.nordicash

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 121 i alt)
  • Indlæg
  • #159754
    AnonymForfatter

    Må indrømme at jeg syntes det er lidt uhyggeligt at alle de folk der råber fup og svindel er folk der ikke har benyttet vores service.

    hvis vi svindlede folk ville der strømme folk til med sure indlæg om mistede gebyre mm. Faktum er at vores kunder er glade, og at alle de kunder der betalte gebyr i august har modtaget et lån.

    brugeren der hedder kurt er på mærkelig måde er forsvundet i vores system, og det har vi rettet op på.

    Vi har desuden taget kritikken i denne tråd til os på trods af den kommer fra folk som ikke benytter vores service, og vi er i gang med at opdaterer på de punkter i snakker om.

    hvis det ikke er god service så ved jeg ikke hvad er.

    #159756
    MichaelForfatter

    Ja selvfølgelig har de det. Fjols.

    Kan ikke andet end advare i kraftigste vendinger her: HOLD JER LANGT VÆK. NordiCash er uden diskussion fup, svindel og humbug.

    Alene det faktum, at der sidder en “medarbejder" (*fnis*) og skriver indlæg en søndag morgen er et inddiskutabelt sikkert tegn på svindel. Ingen seriøs virksomhed behøver forsvare sig på et anonymt debatsite. Har der nogensinde været indlæg fra Danske Banks direktør herinde selvom banken optræder i massevis af debatter og også debatter af negativ karakter? Nej, for det gør seriøse virksomheder naturligvis ikke.

    Kun svindelforetagender har behov for at forsvare sig herinde.

    #159758
    AnonymForfatter

    Nu er det sådan at denne tråd ligger nummer 1 på google når man søger på vores firma navn. Det betyder vi er nød til at tage den seriøs uanset om det er mandag eller søndag.

    Jeg kan give dig en garanti for at danske bank ville gøre det samme hvis de var i samme situation. Men nu er vi ikke danske bank, og det er en meget dårlig sammenligning.

    Faktum er dog at alle de negative udtalelser på nær 1 i denne tråd kommer fra folk der ikke har benyttet vores service. At der samtidig er en overdrevet fokus på de negative ting og en total forglemmelse af de gode gør denne debat meget lidt objektiv.

    Var har taget kritikken til os, og er i gang med at ændre på baggrund af jeres kritik.

    #159762
    MichaelForfatter

    Præcis derfor bruger jeg tid på at advare imod jeres svindelfirma. Så er der da håb for at enkelte vender om, men desværre er jeres kundekreds desperate og ikke specielt intelligente.

    #159782
    AnonymForfatter

    Umiddelbart synes jeg, jeres tilbud om lån er i orden. Så længe I tager jer tid til at undersøge, om personerne virkelig har en reel chance for at betale tilbage, så er der jo ikke andre end jer, der kan miste på det.

    Der bør bare ikke udlånes til folk, som er så dybt forgældet, at de ikke har styr på deres økonomi og er insolvente.
    Men folk der er i RKI pga. en lille eller mellem sag, synes jeg godt kunn ehave lov at låne, hvis de vil. I fornemmer selv, om det kan betale sig som forretning. Det kan det kun, hvis folk kan betale tilbage og så er det jo i orden.

    Michael o.a. vil altid have noget imod firmaer som jer. Fordi 98% (uden at have noget at basere det på) snyder folk til at bruge penge på at søge om lånet, selvom de ingen får.
    Hvis I virkelig kun (nu) kræver fra dem der har en chance, synes jeg det er fair nok. Folk ved jo, man ikke altid får, når man søger.

    #159866
    AnonymForfatter

    vedr. ansøgning jeg har ansøgt i sidste uge og der er trukket 50 også fra min mobilreg men intet svar om lånestatus og kan heller ikke logge mig ind via jeres kundelogin.Morten Kragh

    #159868
    AnonymForfatter

    Vi har i øjeblikket en behandlingstid på ca 2 uger hvilket også bliver oplyst når du har lavet din ansøgning færdig.

    Login er kun til kunder der enten har fået behandlet deres ansøgning eller modtaget et lån.
    Du vil altså modtage dit login når vi kommer til din ansøgning.

    Vi beder dig og andre om at have lidt tålmodighed, og benytte vores support email som er aktiv 15 timer dagligt. Vi gør vores bedste for at komme hurtigt igennem alle asnøgninger.

    #159870
    AnonymForfatter

    Får mail retur om der maildemon

    #159872
    AnonymForfatter

    Så har du ikke sendt til den email vi har skrevet til dig fra, eller også har du lavet en tastefejl.

    Vi har support 15 timer om dagen resten af måneden på 1980(snabela)nordicash.com

    #159876
    AnonymForfatter

    der er sendt via den mailadresse der bliver oplyst når man går ind på jeres hjemmeside mail@nordicash.com

    #159878
    MichaelForfatter

    midajoma

    Dine penge er tabt, men åbenbart er du én af de desperate der er villig til hvad som helst for et lån. Fra NordiCash egen side:

    "

    Vi har modtaget kritik for vores ansøgningsgebyr. Det er desværre det gebyr som gør det muligt for os at lave lån til folk i rki. Vi mener dog at have fundet en løsning der er mere forbruger venlig og vi er i gang med en total opdatering som vi håber vil gøre alle glade.

    FAKTA:

    NordiCash har kun opkrævet ansøgningsgebyr for under 35% af dem der har søgt om lån. Vi opkræver kun et ansøgningsgebyr hvis vi mener der er en ærlig chance for at kunden kan få godkendt et lån.

    I august 2010 betalte 16 vores ansøgningsgebyr. Alle 16 fik godkendt et lån.

    VIGTIGT:

    Hvis du har betalt ansøgningsgebyr og ikke kan logge ind med dit telefon nummer har du nok kommet til at betale uden at opgive rigtig reference. Vi har et par enkelte betalinger som vi ikke kan knytte til kunder, og er du en af disse bedes du kontakte os på info (snabela) nordicash.com

    Altså info@nordicash.com, men nu påstår svindleren at mailadressen er en helt anden? Hvor er Nordicash’s fysiske adresse og CVR-nummer iøvrigt? Et klokkeklart tegn på fup når disse vitale informationer ikke oplyses.

    Men stadig er der idioter der hopper i fælden – ufatteligt simpelthen.

    #159882
    AnonymForfatter

    Vil du ikke være sød at benytte den support email jeg har givet dig istedet for at benytte mybanker som support platform.

    Vi ville i øvrigt sætte meget stor pris på at folk ikke skriver email adresser da de bliver læst af spam robotter.

    Den email du opgiver mangler flere tegn, og er beregnet til kunder. Vi har nu erstattet den med en support email på vores side der hvor du fandt den.

    #159884
    AnonymForfatter

    Der kan hentes support på info(snabela)nordicash.com nu og det har der altid kunne, og det vil man altid kunne i fremtiden.

    Vores support team sidder dog på den der hedder 1980(snabela)

    At der ikke er noget informationer skyldes at siden er under opdatering.

    Michael jeg kan kun blive forundret og mundlam over din evne til at dømme uden noget bevis. Vi har masser af kunder der modtager lån, og ikke en eneste der føler sig snydt.
    Vi har 2 kunder i denne tråd som siger der er gået en uge uden svar. men vores side sagde klart da de søgte at vi har 2 ugers ventetid.

    ALT kritik kommer fra dig og ikke fra vores kunder. Det er fint du ikke kan lide vores koncept, men det gør os ikke til svindlere.

    Lad nu kunderne tale for sig selv. Jeg er slet ikke i tvivl om de nok skal komme frem hvis de føler sig snydt, hvilket de ikke vil.

    Giv os nu lige en ærlig chance for at vise vores produkt er ærligt. Vi har desuden sat en pause for ansøgninger så vi hurtigere kan færdigbehandle dem der venter, og det gør også du ikke skal bekymre dig om flere der benytter vores service.

    #159886
    AnonymForfatter

    Som et tegn på at vi er villige til at komme eventuelt utilfredshed i møde vil vi hermed gerne tilbyde ALLE kunder der på nogen måde føler sig snydt til at få deres penge tilbage.

    Denne besked vil blive postet på vores hjemmeside, og sendt til vores betalende kunder. Vi er så sikre på vores service og vores produkt, at vi tvivler meget kraftigt på nogen vil benytte dette tilbud men nu har du muligheden.

    Vi håber dette vil give tilfredshed os eventuelle kritikere, og tryghed hos vores kunder.
    Der er ikke en tidsfrist på fortrydelsesretten så du skal ikke være bange for den udløber.

    Ønsker du dine penge tilbage så skriv til info(snabela)nordicash.com

    #159888
    MichaelForfatter

    Så oplys din fysiske adresse og CVR-nummer tak. Som den seriøse virksomhed du forsøger at give dig ud for er det vel ikke et problem eller?

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 121 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.