Prisliste for gebyrer

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93236
    AnonymForfatter

    Hej
    Vores bank er netop begyndt at opkræve penge for en række ydelser, som fx brug af netbank.
    Hvor på jeres side finder man en sammenlignende prisliste over bankernes gebyrer.
    Med venlig hilsen
    Per

    #188398
    AnonymForfatter

    Per Kjærsgaard :

    Det er ikke noget du kan se her på mybankers side. Lidt en skam, for gebyrene i nogle banker er alt for mange. Men der er nogle få gebyr fri banker “Læs Sparekasser" der kan tilbyde alt det normale og netbank uden gebyr. Renterne er lidt mindre på indlån, og lidt højere på udlån. Dette kan dog godt være en god løsning da renten skal være rigtig god for at opveje gebyr på netbak eks 200 kr. pr. år + alle de andre gebyr, for brug af hæveautomater mv.

    #188400
    thsvForfatter

    Hvis man kan leve med kontoudtog og PBS elektronisk er Nordea faktisk gebyrfri.
    Ellers koster deres netbank også et gebyr.
    Renten på lønkonto er dog pt. 0.

    #188402
    JydenForfatter

    Prøv og snak med banken om de ikke vil afstå for gebyr på f.eks. netbank hvis de vil beholde dig som kunde. Min erfaring er at visse pengeinstitutter er til at tale fornuft med på dette punkt. Dog kunne jeg ikke få BRFkreditbank til at give køb på det gebyr de lige har indført, så det er nok lidt med forskel.
    Jeg har så lige hørt fra en kollega jeg i sin tid havde anfabalet BRF bank, at selvom hun ikke skulle have trukket gebyr fordi hun havde lavet nemkonto hos dem at de alligevel havde trukket gebyr.

    Men vi har med en branche at gøre der indfører så mange gebyrer at de ikke selv kan finde ud af at få dem ajourført. Der er banker som har nye gebyrer og refetencerenter pr. 1.okt der endnu ikke er ajour, så man kan altså heller ikke regne med deres prislister på nettet. Så selvom der blev foretaget politianmeldelser på dette område i sidste uge, så er man åbenbart ligeglad i denne branche.

    #188406
    AnonymForfatter

    thsv :

    Lige til din orientering " og andres " der er banker som er helt fri for gebyr på brug af netbank. Så Nordea er ikke med på vognen der.

    I min netbank er følgende gebyrfri.
    Oprettelse og brug.
    Betalinge af Indbetalingskort.
    Overførsler til andre banker.
    Indterne overførsler.

    Her ud over er dankort gratis at have og bruge, også i andre bankers automater.

    #188408
    AnonymForfatter

    Nordea er gebyrfrit med gratis hverdag, og jeg får da 0,5% på lønkontoen

    #188414
    thsvForfatter

    Lige til cafes oplysning.

    Nordea er altså gratis og uden gebyrer ved normal brug.
    Gratis hævninger, osse i andre bankers automater.
    Gratis Visa/dankort
    Gratis overførsler til andre konti.
    Gratis betalinger via netbank.

    Rente får man kun, når man er under 28 år, så kaldes kontoen Check-in.

    http://www.nordea.dk/Privat/Kundeprogrammer/Fordelsprogrammet/Gratis+hverdag/983282.html

    Sjovt som cafe tror at han kender Nordeas priser, når han åbenlyst ikke er kunde der.

    #188416
    AnonymForfatter

    thsv :
    100 kr. er ikke gratis. Vel

    #188418
    testForfatter

    24/7 danske bank ikke et gebyr side jeg skiftet til dem og stadig kun 1,9% på mit bolig lån.

    Super rådgivnign og super betjening.

    Men ok ikke gratis at hæve i andre automator men stadig i brugsen 🙂

    nogen vil sig at nordea er meget billigere på divser lån men det er nu ikke noget jeg kan se ud af deres prislister.

    #188446
    AnonymForfatter

    Jeg havde BRF, men da de indførte gebyrer, skiftede jeg til Sparekassen Thy.

    Man er nødt til at undersøge gebyr-junglen på den ‘gammeldags’ facon læs: Selv gå ind og tjekke nogle banker ud.

    #188452
    thsvForfatter

    100 kr?
    Hvilket gebyr er det du taler om?

    Jeg betaler ingen gebyrer for min lønkonto i Nordea, så åbenlyst, at du ikke kender Nordeas gebyrsatser!

    #188494
    AnonymForfatter

    thsv :
    Hvis man kan leve med kontoudtog og PBS elektronisk er Nordea faktisk gebyrfri.
    Ellers koster deres netbank også et gebyr.
    Renten på lønkonto er dog pt. 0.

    Svar : Nodeas unge konto har andre priser. Men for kunder der er over 28 er netbank i Nordea altså med gebyr.

    #188498
    HalliHalloForfatter

    Prøv lige at se her:

    http://www.nordea.dk/Privat/Priser/40503.html

    Der står, at hvis man er tilmeldt “gratis hverdag" er Netbanken på 100 kr., 50 kr. og 25 kr. gratis

    Hvor svært kan det være?

    Det kunne da være nok så interessant hvad det er for en bank hr. Kjærsgaard har, som er begyndt at opkræve gebyrer for at bruge netbanken.

    Kender I nogen udover BRF-Bank, som man kan undgå, hvis der går penge iform af løn etc. ind på kontoen???????

    #188510
    thsvForfatter

    Nope, min netbank er ganske gratis, ligesom VisaDankortet og netbankoverførsler.
    Og jeg er altså over 28. 😉

    Læs om gratis hverdag.

    Så lad være med at udtale dig om en bank, hvori du ikke kender gebyrerne.

    #188518
    AnonymForfatter

    Thsv :

    Ja, Kan godt se notaen i bunden på Nordea side. Men hvis i ser nærmere på Nordea fordelsprogram. Altså den med alle betingelserne i så kan i se hvad krav der stilles til fordels+ fordels og almindelige kunder i Nordea.

    Så der er i hvert faldt kunder i nordea der betaler for deres netbank.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.