Kreditkorts udbud (Nordea)

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Indlæg
  • #180116
    AnonymForfatter

    Hej Grafit

    At skifte dit pengeinstitut ud blot fordi, at du ikke kan benytte lounge i lufthavnen, er måske lidt i overkanten. I hvertfald hvis du ellers er tilfreds med Nordea og de øvrige vilkår de giver dig.
    Nordea har valgt en strategi, således at Platinum kortet er positioneret som værende et ekskulsivt kort og derfor ikke et kort, som tilbydes til mangfoldigheden. Som Tjep11 linker til i sit indlæg, kan Priority Pass adgangen tilkøbes seperet uden om bankernes kreditkort. Om noget en lidt dyrere løsning, da du også skal betale for medlemsskabet, som ellers normalt ligger med i prisen på kreditkort.

    Hvis du skulle blive fast besluttet på, at skifte pengeinstituttet, findes der flere alternativer, som tilbyder Priority Pass’. Også på Guld kort. Typisk vil du dog skulle betale 150 kr. pr. besøg. Men muligheden for at benytte lounge i hele verden findes.
    Platinum kort tilbydes ligeledes til “almindelige" privatkunder uden, at det er nødvendigt at være Private Banking materiale.

    #180128
    PD 99Forfatter

    I stedet for at fantasere om kreditkort, skulle han måske hellere bruge tiden på at passe hans uddannelse, så han har noget at falde tilbage på, hvis hans forældre donerer deres formue til velgørende formål i stedet for at efterlade en arv… 😉

    #180132
    AnonymForfatter

    Grafit: En udgift på 0,4 % af hovedstolen v/private banking er voldsomt meget – er dette gebyr fra 2011 eller 2012?

    #200074
    AnonymForfatter

    I 2005 fik jeg tildelt et alm. Mastercard hos en større svensk kreditkort udbyder som virker i Danmark med en kredit på 30.000 kroner. I April i år fik jeg så tilbud om at hæve mit maximum fra de 30.000 kroner til 50.000 kr, hvilket jeg takkede ja til. Så hvem ved måske når der er gået 8 år yderligere, så bliver jeg måske tilbudt en kreditforhøjelse på 50.000 eller måske et Platinumkort.

    Who knows 😉

    #200076
    MichaelForfatter

    Eller så kan du starte nu med at lægge en plovmand til side hver måned. Så har du 50.000 kr. om 8 år.

    Kedeligt råd, men det virker.

    #200090
    HalliHalloForfatter

    Hvad skal vi bruge din oplysning til, Euromann_1981?

    Men jeg kan da også oplyse, at jeg da også har fået sådanne tilbud, som jeg i reglen blot ignorerer, da jeg ikke ønsker højere kreditgrænse.

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.