Prisliste for gebyrer

Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)
  • Indlæg
  • #188520
    testForfatter

    og det er faktsik ret let at blive 24/7 kunde i danskbank til sammenligning.

    Så hvis man ikke har en masse usikre gæld er danskbank faktisk stadig et ikke helt dumt valg.

    i nordea skal man åbenbart være fordelskunde for at det kan betale sig at være kunde der.

    #194990
    AnonymForfatter

    jeg må frarådedanske bank på det skammeligste. Vi har været kunder der siden 1.8.12, men har valgt at flytte nu efter rådgiverfejl, beskyldning om løgn, trusler om fremtidige gebyrer og renter, hvis vi flyttede dele af vores konti og endte i klageafd., hvor de ikke ville undskylde med tilbagebetalte nogle 1000 kr.

    HOLD JER FRA DEM!

    #194994
    HalliHalloForfatter

    Jeg er tilbøjelig til at give dig helt ret.

    Den ene halvdel af kunderne skal nu slippe en lille plovmand for at den anden halvdel af kunderne nu har fået endnu bedre vilkår, hvilket jeg personlig finder det helt usmageligt.

    Mon ikke de fleste små kunder siver væk nu og det bliver spændende hvor mange kunder de har tilbage om et år.

    #194996
    AnonymForfatter

    Alene min klage har jeg pt. rykket 5 gange for uden at de vil bekræfte modtagelsen. Svar på spørgsmål har været ubesvaret i 1 md. nu og flere opkald loves med at de vender tilbage, men jeg hører intet.

    De trækker det i langdrag og 2 gange har jeg nu fået dem til at betale 1000vis af kr. tilbage, men ingen undskyldning og fortsat ubehagelig fremgangsmåde.

    Danske Bank lokker en ind i et spind, der er meget svært at komme ud af. Mediestormen mod dem må vi med beklagelse sige, at vi absolut kun kan tilslutte os. Vores oplevelser med dem i kalgeadf. og filialen Danske Bank Amagerbrogade har være hæslig.

    Danske Bank er no go

    #195000
    HalliHalloForfatter

    Må man spørge hvilken afdeling du har? Er det den første på Amagerbrogade lige over for Lidl
    eller er det den der ligger ved Sundbyøster Plads på hjørnet af Smyrnavej?

    Jeg kender mest sidstnævnte og det er – efter min opfattelse – et lidt specielt personale de har ansat der.

    Så er det jo godt at der findes mange andre banker, dog på Amager især mest “Nordic-Banker", hvis de da ikke er nedlagt.

    #195086
    AnonymForfatter

    HalliHallo

    Var Nordea ikke gebyrfri eller hvad er grunden til du vil væk.

    #195092
    HalliHalloForfatter

    Jo Cafe, det troede jeg også den var indtil “test" forleden skrev at den havde stort set samme gebyrer som Danske Bank, hvilket ændring er undgået min opmærksomhed.

    #195142
    AnonymForfatter

    HalliHallo

    Ok, Der er godt nok også mange banker der lige har lagt nye prislister ud på deres websider.
    Men savner nu stadigt at mybanker også sammen ligner gebyr oversigt i forbindelse med renterne på siden for mange af dem med høje indlånsrenter har også meget højere gebyr end dem med lave renter på indlån.

    #195144
    AnonymForfatter

    Da-da-da-dam
    I dette øjeblik meddeles det, at bankerne er troppet op hos finanstilsynet og har overgivet sig.

    Nå, befrielse er det måske ikke, men i hvert fald befriende at det nu er vedtaget at der laves en hjemmeside hvor bankernes gebyrer kan sammenlignes.
    Lidt synd at mybanker.dk ikke har været hurtige nok, men de kan vel nå det endnu?

    I hvert fald regner jeg da med at de laver en henvisning til den offentlige hjemmeside når den kommer og tilbyder samarbejde, rådgivning o.a. der hører til god lobbyvirksomhed ? 🙂

    Der er også gang i en tilsvarende diskussion om statsbank ovre på
    radikale.net
    Men selvfølgelig ikke på venstrefløjen der i hvert fald fsva. Modkraft har lukket og slukket for egentlig debat.
    Eller man skulle måske sige: også har lukket og slukket for . . .

Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.