RKI-Sletning

Viser 8 indlæg - 196 til 203 (af 203 i alt)
  • Indlæg
  • #194758
    AnonymForfatter

    kontakt dog Forbrugerrådets Gældsrådgivning. De hjælper og rådgiver folk – helt gratis.
    Jeg har været der, fået lavet en tilbagebetalingsplan med en frivillig gældssanering over 5 år. Det funger fint – man kan sagtens leve uden Dan-kort m.m.
    Det kræver bare EN ting!! At man er fuldstænfdg ærlig omkring sin økonomi og er indstillet på et stramt budget mens oprydningen kører – d.v.s. rådighedsbeløb på niveau på en offentlg gældssanering (hvilket er MEGET skrabet).

    Men vi har jo på et tidspukt lånt pengene – brugt dem – og det skal betales tilbage. Men forskellige situationer kan ændre forudsætningerne f. eks. skilsmisse, sygdom, arbejdsløshed m.m. Så det er vigtig med ærligheden – Min erfaring er at kreditorer går med på en aftale, efter lidt forhandlinger frem og tilbage. Hellere lidt penge end ingenting.
    Men men skal være indstillet på rykkerbreve, besøg af fogeden, besøg i fogedretten og insolvenserklæring. Når det er overstået, kan man forhandle konstruktivt med kreditorerne.

    #201668
    HalliHalloForfatter

    Hvorfor står denne tråd under sidste nye indlæg, når der ikke har været noget i tråden siden 16.1.2013, et indlæg af freedom?

    #214130
    AnonymForfatter

    Jeg vil gerne høre, om I stadig eksisterer ? Er interesseret i sletning .
    Gode hilsner
    Karin Nielsen
    mail: nielsenkarin@live.dk

    #214164
    HalliHalloForfatter

    Kære Karin Nielsen

    Du skal nok henvende dig på telefon: 70 10 01 07, der kan hjælpe dig videre.

    Du kan også kontakte dem på internettet: http://www.experian.dk

    Tror du virkelig, at et debatforum kan slette dig fra RKI?

    #224536
    Galvis RubenForfatter

    Har et spørgsmål er i rki og flyttet til Tyskland men man kan ikke lege en lejlighed der nede når man står registreret i rki
    Men i Tyskland bruger de ikke cpr nr der har de noget andet noget
    HVORDAN KAN DE SÅ SE OM MAN STÅR REGISTRET I RKI

    #224538
    Galvis RubenForfatter

    Har brug for et godt råd håber du kan hjælpe mig
    Min mail er ruben_christiansen@hotmail.com

    #224542
    testForfatter

    gavins ruben hvis du modforventning virkeligt sku være et menneske og ikke en spam robot kan du læse mere om “rki sletning" her

    http://www.experian.dk/information-til-forbrugere/experian-har-domaenet-rkisletning.html

    #229858
    CharlotteForfatter

    Hej held jeg fandt jer, jeg kæmper stadig med at komme, ud af RKI. Nu har jeg bedt RKI sende, en opgørelse på dette, slås med, stadig finde et job, så hel kan komme ud af kontanthjælpsmodtagere. Er uddannet salgsassistent, i 2016 Uc holstebro, men brug for hjælp og få styr på det sidste. Mobil 50303822 mvh Charlotte Hardenfeld Bak

Viser 8 indlæg - 196 til 203 (af 203 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.