danske banks kommende abonnement for privatkunder

Viser 10 indlæg - 91 til 100 (af 100 i alt)
  • Indlæg
  • #194952
    Mr RForfatter

    og det er fair nok HalliHallo

    Du kan jo arbejde frivilligt i mændenes hjem eller noget i den stil?

    Du kan også tage lidt overarbejde så støtter du alle de arbejdsløse og pensionisterne.

    Hold banker og sociale ydelser adskilt tak.

    #194956
    AnonymForfatter

    MR R

    Næh Danske Bank har sådan ikke haft noget horn i siden på mig

    Forventer ikke at du kan forstå det men

    1) Jeg har bare som samfundsborger fået nok af landsskadelig virksomhed
    2) Nok af finansieringen af nedskrivningerne pga. af storhedsvanviddet
    3) Nok polstringen på samfundets regning
    4) Nok af den næsten gratis socialhjælp

    Det eneste jeg som social liberal samfundsborger kan gøre er at yde mit bidrag til at gøre
    Danske Banke endnu mere urentabel og forhåbentlig medvirke til at den ikke længere finder det
    attraktivt at gøre forretning her i DK

    Det kaldes samfundssind (men det forstår du vist heller ikke hvad er for en størrelse)

    #194960
    Mr RForfatter

    vbturbo

    1) Landskadelig hahahaha kom nu ind i kampen, men ok det er en mening du har.
    2) Her referere du sikkert til Irland.
    3)og 4)er direkte løgn vbturbo og du ved det. Hvor mange gange skal du havde det at vide fra alle mulige her i forummet.

    #194962
    Mr RForfatter

    En sidste ting, hvad fanden ved du om mit samfundssind?

    Det har jeg aldrig udtalt mig om.

    Jeg modsat dig synes bare ikke en bank skal dække sociale ydelser. Det synes jeg det offentlige skal.

    #194964
    Mr RForfatter

    Hvor i ligger din interesse i konstant at sprede løgne egentlig vbturbo ?

    #194970
    AnonymForfatter

    VBturbo dit regnestykke er (sorry to say) nogenlunde lige så vederhæftigt som økonomiberegningerne bag Farum kommune.

    Jeg skal være venlig at se bort fra omkostningen ved at syne bilen på et værksted langt med stregere standarder end de øvrige synsværksteder. Det synes at være almindeligt kendt, at det kan være en bekostlig affære at syne hos FDM, hvor kun det bedste er godt nok!

    Men når kalkulen opstilles, så er det jo ikke bare et mergebyr på 620 kr., nej, forsikringen den samlede forsikringsløsning hos FDM er også 1600 kr. dyrere end med den nuværende forsikringsløsning hos GF-Forsikring.

    Så nu nærmer ÅOP’en i din løsning sig 10%.

    FDM er en flok røvhuller, så er det sagt!

    #194974
    AnonymForfatter

    Well GP

    Jeg kender ikke FDM’s priser da jeg jo er en udmærket tilfreds GF kunde (super kundeejet selskab)

    http://www.forsikringsguiden.dk/Bil/Sider/Sporgsmal.aspx?step=1&requestId=6f5d4e8d608547f2966b54f08c869f12

    Inden jeg postede min pris påstand med FDM og holdt op imod et tilbud fra Danske Banke

    Så må jeg dog konstaterer at de 10 % ÅOP du skyder med er lidt ude i grøften (ligner ellers ikke dig -;)

    Nå i den her sammenhæng (selvfølgelig slår ingen GF)

    15 år elite bilist
    ingen klip i kørekortet

    Standard bil , standard kasko , alle med samle rabat

    FDM lander billigst men dyrest med selv risikoen også ifht. GF
    Så altså stadigvæk langt billigere end Dansk Banks

    Nå men kør selv lige et hurtigt pris check

    Kender intet til FDM’s ry eller forretningsmoral , men hey gør danske det ?

    #194978
    AnonymForfatter

    Se der er vi så til gengæld enige.

    Når man først er elitebillist og man regner den udlodning man får hvert år i forsikringsklubben med, så er der ingen selskaber, der kan slå GF-Forsikring. Det er et virkelig godt kundeejet selskab, som jeg kun har ros til.

    Min aversion mod FDM har primært rod i organisationens moraliserende attitude, deres fuldkommen overdrevne fokus på sikkerhed og deres vanvidsberegninger af hvad en kørt kilometer koster. Ifølge FDM koster det jo nærmest en 5-krone at køre en kilometer, og de beregninger kan jeg simpelthen ikke anerkende.

    I forhold til 10% ÅOP, nej det bliver ikke helt ved siden af, men det afhænger selvfølgelig af hvilke forusætninger man lægger til grund: hovedstol, amortisationsperiode, merpris for forsikringsløsningen i forhold til billigste alternativ etc.

    #195006
    AnonymForfatter

    Min eneste pointe er her at (Siden Danske Bank nu forsøger slet skjult markedsføring her)

    Eksklusiv + (overhovedet ikke er attraktivt) ej billigt eller noget at stile efter i den upålidelige risiko bank

    Og at man ved lidt pristjek og forhandling finder finansiering + forsikring som
    udkonkurrerer (denne nyligt spammede Danske Bank pristavle)

    Et andet eks. finansier igennem Toyota og få dig en GF police
    Så har du ingen følsomhed deponeret i Danske og har til enhver tid markedets billigste og bedste forsikringsprodukt.

    Det vigtigste må da være at du også har en fornuftig rente om 3 mdr. (modsat stimen i postkassen med Danske Banks rente stignings adviseringer på alt muligt)

    #195026
    HalliHalloForfatter

    Angående GF, bare lidt ærgerligt at I kun får ca 20% retur, som genralen oplyste for ikke så lang siden, og det kunne tyde på at DJØF ikke har nogen aftale med dem, men kun bestemte store virksomheder og så for de kommunalt- og statsansatte på geografisk basis. Mange af disse betaler op til 40% retur til kunderne. Jeg tror aldrig jeg har fået under 30%. Med andre ord ryger i dirkete i grupperne for de forskellige landsdele, og der får kunderne færrest penge retur, omkring 20% i gennemsnit.

    Så jeg kan også anbefale GF.

    Og hvem kunne egentlig drømme om at tegne forsikring gennem Danske Banks Danske Forsikring, jeg spørger bare……….

    Så hvis Danske Bank betragter det som en fordel er det da vildledende markedsføring.

Viser 10 indlæg - 91 til 100 (af 100 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.