Er du registreret i RKI og har problemer med at oprette en lønkonto?

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 49 i alt)
  • Indlæg
  • #124946
    AnonymForfatter

    Jeg kunne ikke få en lønkonto i jyskebank de sage jeg kunne komme tilbage når jeg fik styr på min gæld..

    #124952
    AnonymForfatter

    Hvem fanden går også ned og spørger om en lønkonto i Jyske bank.

    Du skal gå i Danske Bank eller Nordea, så har du en lønkonto med det samme med et fint intert hævekort. Og jeg er sikker på at godt ved at de er forpligtet til at gøre det.

    Og så hold dig fra Jyske, de er meget specielle!

    #124954
    AnonymForfatter

    Jeg var kunde hos Danske bank de var sku mere lattlige end jyske bank de ville ikke lave et lån i min andelbolig da jeg var i
    rki..og ved et lån kunne jeg kommme nu af rki.min andel var vuderet til 1,1 mio og jeg skylte ca 250000kr så danske bank er da også tilgrin man har heller ikke en bank rådgiver når man er på røven i danske bank..

    #124958
    thsvForfatter

    Tjah, det med bankrådgiveren i Danske Bank kan jeg kun tilslutte mig. Danske Bank har for øvrigt lige nedlagt min NEM-konto, da jeg ville flytte nogle PBS-betalinger til min lønkonto hos Eik.
    Det opfatter jeg som chikane fra bankens side!
    Mht. registreringen i RKI!
    Få en aftale med det firma, som du skylder penge til, så du kan blive slettet i RKI. Dernæst ned i banken, og lån penge i andelen. Og så kan du betale din gæld ud, og kun sidde med lånet i andelen.
    Kan ikke forstå, at du står i RKI, hvis du ejer en andel til en værdi af 1,1 mio. Hvorfor i alverden har du ikke fået den gæld fra RKI ud af verdenen først. Men en fornuftig bankrådgiver i en lille (lokal)bank, bør kunne hjælpe dig, hvis du spiller med åbne kort, og lægger alle dine økonomiske forhold frem.
    Start med at lægge et budget, og husk alle udgifter, da det er meget individuelt fra person til person.

    #124970
    AnonymForfatter

    Rosas > mig bekendt er der da ingen endnu der er født med gæld..

    Meget misligeholdt gæld stammer fra forbrugslån,som er gangske frivillige at tage. Ingen tvinger din hånd til at kradse underskriften ned på papiret.

    Man tager et valg i livet, vil jeg tage dumme lån eller ej?

    #138752
    AnonymForfatter

    he rasmus.jeg er 21 og srår i rki fordi jeg har været for god af mig og oprettet forskellige ting til folk som så ikke har betalt. jeg har et visa elektron kort og vil rigtig gerne have et dankort men alle siger nej pga min rki tilstand. og det er ret irriterende for jeg har ikke selv bedt om at komme i rki. men det kan jeg jo som alle andre ike bevise. desværre. jeg er en god betaler og jeg er ikke den store misbruger er penge.jeg har for nylig prøvet at oprette et helt almindeligt kort i nykreeit mn fik afslag pga rki.hvis du kan bruge mig så er du velkommen til at ringe til mig på tlf 29840635 eller skrive en mail til mig på napenielsen@hotmail.com.

    hilsen nanna malou nielsen

    #174054
    AnonymForfatter

    Hej Jakob. Jeg har oplevet at blive afvist, af et stort antal af banker, inden det lykkedes mig at finde en der ville oprette en nem konto til mig. Du er velkommen til at kontakte mig,hvis du er interesseret i at høre mere.

    Mvh. Nickolei

    #174056
    AnonymForfatter

    Hej Rasmus. Har prøvet det så sent som idag, at blive afvist, af 3 banker,p.g.a. RKI reg. Vedr. en NEM konto til privat brug uden kredit. Velkommen til at kontakte mig hvis du vil høre mere.

    Mvh. Nickolei

    #174058
    HalliHalloForfatter

    Hej Nikon, latterligt at svare på et indlæg, der nærmer sig 5 år.

    Og hvordan kommer Rasmus og Jacob så i kontakt med dig?

    #196410
    AnonymForfatter

    Jeg er registreret i RKI og kan ikke få en nem-konto. Arbejdsgiver og fagforening vil derfor ikke udbetale løn. Kan det være rigtigt?
    Venligst Karl

    #196412
    AnonymForfatter

    Hvilken bank var det?
    Venligst Karl

    #219018
    AnonymForfatter

    Hej Rasmus..jeg er blevet afvist af Jyske bank pga. At jeg er registreret i RKI, men da jeg første gang var inde i banken, bad de mig om at sætte 200,- ind på en konto hos dem, efterfølgende fik jeg en mail fra dem, at de ikke ønskede mig som kunde pga. At jeg er registreret i RKI.
    Er det lovligt det de gør???

    Mvh kim kamienski

    #219020
    testForfatter

    Ja hvis du har en NemKonto i en anden bank.

    #219036
    AnonymForfatter

    Hvad hvis jeg ingen nemkonto har i en anden bank???

    #219038
    testForfatter

    Du har krav på en NemKonto. Hvordan modtager du ydelser fra det offentligt idag ?

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 49 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.