Dårlig service i Danske Bank – Hotlinien

Viser 14 indlæg - 31 til 44 (af 44 i alt)
  • Indlæg
  • #155186
    testForfatter

    Det er ikke seriøst at sammen ligne æbler med bananer. Dansk bank har lavet overskud gennem hele krisen i modsætning til de andre banker som artiklen fremdrager. Der er kun en grund til at jeg frem hævede dem jeg gjorde og det er at det lige var dem jeg huskede. Men det er ved at gå op for mig at du tager krisen i amagerbanken meget personeligit og svare igen med disse underlødige angreb på danske bank. Der er mange gode grunde til at slå banker med stokken men at frem føre at danske bank er i risiko er ikke realt

    #155198
    HalliHalloForfatter

    Jeg skal da meget beklage, at mit bidrag til debatten virker underlødigt og at jeg blander begreberne sammen, men jeg er nu engang ikke så dygtig som dig Test og din ven generalen, som jo nu også er udnævnt til superskribent.

    Lad os derfor konkludere:

    DanskeBank er suverænt den bedste og billigste bank i Danmark med de dygtigste og mest engagerede medarbejdere.

    EIK-Bank og AmbK er de allerdårligste banker i banker, som snart vil gå fallit og ingen kan forstå at de ikke allerede er lukket af tilsynet.

    #155208
    AnonymForfatter

    Dine bidrag virker ikke underlødige. De ER underlødige!

    Dit fuldkommen uargumenterede indlæg om guldprisen i en anden tråd er et skoleeksempel herpå!

    #155210
    testForfatter

    Altså en sidste gang for prins knud. En bank med tilfredse kunder kan godt gå konkurs.

    #155212
    testForfatter

    Ps. Gp er ikke min ven jeg aner ikke hvem han er

    #155252
    mrgryForfatter

    Det er dejligt at se, at et debatforum kan ødelægges af personligheder som dig GP. Du har haft interessante indlæg før i tiden, men nu er du for snæversynet, nedgørende og personlig mod visse personer.

    Jeg ved ikke, om du har fået advarsler fra mybanker eller ej, men hvis du fortsætter med denne tone (ja, tag det venligst som en trussel), så vil jeg også begynde at spamme dette forum mod dig – gør det så mig til moralens vogter, vil jeg lade andre om at vurdere. Men hvis du ikke kan se, at du opfører dig sådan, som jeg har beskrevet, vil jeg med glæde oplyse dig, andre brugere og mybanker om din opførsel ved at gennemkigge gamle tråde.

    #155284
    AnonymForfatter

    Jeg fastholder min analyse af Eik Bank, Amagerbanken og Danske Bank, lige som jeg stadig kommer med seriøse svar på helt andre emner!

    Hvad du så foretager dig, må stå fuldkommen for din egen regning!

    #155288
    HalliHalloForfatter

    Tak for oplysningen Test, det var da en meget interessant oplysning, hvem har egentlig hævdet det modsatte? Jeg spørger bare….

    Om GP er din ven eller ej: Så lad mig kalde ham din tro meningsfælle.

    Jeg vil gerne påpege, at det ikke er meget der har afsporet debatten ved at foretage sammenligninger med Eik-Bank og AmBk.

    Nu har I to siden finanskrisen oprettet et utal af tråde om de 2 banker og oplyst at de snart ville gå konkurs?

    I mellemtiden er temmelig banker gået konkurs uden at I har forudset dette. Det gælder banker som f.eks: Roskilde Bank, Spar Trelleborg, Løkken Sparekasse, Bonusbanken og FioniaBank.

    Hvorfor har 2 så superdygtige økonomer ikke skrevet om disse banker og spået deres dødsdom? Jeg tror godt jeg kender svaret, men lad det være min hemmelighed.

    #155296
    testForfatter

    Hej jeg har ikke oprettet en eneste tråd om amager bank. Jeg har aldrig påstået at jeg er økonom. Min bekymring om eik skyldtes udelukkende det faktum at jeg havde mit p lån der. Du fremkommer med den ene urigtige og latterlige beskyldninger efter den anden. Ikke et argumenter

    #155298
    HalliHalloForfatter

    Det er i orden test, fred være med dig og din meningsfælle.

    Opfordring til Mybanker: Luk denne afsporede tråd nu!

    #155300
    HalliHalloForfatter

    Test, iøvrigt mener jeg at du i et tidligere indlæg har oplyst at du HD i et eller andet, men hvad skrev du vist ikke:

    Her definitionen på hvad betegnelsen økonomonen dækker over, altså også HD:

    http://da.wikipedia.org/wiki/%C3%98konom

    #155314
    AnonymForfatter

    Som sædvanlige fordrejer løgneren Halli Hallo tingene.

    Jeg har ikke skrevet et eneste indlæg om fallerede banker før Roskilde Bank gik ned, mine indlæg om banksektorens dårligdomme går ikke så langt ned.

    Dernæst så var Amagerbanken et mulehår fra at gå ned, men blev reddet i 12 time af galningen Karsten Ree.

    Redningsplanen er imidlertid ikke langtidsholdbar. Så snart renterne stiger, vil en stribe af Amagerbankens ejendomsselskaber krakke, og det vil trække Amagerbanken ned.

    For det tredje, så har de gamle aktionærer defakto mistet hele deres aktieinvestering, qua den voldsomme udvanding aktieemissionerne har påført aktionærerne.

    #155342
    AnonymForfatter

    Hallo drenge…slå koldt vand i blodet og lad det nu ligge. 🙂

    #155346
    HalliHalloForfatter

    At skrive herinde at folk er løgnere og andre meget lidt pæne ord siger faktisk alt om dig, hr. general.

    Jeg er jo ikke den eneste du har overfaldet og forulempet herinde mit dit sprogbrug, og du kan også være ganske rolig, jeg kunne aldrig drømme om at indberette dig til John, Elisabet, Morten og Nikkelaj, for jeg ved at det ingen konsekvenser vil få for dig.

    Når jeg forestiller mig dig kommer jeg til at tænke på om du er alias Stein Bagger, for jeg er sikker på at du heller ikke har haft nogen nem barndom, når du farer sådan op over ingenting.

Viser 14 indlæg - 31 til 44 (af 44 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.