Vi får et kæmpe krak der vil overgå 1929

Viser 15 indlæg - 211 til 225 (af 682 i alt)
  • Indlæg
  • #130890
    AnonymForfatter

    neptun-nr-et-eller-andet skrev: “Det sker per design for at røve folks penge og ud af kaos skabe orden med en endnu mere korrupt verdenscentralbank og en verdensvaluta"

    Muhahahaha, du er jo helt væk fra vinduet! 😀

    #130894
    AnonymForfatter

    Hvor er Neptun dog dum og uforstandig.

    Han fremturer med vores nationalbank trykker penge ud af den blå luft. Sikke dog en mangefuld indsigt Neptun har i moderne pengepolitik.

    Nationalbanken trykker på ingen måde penge ud af den blå luft. Man måler nøje udviklingen i pengemængden, med særligt fokus på M3. Ud fra udviklingen i M3, aktiviteten i samfundet og hensynet til en stabil inflationsudvikling som det primære, sætter man renten.

    At Nationalbanken “bare trykker penge" efter forgodtbefindende, er det rene vrøvl.
    Vi har netop i mange år set en meget stabil udvikling i inflationen, hvilket netop viser at Nationalbanken ikke har oversvømmet markedet med penge, som Neptun så uforstandigt påstår.

    #130896
    AnonymForfatter

    Hvem der er dum og uforstandig kan diskutteres, hvem der “torsken" er jeg personlig ikke i tvivl om, og i dette debatforum er der mange af dem, og hvem vil ikke gerne tro på rationelle ledere og institutioner, men de er det ikke. Forbryderisk dumme eller kriminelle i deres anslag vælg selv.

    Den nuværende krise er provokeret af banker og nationalbanker.

    Lad os blive fri for flere åndssvage udgydelser.

    Er General Prier bankmand, måske ansat i mnationalbanken, så burde han være ekspert i svig og bedrag, og frækheden har han sikkert hentet samme sted.

    #130898
    AnonymForfatter

    Det rundlægggende fatale i økonomien har været en massiv pengeudvidelse på globalt plan på 10-20 % om året.

    USA er ophørt med at meddele M3 for mere end et år siden, fordi man ikke kan være det bekendt.

    Jeg ved, hvem jeg vil bede om at holde kæft, nemlig alle ignoranterne.

    #130902
    AnonymForfatter

    Ja jeg har sagt at “National"banken trykker penge ud af den blå luft men kun må trykke så mange penge et fastsat inflationsniveau tillader. I USA er der ikke nær så meget kontrol med matadorpenge trykkeriet.

    Hvor er M3 rapporterne fra den amerikanske centralbank? I USA sker lufttrykkeriet under mindre kontrol i Danmark.

    General du virker som en bankmand der prøver at skjule gerningen. Er det derfor du meget ihærdigt prøver at diskreditere mig og bruger øgenavne? Hvorfor ikke gå til bekendelse og skifte side. Det kan være befolkningen tilgiver dig?

    #130904
    AnonymForfatter

    I USA har rigtig mange fattet at FED deres centralbank trykker penge ud af luft og dette krak er et bedrag skabt af internationale bankøre.

    USA er tæt på borgekrig på grund af det her og derfor er det lidt paradoksalt at opdage hvor få danskere der aner hvad der sker. Det skriver de derover:

    “LETS ORGANIZE A MILLION ARMED MEN MARCH IN DC AND INVADE THE THE WHITEHOUSE. TAKE IT BY FORCE. THE SAME WAY THEY TAKE OUR LIVES,HOMES,MONEY,FAMILY AND CHILDREN BY FORCE.

    THEN WE SHOULD BURN THE WHITEHOUSE DOWN,,BURN THAT SYMBOL OF TIRANY,GREED AND CORUPTION TO HELL, AND REJOICE BY THE FIRE.

    THEN OFF TO THE PENTAGON WE GO.THEN TO THE I.R.S ,,AFTER THAT,,SEE YA AT CHEYENE MOUNTAIN.

    WE WILL BUILD A NEW PEOPLES HOUSE SMACK DAB IN THE MIDDLE OF GROUND ZERO TOGETHER.

    WE DONT NEED NO WATER LET THE MOTHER FUCKER BURN!!
    BURN MOTHERFUCKER!
    BURN!"

    Reaktionen vil blive militæret mod befolkningen og derfor har man sendt tropper hjem fra Irak til a bekæmpe optøjerne, da man vidste, de ville komme.

    “Brigade homeland tours start Oct. 1

    3rd Infantry’s 1st BCT trains for a new dwell-time mission. Helping ‘people at home’ may become a permanent part of the active Army"
    http://www.armytimes.com/news/2008/09/army_homeland_090708w/

    Hvis man søger på “FEMA camps", vil man kunne se de lejre folk vil blive sat ind i. Disse lejre er fuldt bemandet og parat til at modtage gæster.

    Det er et financielt Coup D’Etat, vi ser ske for øjnene af os og dem der har skylden er os befolkningen, fordi vi ikke har været vågne nok og sagt fra. Det ville aldrig kunne ske med en vågen befolkning.

    #130906
    MichaelForfatter

    Aha – og hvornår kan vi så forvente at det amerikanske militær sættes ind mod befolkningen? Lad os få en tidsramme for dine forudsigelser. Den med præsidentvalget gik jo ikke så godt, så kom med et seriøst bud.

    #130908
    AnonymForfatter

    Det væsenlige er ikke hvornår det sker. Det væsentlige er, at systemet er sat op til, at det sker.

    #130910
    MichaelForfatter

    Nå ja – så kan du jo våse i al evighed om dommedagen der aldrig kommer.

    #130912
    AnonymForfatter

    Hvis din kæreste/kone havde sendt en mail til en mand om, at hun ville sove hos ham en dag og underskrev i brevet at hun glædede sig. Er det ikke mere væsentligt end hvornår det sker?

    Jeg ved godt, du forsøger ihærdigt at diskreditere mig og flytte fokus fra det væsentlige, men den der er for tyk.

    #130916
    MichaelForfatter

    Gaaaaab…..

    #130934
    AnonymForfatter

    Peter Schiff på Bloomberg TV. 21. nov. 2008
    Glimrende interview om situationen:
    Det høre man ikke den danske “kritiske" presse:

    http://www.youtube.com/watch?v=4JG9Fsh_KJY
    part 2
    http://www.youtube.com/watch?v=dpfOgpSdAgM

    #130938
    AnonymForfatter

    Max Keiser på Al Jazeera kalder Paulson en økonomisk terrorist:

    http://www.youtube.com/watch?v=Bwd2bVQZfBo

    #130942
    AnonymForfatter

    Giv den mand (Neptun) noget psykologhjælp. Han lider af vrangforestillinger.

    Neptun, du hører ikke til i dette forum, men derimod på den lukkede. Skrid nu for helvede med dig!

    #130944
    AnonymForfatter

    Prier: Jeg tror det er tid til den strategi, som en anden bruger foreslog: Hvis man lader være med at fodre aben i nogen tid, så dør den af sult.

Viser 15 indlæg - 211 til 225 (af 682 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.