RKI-Sletning

Viser 15 indlæg - 121 til 135 (af 203 i alt)
  • Indlæg
  • #114976
    AnonymForfatter

    kan man virkelig blive slettet af rki, ved blot at indsende en indsigelse??? og skal man have undladt at underskrive frivilligt forlig? havde jeg bare vist bedre, så havde jeg sgu ikke ladet mig snyde endnu engang, som det jo faktisk er af disse her klamme storindtjenende pengefirmaer….nettet er nu en god opfindelse!

    #115004
    AnonymForfatter

    ja du kan blive slettet i rki

    #115006
    AnonymForfatter

    oki…også selvom man i sin lavede et frivilligt forlig…sådan under pres fordi man ej viste bedre:)

    #115076
    AnonymForfatter

    Du kan sgu da ikke gøre indsigelse når du har skrevet under på et frivilligt forlig?

    Du skriver under på at du vedkender dig gælden, men du mente det ikke alligevel, eller hvad? Er du radikal?

    #115080
    AnonymForfatter

    Hej slap dog lige lidt af LONe H!

    hvad har jeg lige gjort dig?!, bare fordi jeg ikke er inde i rki og hvordan man skal forholde sig.

    Desuden kan jeg ikke se hvad forskellen er på at man har underksrevet en afviklingsaftale /forlig nu (endnu engang), eller dengang man underskrev for lånet ved oprettelsen…….

    #115102
    AnonymForfatter

    Nej, det ved jeg, at du ikke ved, derfor er det nu for sent at gøre indsigelse.

    Man skal altid sætte sig godt ind i ting før man skriver under.

    #115200
    AnonymForfatter

    hej jeg kan ikke finde ud af alt det der rki noget…..Skal jeg forstå det som, at man højst kan stå registreret i fem år for samme fordring, og hvad så når de fem er gået, hvad sker der så…..

    #116682
    AnonymForfatter

    Hej, jeg er blevet fornyeligt registeret i RKI, med en sag for EUROPARK A/S de prøvede at slebe mig i retten, men sagen er blevet afvist fordi de har ingen beviser for det var påstand mod påstand. Er det lovligt at registere mig i Ribers?????

    #116688
    AnonymForfatter

    Hej

    På RKI’s site kan man læse, hvad en virksomhed skal overholde for at registrere folk i RKI. Så hvis en virksomhed ikke har overholdt regelsættet, så sletter RKI dig selvfølgelig omgående i følge deres site. Du skal bare kontakte dem. Og mon ikke at RKI giver Europark en påtale, hvis de har foretaget en fejlagtig registrering.

    Mange venlige hilsner
    Nuser

    #116694
    Victoria27Forfatter

    Er det ikke morsomt at de folk der brokker sig over at være registreret i RKI, samtidig er dem der ikke kan finde ud af selv simpel stavning og tegnsætning?
    Krummer desuden stadig tæer efter at have læst mishandlingen af det danske sporg på RKI-sletning.

    #116852
    AnonymForfatter

    Jeg er ærlig talt en smule rystet over karakteren af denne debat – og jeg længere og desto mere jeg læser, jo mere rystet bliver jeg. For det første begriber jeg ganske enkelt ikke at en mand som, Palle var vist navnet, fra omtalte rki-sletning agerer som han gør. Det er noget af det mest uprofessionelle jeg nogensinde har været vidne til. Tonen, sproget, den måde hvor på det hele nærmest virker som en joke for ham, et publicity stunt – ja, jeg mangler ord. Jeg ville som minimum forvente en vis grad af seriøsitet fra en mand jeg ville lægge min økonomi og fremtid i hænderne på. Hvor er sagligheden – hvordan kan man drive en “virksomhed" på denne måde ?? Er det sjovt, er det en eller anden form for joke der tager udgangspunkt i en ellers ganske alvorlig sag ? Ja, jeg spørger bare.
    Min første indskydelse var til dels at jeg synes at det er direkte plat, ja sågar barnligt at klandre folk for ikke at stave videre godt, men efter at have læst en smule videre i de indlæg der har været, så må jeg indrømme at jeg er tilbøjelig til at gøre det samme. Èt er, at jeg nok aldrig nogensinde ville vælge at lægge min økonomi og fremtid i hænderne på en mand, der så åbenlyst ikke er i stand til at formulere sig bedre – allerede der ville jeg nok tænke mit, taget i betragtning af at samme mand også skal agere bindeled mellem kreditorer, advokater mm. – men når ikke alene formuleringen er så åbenlyst mangelfuld, men også indhold og saglighed, ja så må jeg virkelig ryste på hovedet.

    #116854
    AnonymForfatter

    Efter en hurtig gennemlæsning af eget indlæg tager jeg lige mig selv i også at have lavet et par trykfejl, men det til trods må jeg give Victoria27 ret – det er da tankevækkende…

    #118946
    AnonymForfatter

    Ja nu har jeg bestilt en sletning hos dette selskab, o gjeg håber og regner med at få noget for mine penge. Jeg var måske dum nok til ikke at undersøge ‘firmaet’ inden jeg bestilte, men min RKI regristreing har belastet mig længe nok, og desperat som man er..

    Hvis det viser sig at Palle er en fidusmager, og jeg ikke får noget ud af mine anstrengelser, så kan jeg hermed love jer, at jeg bliver hans sidste kunde. Vi er nogle stykker der personligt vil inspicere firmaet, hvis ikke vi får hvad vi har betalt for.

    #119208
    AnonymForfatter

    Virker det med at blive slettet?

    #119210
    AnonymForfatter

    Det blir da spændende at høre hvad der kommer ud af det, forhåbenligt noget godt for din skyld 🙂
    Men tænk dig om før du stifter mere gæld hvis han nu kan hjælpe dig!!!!
    Personligt bliver jeg slettet med min registrering nu her pr 1 Marts efter jeg har lavet aftale – Ser frem til at forhåbenligt kunne leve et normalt liv igen..
    Men held & lykke med det og lad os endelig høre nærmere.

    Sees

Viser 15 indlæg - 121 til 135 (af 203 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.