RKI-Sletning

Viser 15 indlæg - 136 til 150 (af 203 i alt)
  • Indlæg
  • #119420
    AnonymForfatter

    hvaså drenge er det fup eller hvad ?

    #120646
    AnonymForfatter

    Til RKI sletning. Hej. Ja som så mange andre står min kæreste og jeg selv i et økonomisk dilemma. Og da vi så så dit indlæg om RKI sletning, så tænkte jeg bare. Dem må jeg snakke med. Lettere ufrivilligt er jeg røget i RKI, og ville sådanset bare høre hvordan man kommer i kontakt med jer. Er der et nummer man kan ringe på. Nu er jeg ikke selv så ferm til det med nettet, så hvis det kan lade sig gøre, så må du/i gerne lige skrive igen.
    Med venlig hilsen Jean Pierre

    #128940
    AnonymForfatter

    jeg synes du bør feje for egen dør først, umotiverede store bogstaver, mybanker staves ikke som der skrives MyBanker, men det er nok fordi du er den klogeste og den eneste der ved alt, den eneste der kan dømme og påstå hvem der er hvem på denne side. Har du haft en dårlig drøm siden du ikke kan sige et eneste ord positivt, det lyder som om du er en meget vred “ved det bedre mand"? Der kan altså sagtens slettes i RKI om du så vil eller ej, blot ikke når der er afsagt dom i fordringen. Bliv positiv – bliv lyttende – bliv til at tale med, der er over 5 mill. mennesker i Danmark og hvis der kun var et klogt og bedrevidende hoved i Danmark havde vi ingen problemer og personen kunne blot skrive med sig selv…

    #128944
    KrisserForfatter

    Hvis der endelig skal være slåskamp om det, så staves navnet, uanset logodesignet, ‘Mybanker.dk A/S’, hvilket fremgår af kontaktinformationerne.

    #128992
    AnonymForfatter

    Lar, du kender åbenbart ikke til hvordan Nationalbanken laver penge, siden du siger at der ikke er noget der hedder nemme penge :))

    #129116
    AnonymForfatter

    Har siddet og læst alle indlæg i denne debat, og er mildest talt chokeret!!!

    Den omtalte Palle – dette skulle vel aldrig være hans nye “værested"

    http://www.sletning.webbyen.dk/

    #132616
    AnonymForfatter

    jeg giver dig helt ret bare ned med nakken på det svin han snødmig for 2200 så jeg er frisk på og kome lidt i personlig kontakt med ham mvh dj kluse http://www.startownradio.webs.com

    #135986
    AnonymForfatter

    Hej Palle det er i orden at svarer på indlæg
    men prøv at skrive på en pænere måde,
    det kan jo personen er ordblind,og det kan jo
    ikke gøre ved.

    Så tænk dig om..

    #137472
    AnonymForfatter

    Det er ikke helt korrekt. Har selv været i RKI pga en telefon regning jeg insisterede på var forkert. Der blev aldrig nogen retssag, men blev alligevel registreret da jeg ikke ville betale. Jeg havde ikke råd til at anlægge sag mod telefon selskabet og kunne derfor kun vælge mellem at betale eller blive registreret i RKI. Af princip tog jeg registreringen – men to år efter havde jeg brug for at låne penge og valgte derfor at betale alligvel så jeg kom ud af RKI.

    #137474
    AnonymForfatter

    Pas nu på ikke at blande sagerne sammen:

    Hvis TDC påstår du eksempelvis skylder 1.200 kr, men du kan opgøre beløbet til 600,00 kr, så er den korrekte fremgangsmåde følgende:

    1. Du indbetaler 600 kr til TDC, og meddeler selskabet skriftligt i et rekommanderet brev, at du ikke mener TDC har yderligere krav.

    2. Retsvirkningen af din skriftlige henvendelse er, at der ikke foreligger nogen fordring, før retskravet er slået fast ved første retsinstans – byretten.

    3. Ligeledes strider det mod god inkassoskik at forfølge kravet før der er fældet dom. Hvis TDC alligevel gør det, har de ingen juridisk ret til dækning af inkassosagsomkostningerne. Heller ikke selv om de efterfølgende vinder sagen.

    4. Endvidere kan RKI ikke optage en registrering, hvis de er vidende om, at du bestrider kravet. Såfremt man på dette tidspunkt allerde er blevet optaget i RKI, kontakter man blot skriftligt RKI, og meddeler RKI at kravet bestrides. Herefter skal RKI slette dig.

    5. Hvis TDC stadig mener du skylder beløbet, må de herefter gå til domstolene, med henblik på at få fastslået fordringens eksistens og få genoptaget RKI-registreringen.

    3. Så alt i alt: Bevisbyrden påhviler alene TDC, men det siger sig selv, at hvis TDC får ret, så bliver du dømt til at betale både regningen, dine egne og dele af TDC’s advokatomkostninger samt retsafgiften.

    #137482
    AnonymForfatter

    Whois Record

    Domain: rki-sletning.dk
    DNS: rki-sletning.dk
    Registered: 2006-03-31
    Expires: 2012-03-31
    Registration period: 5 years
    VID: no
    Status: Active

    Registrant
    Handle: EA4456-DK
    Name: Experian A/S
    Address: Kristianiagade 9
    Postalcode: 2100
    City: København Ø
    Country: Danmark
    Phone: +45 70 10 01 07

    Administrator
    Handle: EA4457-DK
    Name: Experian A/S
    Attention: Mohamed Lamri
    Address: Kristianiagade 9
    Postalcode: 2100
    City: København Ø
    Country: Danmark
    Phone: +45 70 10 01 07

    Nameservers
    Hostname: authns1.webpartner.dk
    Handle: WA1650-DK
    Hostname: authns2.webpartner.dk
    Handle: WA1650-DK

    Er det ham her i taler om ?

    #137488
    MichaelForfatter

    BoSol

    http://www.rki-sletning.dk ejes nu af Experian (RKI) efter en retssag de anlagde mod gode gamle PøllePalle. Han blev dømt til at betale 50.000 kr. (så kan han f…. lære det). Se dommen her:

    http://domstol.fe1.tangora.com/ref.aspx?s=-300011&id=14203&pageid=16692

    #137930
    AnonymForfatter

    Jeg syntes det er så tarveligt, at nogen overhovedet prøver at drage plat på, folk der står i RKI… som om de ikke har “rod" nok i forevejen… jeg håber “Palle" snart indser, at han bare er en lille mand, med en MEGET forskruet hjerne…! Har læst hans indlæg, og kommet til den konklusion: Manden er psykisk ustabil…! Det kan bare ikke være rigtigt man får lov at drive gæk med nogen på den måde, også selvom det snart er påske! Palle… du skulle tage og lade tastaturet være… For det er nok det mest uintelligente jeg længe har set skrevet…! jeg ville egentlig gerne se om der overhovedet er nogen der har haft go brug af rki sletning… pas på ihvertfald.. manden er jo vanvittig!

    #137934
    AnonymForfatter

    Hvor vildt… har læst hele dommen… Ja.. så kan han lære det!

    #137942
    AnonymForfatter

    hej
    hvis det er et lovligt firma du driver hvorfor så skifte navn det kan man da ikke blive dømt til

Viser 15 indlæg - 136 til 150 (af 203 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.