank ender op med at betale gebyre i de nye banker om ikke straks så på lidt længere sigt. Selv GP der er meget sur over at dansk bank hævde hans rente har i et svagt øjeblik skrevet at kunde programmet hvis det var indført tidligere måske havde fået ham til at bliver. Al som han er i nu har jeg et par gange valgt fra fordi havde gebyre på det jeg bruger i en bank så mon ikke det hele lævner sig når støvet har lagt sig?

    rigtigt mange personer har som Tove og i øvrigt også mig konto stående åben banker. Ny er jeg f.eks. pludslige en nul kunde i Jyske bank. Mon ikke jyske bank vil græde tøre tåre over et jeg lukke mine to konto med henholdsivs 2,74 og 1,78 på?

    Pressen overdriver helt klart hvor meget det her kommer til at koste kunderne.

    #195742
    JydenForfatter

    Du har sikkert ret i at der er mange der har en “gammel girokonto" stående – det har jeg også, men det pudsige er at Danske Bank tilsyneladende har et helt forkvaklet forhold til disse konti, både hvad angår viden osv. Men det pusige er at man på Danskenetbank i mange tilfælde kan lukke en konto med et klik , men ikke for en girokonto – uvist af hvilken årsag.

    #195746
    testForfatter

    heller ikke via net bank? så send en mail vi net bank

    #195752
    JydenForfatter

    Det har jeg selvfølgelig også gjort via netbank mail og den blev ophævet, men det forekommer blot pudsigt at en kontoform der tildels har overlevet sig selv er så vanskelig og blive kvit. Blot det.

Viser 7 indlæg - 31 til 37 (af 37 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.