Ny rentekrig ???

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Indlæg
  • #112018
    NultopskatForfatter

    Hej Michael

    Ja da, jeg har ikke betalt mine ejendomme kontant, så det med at investere for lånte midler var jo ikke helt fremmed..
    Derudover er der jo den bieffekt at renteudgifter er negativ kapitalindkomst(60 % skat), men gevindst på aktier er aktie indkomst(28 % skat).
    Jeg betaler jo dansk skat af mine ejendomme i Danmark, hvilket medfører at uden aktie investeringen for lånte midler, ville jeg have positiv kapitalindkomst.

    #112044
    JydenForfatter

    Nu er det vel ikke unaturligt at mange har meninger om Danske Bank – positive og negative da de er landets største bank og markedsleder. Derfor vi der statistisk være flere indlæg om Danske Bank end om en lille lokal sparekasse og om begge på både godt og ondt.

    Det er vel også sådan at man i et forum som dette mere kommer med det der er gået galt, for hvis man bare får det man har betalt for, ja så er der jo ikke noget specielt at råbe hurra for, det er hvis man har fået noget ekstra det kommer frem. Jeg roser ikke et rejsebureau for en rejse hvor jeg kun har fået det jeg har forventet og betalt for, mens hvis jeg har følt jeg har fået noget ud over mine forventninger eller at noget ikke har været som der burde, så reagerer man – og sådan er det vel også i andre handelsforhold.

    Du og et par andre har da netop haft positive indlæg om Danske Bank, så det afspejler vel sammen med de negative banken på godt og ondt.

    #112048
    Lars K.Forfatter

    – I øvrigt ser det ud som om, at Northern Rock er på banen igen i næste uge, at dømme efter indslaget her (fra 18-Nyhederne i går):
    http://sputnik-dyn.tv2.dk/popup.php?nodeId=6985982&channelId=0

    #112140
    AnonymForfatter

    Se også “banker og priskrig" i Søndagsavisen 20. maj eller på http://www.sondagsavisen.dk forbrug af Mette Lauth , Søndagsavisens forbrugerredaktør

    #112162
    AnonymForfatter

    Spar Nord sagde “Lille bule i blød hat" om Danske Banks udspil.En konkurrent skal naturligvis sige noget i den retning, men man må sige at det har ikke affødt nogen egentlig rentekrig efter min mening, så det er så som så hvad der ser ud til at komme ud af dette, men så er det da godt der er et varigt tilbud fra Northern Rock som kan bruges til noget.

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.