Firma med speciel adresse

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 26 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91869
    AnonymForfatter

    Jeg er i gang med at lave et lille baggrundstjek af et firma, og så lægger jeg mærke til at firmaets adresse er

    Den Lange Pensel v/Morten Silkeborg Nielsen
    c/o SKAT
    Sluseholmen 8 B
    2450 København SV

    Jeg ved faktisk ikke om det er firmaets adresse, da deres adresse ikke fremgår af deres hjemmeside. Men jeg er ret sikker på at et lille malerfirma ikke har hovedkvarter i de enorme bygninger på Sluseholmen.

    Skal jeg lægge noget i at firmaet har adresse hos Told & Skat?

    #168092
    AnonymForfatter

    Og lige som jeg sender min besked opdager jeg at jeg er på den forkerte hjemmeside. Dette indlæg var ment for et andet debatforum. Jeg skulle vist være blevet i min seng.

    Men der lader jo til at være nogle intelligente mennesker herinde, måske I kan hjælpe allivel? Man kan jo sige, at hvis jeg bruger den forkerte håndværker, risikerer jeg at min bankkonto lider overlast…

    #168096
    AnonymForfatter

    Et håndværkerfirma der ikke vil oplyse sin virkelige adresse, og som benytter en Hotmail email som eneste kontakt, det lugter langt væk af fup.

    Ejerens rigtige adresse er Bjelkes Alle 18, St.Th. 2200 Kbh N.

    Hvis du skal benytte ham (og jeg vil fraråde det) skal du nok vente med at betale til han er helt færdig med at male og du er tilfreds med resultatet.
    Men det betyder jo ikke at du ikke kan løbe ind i problemer. Feks hvis du må hyre en anden maler til at lave arbejdet om fordi det er klamp, eller hvis Morten Nielsen forsøger at “overtale" dig til at betale selvom du ikke er tilfreds.
    Eller hvis han “låner" nogle af dine ting mens han maler dit hus.
    Hvis han er lidt for billig, laver han med stor sandsynlighed ikke godt arbejde.

    #168098
    AnonymForfatter

    Fandt lige denne anmeldelse:
    http://www.anmeld-haandvaerker.dk/vishaandvaerker.php?id=28181&kode=B3z8VSue

    og denne
    "
    Værste malerfirma i verdenshistorien. Benyt det ikke! Du vil være bedre tjent med at få en eller anden tilfældig gør det selv person til at male for dig. Fusk humbug svindel løgn med mere.
    "

    …men valget er dit….

    #168100
    AnonymForfatter

    Det pudsige er bare, at det er i CVR registeret at adressen er sat til c/o Skat, sluseholmen 8B.

    Det er addressen i CVR-registeret som undrer mig overmåde.

    http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=31554195

    #168102
    AnonymForfatter

    Vores svar overlappede vist hinanden, jeg kan se at du allerede har været inde på CVR registeret. Tak for hjælpen.

    Det minder mig faktisk om engang i mine unge dage hvor jeg ikke havde fået flyttet min adresse i tide. Det betød at jeg i 2 uger havde adresse hos “Københavns Kommune 2" eller noget i den retning.

    #168140
    PD 99Forfatter

    E-mail-adressen viser i øvrigt en Facebook-profil med navnet “Morten Lange"

    http://www.facebook.com/profile.php?id=868165155

    Det ligger lige for at foretage anmeldelse for eventuel overtrædelse af bl.a. E-handelslovens § 7 (virksomhedens hjemmeside mangler oplysning om cvr-nummer og fysisk adresse) samt CVR-loven (afgivelse af urigtige oplysninger i form af falsk adresse).

    Overtrædelser af begge de nævnte love kan være strafbare.

    Jeg ved naturligvis ikke hvorvidt der foreligger en naturlig forklaring, men det kan myndighederne jo undersøge.

    #171500
    AnonymForfatter

    Det vil jeg meget gerne svare dig på,og ja det er en meget besynderlig adresse,det er faktisk skat og den adresse har man når man ikke har adresse andet sted,hvilket der er blevet lavet om på,og adressen er birkedommervej 4 2 tv 2400 kbh nv det er pga at jeg har været flyttet til et andet sted og det ikke er blevet registret hvor min nye adresse er? mvh morten

    #171502
    AnonymForfatter

    Det vil jeg meget gerne svare dig på,og ja det er en meget besynderlig adresse,det er faktisk skat og den adresse har man når man ikke har adresse andet sted,hvilket der er blevet lavet om på,og adressen er birkedommervej 4 2 tv 2400 kbh nv det er pga at jeg har været flyttet til et andet sted og det ikke er blevet registret hvor min nye adresse er? mvh morten

    #171504
    AnonymForfatter

    Hej igen,jeg ved simpeæthen ikke hvad jeg har gjort dig.
    Men normal kutyme er vel at ringe og snakke med mig.
    Men det har du jo så ikke gjort,og ved da udemærket godt at både mit cvrnummer og adresse skal på min hjemmeside.
    men kan du ikke fortælle mig hvad jeg har lavet for dig? mvh morten

    #171506
    AnonymForfatter

    vil lige informere dig om at man normalt får nogle acontobeløb når sagen er igang,men igen ved ikke hvem du er og hvad du har oplevet ang til mit firma,har ikke haft bøvl med andre kunder,så står og tænker at det her er ikke så fedt at folk siger om mig og mit firma. er ked af din oplevelse,men glæder mig til du fortæller havd jeg har laver for dig og hvor. mvh morten

    #171510
    AnonymForfatter

    Jeg ville personligt aldrig benytte mig af en erhvervsdrivende, der ikke kan formulerer sig bedre en Morten gør herinde.

    Ingen form for grammatik, tegn eller sprogforståelse udviser personen. Det tyder på, at der ikke er mange brikker at rykke rundt med og nok også derfor han er en klamphugger af værste skuffe!

    Hyr du dig en maler, der er med i en form for garantiordning og som har gode referencer. Det koster dig måske et par tusinde ekstra? Men de penge er sgu givet godt ud i sidste ende – og aldrig, aldrig, aldrig forudbetaling til nogen form for håndværker. Betaling på dagsbasis, ugebasis eller månedsbasis, selvfølgelig bagudbetalt. Hvis håndværkeren ikke kan gå med til en af disse former for betaling, så er der ugler i mosen! Aftal altid en fast pris i forvejen, samt i hvilken form, kvalitet og udfærdigelsesmetode der skal benyttes til at udføre arbejdet og få det samtidig på skrift..

    Det har min far lært mig og det er endnu aldrig gået galt for mig!

    #171512
    AnonymForfatter

    Jamen det er da dejligt at fordi jeg ikke kan udtrykke mig ordentlig og bla bla,så er jeg en dårlig håndværker..
    vil blandt andet sige at jeg bliver ringet op af andre selskaber der formidler arbejde til håndværkere fordi at de har hørt godt om mig og mit firma.og har haft mit firma i små 4 år,og har aldrig personligt fået klager 😉 så må da trods alt gøre noget rigtigt.
    btw mit tlfnr er 26909474 eller skriv til min mail info@denlangepensel.dk hvis i har noget personligt imod mig.mvh morten

    #171516
    testForfatter

    Der er ingen sammen hæng mellem stave evner og evt. Andre evner som intelligens.

    #171518
    AnonymForfatter

    At sammenligne skriftlige færdigheder med andre færdigheder er nok ikke helt rigtigt. Så skulle min ordblinde kammerat dælme være en dårlig mekaniker, og det er han helt sikkert ikke.

    Men derved ikke sagt at firmaet er godt eller skidt, kender intet til det, og derfor vælger jeg ikke at udtale mig, som andre nok også burde engang imellem 😉

    Ikke for at være hellig på nogen måde, men efterhånden bliver folk sgu hurtigt sablet ned på denne debat, hvad enten der bliver spurgt til råd om banker eller fremtidige drømme.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 26 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.