Er du registreret i RKI og har problemer med at oprette en lønkonto?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 49 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87434
    AnonymForfatter

    Jeg er studerende på Danmarks Journalisthøjskole og er i gang med en artikel om bankernes forhold til folk, der er registrerede i RKI.

    Derfor vil jeg gerne i kontakt med en, der i forbindelse med oprettelse af en almindelig lønkonto har oplevet at blive afvist i banken fordi, at vedkommende er registreret i RKI.

    Håber nogen kan hjælpe.

    Med venlig hilsen

    Rasmus Jakobsen

    #108704
    AnonymForfatter

    jo,det har både jeg selv og min datter og svigersøn,det er meget svært at få hjælp når man først er landet i Rki.min svigersøn vil så gerne låne til en nyere bil men da han står i rki er det svært.

    #108706
    MichaelForfatter

    Undskyld jeg blander mig Lone, men det var ikke det indlægget handlede om. Selvfølgelig kan man ikke låne penge til en bil, når man har misligholdte lån i forvejen. Indlægget handler om lønkonti, som man har lovkrav på at kunne oprette i enhver bank til enhver tid.

    #108708
    AnonymForfatter

    Bortset fra det kunne det være interessant at høre hvad resultatet af den undersøgelse bliver.

    #108710
    MichaelForfatter

    Bestemt – der er jo tale om dårlige kunder uanset hvordan man vender og drejer det. De kan hverken optage lån eller indskyde større beløb, så banken kan næsten kun tabe på det i form af administration. Dette ændrer dog ikke på, at de SKAL tilbyde en lønkonto til alle.

    #108720
    AnonymForfatter

    det må du også gerne.blande dig. men det var også det jeg mente,de kan ikke få en konto pga at de er i rki.

    #108742
    AnonymForfatter