Vi får et kæmpe krak der vil overgå 1929

Viser 15 indlæg - 241 til 255 (af 682 i alt)
  • Indlæg
  • #130996
    AnonymForfatter

    Dårligt syn giver tastefejl.

    #130998
    AnonymForfatter

    Hvordan kan man tale om niveau med to stykker slam i panelet, som ikke eet ordentlig menneske ville have i sine stuer, nemlig Vuldarian og General Prier.

    #131000
    AnonymForfatter

    Bla bla

    #131086
    AnonymForfatter

    Der var aldrig nogen af jer genier der fortalte hvorfor cnn’s Lou Dobs er forkert på den, i har jo så travlt med argumentation, hvorfor er i klogere end cnn??

    http://www.youtube.com/watch?v=XdxI0zClV_Y

    #131088
    AnonymForfatter

    Hvorfor er vi ikke krakket? Hvorfor blev det amerikanske valg ikke aflyst? BlablaBLAH!!!

    #131092
    AnonymForfatter

    Det har jeg svaret på mange gange før. Dit forsøg på at afspore og diskreditere mig slår igen fejl.

    Hvorfor prøver du at manipulere læserne? Er du bankmand?

    #131230
    AnonymForfatter

    http://www.youtube.com/watch?v=tD5WlQ54Sg0

    Jeg bruger sjældent youtube men det her viser bare at verden er ved at vågne vi mangler bare alle dem der ikke kan kæde tingene sammen. . .

    #131238
    AnonymForfatter

    Bemærk: Jeg gir ingen ret, og tager ingen holdning selv 🙂

    Men indtil nu har værken den ene eller den anden, kunne bevise noget som helst, uden at referere til andre eller skrive noget, som andre iøvrigt allerede havde skrevet for lang tid siden.

    Dvs. i teroien kan alle ha ret indtil nu. At guld skulle være bedre end det nuværende. At Bush egentlig er et forklædt rumvæsen. At alle herinde egentlig er forumbots så jeg faktisk skriver med mig selv.

    Det jeg egentlig prøver at sige er… Neptulon KUNNE ha ret. Hans referencer er i teroien lige så gode som alle andres. Fordi den ene reference er direktør og den anden er youtube poster, betyder egentlig ikke noget. Youtube posteren kunne i teroien være 100 x mere inteligent end direktøren.

    Så skyde efter folk fordi deres reference ikke er lige så “god", som den anden er sku lidt barnligt imo.
    Hvis i ønsker en reel debat så ignorer dem i syntes er tåber og svar til dem i syntes ikke er. Indtil nu har alle været lige tåbelig og burde få smidt en ban i nakken. Få dog for pokker en ordentlig debat hvor det er OK ikke at være enig.

    #131240
    AnonymForfatter

    ^ Ville ønske jeg kunne rette alle mine stavefejl. Men kan ikke lige finde “edit" knappen.

    #131244
    AnonymForfatter

    Ja du har ret. Jeg vil fremover skrive til dem jeg tager seriøse og undlade at debatere med de andre.

    #131444
    AnonymForfatter

    Til Neptun :
    har du nogen ide om hvor jeg kan finde klip med Niels Brinch fra den 9/11 hvor han siger de får meldinger om eksplosioner i underetagen?

    #131446
    AnonymForfatter

    Jeg har aldrig set en film med ham eller det omtalte klip. Men jeg har set denne film:
    http://video.google.com/videoplay?docid=-2287289656196868504

    #131450
    AnonymForfatter

    HAHAHAHA

    Bliver simpelthen nødt til at spørge om hvordan i alverden du kan svare tilbage på en besked 13. minutter efter at den er sendt klokken 23.30 om “natten"

    Du har haft travlt hva’?!

    #131452
    AnonymForfatter

    Vil gerne have “gode råd"
    Bliver man et geni når man ikke har andet og tage sig til end og lede efter fejl hos andre, og som tilmed er en tilfældighed, som kun sker for os som ikke er i bush administrationen, bare vi var lige som dem, perfekte og ufejlbarlige. . .

    #131798
    AnonymForfatter

    Jeg skal skrive en opgave, hvor jeg bliver spurgt om den økonomiske politik, kan forhindre en økonomisk krise som man så den i starten af 30’erne med høj arbejdsløshed i flere år.

    Hvad er jeres bud på dette?

Viser 15 indlæg - 241 til 255 (af 682 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.